mahdollisesti tulevaisuudessa laitettaisiin omakotitalon pihamaalle tarha kolmelle, valitettavasti äänekkäälle mutta ulkona viihtyvälle haukulle. Asumme taajama-alueella; pitääkö kysellä lupia; entä millainen olisi suositeltava koko?
koiratarha - tarviiko lupia
4
3931
Vastaukset
- roosa
Parasta on ottaa selvää kaupungin/kunnan teknisestä virastosta.
Lain mukaan häkin koko pitää olla yli 10 kg. koirille 10 neliömetriä. yli 20 kg. koirille 13 ja yli 30 kg. 17. 50kg. ylöspäin 24 neliötä. Aika pieniä. Paree tehdä isompi.- Kaarlo
Häkki kannattaa kaivaa n. 20 cm maan sisään ja täyttää se kaivanto esim. kivillä tai tiilillä. Koirat on hyviä kaivamaan itsensä ulos häkistä.
Vähän katosta koppien kohdalle, varjoa auringolta ja puinen patio koppien eteen. Siinä on mukava källötellä.
- kannattaa
Kannattaa kysyä ainakin naapureilta,mitä ovat mieltä? Itse en mitään lupia kysyny koska asun maalla niin kaukana että,tarhat pystyyn ja anoimme kennel nimet. Hauskaa aikaa kysyimme ainoastaan kennelliitolta luvan ja saimme.
- Koiran omistaja
Niin, kaverille tuli Howavart, ja nää kaivo maahan ne tolpat kiinni, joihin laitto kovan ja kestävän "verkon". Kyllä se koira on siellä pysyny. Ja kannattaa laittaa ne Häkin "verkot" Niin korkeiks, että koirat eivät pääse hyppäämään esim. Kopin katolta ulos. Meidän huskyn isoisä kiipeili aina verkkoja pitkin ulos. Joten, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647