Palstalle voisi vaihtaa nimen - mitään matkailuun liittyväähän täällä ei kirjoiteta - muutama
" vajakki " nälvii toisilleen ja keksii mitä kummallisempia juttuja myös Hua Hin iä haukkuakseen ,
taitaa näillä hepuilla olla yhteinen " nimittäjä " - syystä tai toisesta ei matka Thaimaahan ole mahdollista , katkeruuttaan purkavat palstalle.... raukat, vai oikein ongelmanan vesipula..just JOO...
Tähän on sitten turha ilmoittaa mielipiteenään ettei puheenvuoroon myöskään matkailua
sisälly- ei niin .
TOTUUS - tarua ihmeellisempi
17
260
Vastaukset
- BabegoijaStiggers
Vuoden paras ja järkevin keskustelun avaus.
- 654767567657
Hommatkaa resuperseet lääkkeet. Minä kerron vain totuuden.
- 656546456456
Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.
- MatkailupalstaUSKO-Jo
656546456456 kirjoitti:
Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.
Hitto, että olet tyhmä 656546456456 palstan pilaaja.
- cittarimies
Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.
- älyhoi2222
cittarimies kirjoitti:
Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.
Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätä - JäppisenEki
älyhoi2222 kirjoitti:
Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätäKyllä me olemme Lerpalta oppineet kaiken.
- EkinÄiti
Citymarketin asiakastarkkailija = Jäppisen Eki, Lompolontie 69, 96750 Äkäskylä, Sotkamo.
- Terveisi
656546456456 kirjoitti:
Rekisteröidy niin ei kukaan kirjoita sinun tunnuksella.
- 654767567657
mullakin on lääkkeet
- taavetti00
Tähän sopii mainiosti pieni käyttäytymisohje , kuuluuko jonkun mielestä MATKAILUPALSTALLE tuolla olevinaan " vinkki osastossa " , nimellä maininta ,( on sitten oikea tai keksitty ) henkilökohtainen HERJAUS. joka täyttää jo rikoksen tunnusmerkit, HUOM, Ylläpito !
Erittäin epäilyttävää ja typerää , kertoo paljon kirjoittajan tyhmyydestä. - 25997788
Hyvä , hyvä !! Jotain tolkkua tarvitaan . Tämä palsta vaikuttaa enemmän ja enemmän
sekopäisten seurakunnan uutisilta. - einärikö
Montako bisseä olit jo juonut aloitusta kirjoittaessasi? vai kirjoitteletko selvinpäinkin yhtä sekoa?
- tolkunmies55
Vaikuttaa vahvasti että NUO bisset on nauttinut " einärikö = häirikkö " , edelliset kirjoittajat
ihan asialinjalla. Kaikella ystävyydellä ..
- 654767567657
olen paras
- Nolla0000
" Vain kauneutesi ylittää vaatimattomuutesi " ... Omasta mielestään paras , voi tulkita niinkin että tyyppi on pelkkä pelle ja nolla.
- 654767567657
joo, määkin oon ihan nolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875