http://chat.suomi24.fi/tiedotteet/
Olemme kaksinkertaistaneet chatin palvelinkapasiteetin. Kapasiteetin lisäys on toivottavasti poistanut kaikki aiemmin esiintynyt ongelmat, jotka haittasivat chatin käyttöä. Havaittuja ongelmia olivat vaikeudet sisäänkirjautumisessa, kirjoitetun tekstin katoaminen sekä huoneesta putoaminen. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia, ole ystävällinen ja ota yhteyttä ylläpitoon lähettämällä palautetta.
Chatin palvelinkapasiteetti kaksinkertaistettu
10
820
Vastaukset 10
No kylläpä nyt sitten mukava chattailla..
Paitsi ,että eilenkin muutaman kerran lensin
pihalle....viiiiuh....ja nikki jäi roikkuun..
että semmosta..
Toivottavasti jatkossa parempaaa....
=))))
Ninnu45- Mace55
Mikä jäi roikkumaan? ;)
- Rosmariina ejk.
Otettiinko se sättien uusi kapasiteetti keskustelupalstojen kapasiteetista, kun ainakin minun koneeltani on nyt illalla ollut lähes mahdoton päästä keskustelusivuille?
Kumpikos olikaan suomi24:n lippulaiva, sätit vai keskustelut?- Ella
Sinun viestisi ovat näiden palstojen piriste ja ruiske. Olet hyvin Tärkeä Enirolle. Ilman sinua Suomi24-laiva uppoaisi.
- ei ymmärrä
Tätä on jankutettu jo 3 viikoa, mutta mikään ei ole parantunut!!!!!
T: epätoivoinen - Rosmariina ejk.
Siis, tosissani ihmettelin eilen keskustelupalstojen sivujen takkuamista. Chattisivut aukenivat, mutta niitä en siis tarvitse, vaan näitä keskusteluja. Kai tuo chattien kapasiteetin lisäys vaikuttaa jotain tänne suositummalle puolellekin? (Tänä aamuna sivut aukesivat kyllä hyvin, mutta odotapas iltaa..)
Yhtäkkiä teksti pysähtyy, onko vika mun tietokoneessa vai palvelimessa?
Palvelu e pelannut mie luulin jo että tietokoneessani vikaa...mut no..tämmöstä joku sättääjä kertoi että vika palvelussa..ok
Palvelu ei pelannut..siis
- sättäilijä
nettiyhteys voi heikko olla silloin pysähtyy .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617