Onko kokemuksia miten tapahtuu sovittelu riita-asiassa ennen hovia? Tai siis onko mahdollista, että joku kuitenkin sopisi riita-asian jos toinen uhkaa viedä muuten asian vielä hoviin? Ja siellä hänen voittosa oletettava.....(tietty toinen osapuoli vakaasti varmaan toista mieltä). Mutta toinenkin osapuoli varmaan ymmärtää että kun asiaa odotetaan taas ainakin vuosi jos se hoviin menee, niin ainakin kustannukset kasvaa hirveiksi.
SOVITTELU ENNEN HOVIA
3
416
Vastaukset
- sovitteleasia
Voi sopia ,ja se olisikin suotavaa,tällöin tietenkin pitää varautua itse maksumiheksi tai myöntymään paljon muuten ei sovittelusta ole hyötyä.
Eli ehdottomasti sovittelu. - asai
on jouduin erään naisen ja poliisien pahoinpitelmäksi ja minua ei edes kuunneltu enkä
saanut oulussa edes oikeusapua joka olisi pitänyt jo kuulustelussa ja muusa saada
no ajan mittaan sovin ja maksoin tarpeettomasti kun ite rikoksenuhrina siis soviettelussa
ma ksoin enkä jaksanut kuunnella ja tuttuni sanoi ei ihmisiä saa noin vain sulkea eikä jättää avun antoa...no nyt 10v päästä luin lehdestä kauheista maksuista eikä edes
minun koskaan kärijillekään kutsuttu enkä saanut puolustautua poliisien pahoinpitelystä
enkä ihmisistä jotka itse tekevät ilkeyttä. ja rikkovat viranomaisinakin lakia...
eli älä tee mitään pahaa ja jos sinua syyllistetään niin maksa..ja muuta muualle. - Eieijaei
Helsingin HO:ssa esitettiin sovittelua, jossa vain toisen osapuolen olisi pitänyt joustaa.
Niinpä myös käsittelyssä tuomarit asettuivat täysin toisen puolelle, ja päätös oli tehty ennakkoon.
Laeista ja ihmisoikeuksista ei piitattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2754416Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1044009Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1892384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar731653- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71119Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431082- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137897