Chatin palvelinkapasiteetti kaksinkertaistettu

Iloinen

http://chat.suomi24.fi/tiedotteet/

Olemme kaksinkertaistaneet chatin palvelinkapasiteetin. Kapasiteetin lisäys on toivottavasti poistanut kaikki aiemmin esiintynyt ongelmat, jotka haittasivat chatin käyttöä. Havaittuja ongelmia olivat vaikeudet sisäänkirjautumisessa, kirjoitetun tekstin katoaminen sekä huoneesta putoaminen. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia, ole ystävällinen ja ota yhteyttä ylläpitoon lähettämällä palautetta.

10

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kylläpä nyt sitten mukava chattailla..
      Paitsi ,että eilenkin muutaman kerran lensin
      pihalle....viiiiuh....ja nikki jäi roikkuun..
      että semmosta..

      Toivottavasti jatkossa parempaaa....

      =))))

      Ninnu45

      • Mace55

        Mikä jäi roikkumaan? ;)


    • Rosmariina ejk.

      Otettiinko se sättien uusi kapasiteetti keskustelupalstojen kapasiteetista, kun ainakin minun koneeltani on nyt illalla ollut lähes mahdoton päästä keskustelusivuille?

      Kumpikos olikaan suomi24:n lippulaiva, sätit vai keskustelut?

      • Ella

        Sinun viestisi ovat näiden palstojen piriste ja ruiske. Olet hyvin Tärkeä Enirolle. Ilman sinua Suomi24-laiva uppoaisi.


    • ei ymmärrä

      Tätä on jankutettu jo 3 viikoa, mutta mikään ei ole parantunut!!!!!
      T: epätoivoinen

    • Rosmariina ejk.

      Siis, tosissani ihmettelin eilen keskustelupalstojen sivujen takkuamista. Chattisivut aukenivat, mutta niitä en siis tarvitse, vaan näitä keskusteluja. Kai tuo chattien kapasiteetin lisäys vaikuttaa jotain tänne suositummalle puolellekin? (Tänä aamuna sivut aukesivat kyllä hyvin, mutta odotapas iltaa..)

    • Yhtäkkiä teksti pysähtyy, onko vika mun tietokoneessa vai palvelimessa?

    • Palvelu e pelannut mie luulin jo että tietokoneessani vikaa...mut no..tämmöstä joku sättääjä kertoi että vika palvelussa..ok

    • Palvelu ei pelannut..siis

    • sättäilijä

      nettiyhteys voi heikko olla silloin pysähtyy .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe