Voiko mies saada kivesten poiston tai jonkun vastaavan toimenpiteen Suomessa.Minä haluaisin itselleni,tilanne kun on se et joskus v-91 olen naisen kanssa ollut ja on kurjaa kun panettaa ja se häiritsee työtäkin jo jossain määrin.Ja näin 56 vuotiaana muutenkin alkaa erektiot loppumaan,niin tämä asia olisi minulle parasta tässä tilanteessa.
Kastraatio?
naisetonna
3
162
Vastaukset
- Helpotusta-asiaan
Kyllä onnistuu tehdään niin,että lyön kahta tiiliskiveä vastakkain sinun pallisi ovat välissä.Hinta 500 euroa ota yhteyttä [email protected]
- ceawrawecr
kannattaa syödä psyykelääkkeita niin varma kastraatio
- Uniikki_pässi
Vaikutat hyvin munattomalta eunukilta jo muutoinkin, mutta kun panet sellaisen kuristusrenkaan kivespussiesi ympärille ja odottelet jonkin aikaa niin munasi putoavat pois sinua kiusaamasta. Voit myös käyttää burdizzon pihtejä, jotka on tarkoitettu pässeille. Pääset kelleistäsi nopeammin eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659