Apua! Olen vasta muuttanut ja ensimmäinen vuokranmaksun eräpäivä tulevana maanantaina. Minusta riippumattomista syistä pystyn maksamaan vuokran vasta tiistaina (aamulla) pitääkö tästä ilmoittaa vuokranantajalle? Tai huomaako vuokranantaja ylipäätänsä että olen maksanut vuokran vasta tiistaina?
Vuokranmaksu.
6
338
Vastaukset
- Veikkkaisin
Luulisin että ei edes huomaa.
- soitavuokraajalle
Jos noin paljon huolettaa,ilmoita vuokranantajalle,siitä se selviää sitten
- sitäsaamitä
oletko nainen ? Nuori ? voin lainata ;))
- joskus.ollut.samoin
Kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä vuokranantajaan ja selittää asia, se antaa rehellisen kuvan ja yhden päivän heitto vuokranmaksussa ei varmaan aiheuta ongelmia varsinkin kun ilmoitat asiasta.
- Darwin
Olisi varmaan "korrektia" ilmoittaa asiasta,mutta mitään ongelmaa ei asiasta takuulla muodustu joten jatka kaikessa rauhassa kämpän sisustamista ...
- Vuokranantaja
Olen itse myös vuokranantaja ei minusta tarvitse ilmoittaa pankkien välinen viivekkin voi olla 1-3 pankkipäivää näin minulle on pankissa kerrottu eli ei huolta.
Ilmoita jatkossa vuokranantajallesi jos viive on vähintään viikon ettei tule harmia.
Yleensä itse saatan odottaa lähemmäs kaksi viikkoa ennenkuin alan perään soitella mutta tämä riippuu toki vuokranantajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070