Apua! Olen vasta muuttanut ja ensimmäinen vuokranmaksun eräpäivä tulevana maanantaina. Minusta riippumattomista syistä pystyn maksamaan vuokran vasta tiistaina (aamulla) pitääkö tästä ilmoittaa vuokranantajalle? Tai huomaako vuokranantaja ylipäätänsä että olen maksanut vuokran vasta tiistaina?
Vuokranmaksu.
6
211
Vastaukset
- Veikkkaisin
Luulisin että ei edes huomaa.
- soitavuokraajalle
Jos noin paljon huolettaa,ilmoita vuokranantajalle,siitä se selviää sitten
- sitäsaamitä
oletko nainen ? Nuori ? voin lainata ;))
- joskus.ollut.samoin
Kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä vuokranantajaan ja selittää asia, se antaa rehellisen kuvan ja yhden päivän heitto vuokranmaksussa ei varmaan aiheuta ongelmia varsinkin kun ilmoitat asiasta.
- Darwin
Olisi varmaan "korrektia" ilmoittaa asiasta,mutta mitään ongelmaa ei asiasta takuulla muodustu joten jatka kaikessa rauhassa kämpän sisustamista ...
- Vuokranantaja
Olen itse myös vuokranantaja ei minusta tarvitse ilmoittaa pankkien välinen viivekkin voi olla 1-3 pankkipäivää näin minulle on pankissa kerrottu eli ei huolta.
Ilmoita jatkossa vuokranantajallesi jos viive on vähintään viikon ettei tule harmia.
Yleensä itse saatan odottaa lähemmäs kaksi viikkoa ennenkuin alan perään soitella mutta tämä riippuu toki vuokranantajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."
Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja705354- 1933928
Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti
Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta823484Martinan vastenmielinen menneisyys
Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t2933164Miksi Martina puhuu kirjassaan
…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko1672033Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi
Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun872016Loiri oli minusta vastenmielinen
Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru2451846Parisuhdeodotukset
Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va1971219- 2021040