TOTUUS - tarua ihmeellisempi

voiveljet2017

Palstalle voisi vaihtaa nimen - mitään matkailuun liittyväähän täällä ei kirjoiteta - muutama
" vajakki " nälvii toisilleen ja keksii mitä kummallisempia juttuja myös Hua Hin iä haukkuakseen ,
taitaa näillä hepuilla olla yhteinen " nimittäjä " - syystä tai toisesta ei matka Thaimaahan ole mahdollista , katkeruuttaan purkavat palstalle.... raukat, vai oikein ongelmanan vesipula..just JOO...
Tähän on sitten turha ilmoittaa mielipiteenään ettei puheenvuoroon myöskään matkailua
sisälly- ei niin .

17

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BabegoijaStiggers

      Vuoden paras ja järkevin keskustelun avaus.

    • 654767567657

      Hommatkaa resuperseet lääkkeet. Minä kerron vain totuuden.

      • 656546456456

        Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.


      • MatkailupalstaUSKO-Jo
        656546456456 kirjoitti:

        Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.

        Hitto, että olet tyhmä 656546456456 palstan pilaaja.


      • cittarimies

        Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.


      • älyhoi2222
        cittarimies kirjoitti:

        Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.

        Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
        Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätä


      • JäppisenEki
        älyhoi2222 kirjoitti:

        Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
        Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätä

        Kyllä me olemme Lerpalta oppineet kaiken.


      • EkinÄiti

        Citymarketin asiakastarkkailija = Jäppisen Eki, Lompolontie 69, 96750 Äkäskylä, Sotkamo.


      • Terveisi
        656546456456 kirjoitti:

        Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.

        Rekisteröidy niin ei kukaan kirjoita sinun tunnuksella.


      • 654767567657

        mullakin on lääkkeet


    • taavetti00

      Tähän sopii mainiosti pieni käyttäytymisohje , kuuluuko jonkun mielestä MATKAILUPALSTALLE tuolla olevinaan " vinkki osastossa " , nimellä maininta ,( on sitten oikea tai keksitty ) henkilökohtainen HERJAUS. joka täyttää jo rikoksen tunnusmerkit, HUOM, Ylläpito !
      Erittäin epäilyttävää ja typerää , kertoo paljon kirjoittajan tyhmyydestä.

    • 25997788

      Hyvä , hyvä !! Jotain tolkkua tarvitaan . Tämä palsta vaikuttaa enemmän ja enemmän
      sekopäisten seurakunnan uutisilta.

    • einärikö

      Montako bisseä olit jo juonut aloitusta kirjoittaessasi? vai kirjoitteletko selvinpäinkin yhtä sekoa?

      • tolkunmies55

        Vaikuttaa vahvasti että NUO bisset on nauttinut " einärikö = häirikkö " , edelliset kirjoittajat
        ihan asialinjalla. Kaikella ystävyydellä ..


    • 654767567657

      olen paras

    • Nolla0000

      " Vain kauneutesi ylittää vaatimattomuutesi " ... Omasta mielestään paras , voi tulkita niinkin että tyyppi on pelkkä pelle ja nolla.

    • 654767567657

      joo, määkin oon ihan nolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe