Rekatut ilmoittautumaan ja sassiin! :))

Mitäs te nyt lorvitte?? ;)) On se kumma, ku hetkeks käännän selkäni, niin samantien häivytte teille tiettämättömille..:[ Tiiättekö mitä? Näin eilen ekat voikukat. Niitä piti ihan ihailla pitkään :)) Tästä alkaa kesä täälläkin..ainakin toivon niin :)

83

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkysykokoajan

Hei lopeta jatkuva kyseleminen uusilla avauksilla missä rekatut ovat tuolla he ovat takasivulla odottamassa kommenttejasi itsellesi. Sairasta saman aiheen massapostitusta eri nimimerkeilläsi :((((((((

• Hamehemmoko tuli taas pätemään..Menes laittamaan itelles joku kukkamekko päälle, niin mieliki piristyy.

• onko_

Pipilääkityksen paikka?

• alinta_pohjasakkaa
        tinttu-liina kirjoitti:

Hamehemmoko tuli taas pätemään..Menes laittamaan itelles joku kukkamekko päälle, niin mieliki piristyy.

Palstan Mekko-Mikko eli luuseri-ätmi.

• alinta_pohjasakkaa kirjoitti:

Palstan Mekko-Mikko eli luuseri-ätmi.

Juu..kyllä sen huomas, että "neiti" tuli taas inisemään :))

• asioista_perillä_oleva

Ei jätkät jouda olla netissä kun tappelevat livenä pikkupimusta.

• Höpö höpö..:) Ei kai sitä enää tartte tehä :)

• faktatietoa_
        tinttu-liina kirjoitti:

Höpö höpö..:) Ei kai sitä enää tartte tehä :)

Palsta- Artsilla on silmä mustana.

• faktatietoa_ kirjoitti:

Ai... mites se ny sillai..? :[

• No mä tsiigailin naamaani nii kyl noi silmät on niinku ennenki...

• tinttu-liina kirjoitti:

Ai... mites se ny sillai..? :[

Paree ku ei kaikkee skeidaa usko...

• saatan_tuntea
        faktatietoa_ kirjoitti:

Keltä sai turpaan???

• olli_trolli
        saatan_tuntea kirjoitti:

Keltä sai turpaan???

Palsta trollilta 13.5.2017 18:02!! :D :D :D :D

• Näköjään kaikki taas katosi jonnekin.. Minä nyt pistäydyn, kotona kärvistelen silmätulehduksen kanssa..

• Noo..kyllähän mä ymmärrän, että ihmisillä on välillä kiireitä..:)) Heittelin täs ny kutsuhuudon, ku oli nii hiljasta :)) Toivotaan nyt ettei sun tartte kauaa kärsiä sen silmän kanssa :(

Noo..kyllähän mä ymmärrän, että ihmisillä on välillä kiireitä..:)) Heittelin täs ny kutsuhuudon, ku oli nii hiljasta :)) Toivotaan nyt ettei sun tartte kauaa kärsiä sen silmän kanssa :(

Toki on menoja joo.😊 Kiitti! Äh, joudun vaan kotona lepäämään, molemmat silmät kipeänä..😣

• KittieChi-chi kirjoitti:

Toki on menoja joo.😊 Kiitti! Äh, joudun vaan kotona lepäämään, molemmat silmät kipeänä..😣

Paranemisia sinne suuntaan:)

Auts..toi silmäkipu on niii karmeeta :( Muistan sen yhden kerran ikuisesti, ku oli kans tulehtunu ja kipu oli tappavaa. Särkylääkettä siihen lekuri käski ottamaan.

• dragonite kirjoitti:

Paranemisia sinne suuntaan:)

Kiitti!❤ Anteeksi, tuli vahingossa punainen peukku, kun tihrustan..

Auts..toi silmäkipu on niii karmeeta :( Muistan sen yhden kerran ikuisesti, ku oli kans tulehtunu ja kipu oli tappavaa. Särkylääkettä siihen lekuri käski ottamaan.

On tämä aika tuskaista.. Tippoja olen laittanut ja ottanut särkylääkettä..

On tämä aika tuskaista.. Tippoja olen laittanut ja ottanut särkylääkettä..

Eikös se hautominen myös nopeuta paranemista..Ja muutes..noi punaiset peukut ei näy muille. Sitähän moni ihmettelee, että mitä virkaa niilläkin on..

Eikös se hautominen myös nopeuta paranemista..Ja muutes..noi punaiset peukut ei näy muille. Sitähän moni ihmettelee, että mitä virkaa niilläkin on..

En ole kokeillut hautomista, millä silmiä haudotaan? Ai, ettei se peukutus sitten haittaa? Lipsahti vahingossa tihrustaessa..

En ole kokeillut hautomista, millä silmiä haudotaan? Ai, ettei se peukutus sitten haittaa? Lipsahti vahingossa tihrustaessa..

Osta sitä kamomillateetä. Se on tulehdusta rauhottavaa. Sitä laittaa pyöreään vanulappuun ja pitää silmän päällä. Mä muistan että mulla se helpotti. Toi kamomillatee on ihan muutenki hyvänmakusta teetä. Minäki tykkäsin vaikka en tee-ihmisiä olekkaan :)) Mä muutes peukutin vahingossa ressulle vihreetä peukkua :[

Osta sitä kamomillateetä. Se on tulehdusta rauhottavaa. Sitä laittaa pyöreään vanulappuun ja pitää silmän päällä. Mä muistan että mulla se helpotti. Toi kamomillatee on ihan muutenki hyvänmakusta teetä. Minäki tykkäsin vaikka en tee-ihmisiä olekkaan :)) Mä muutes peukutin vahingossa ressulle vihreetä peukkua :[

Ok.😊 No ei kukaan tosissaan peukuta tuolle käppänälle..😄

Ok.😊 No ei kukaan tosissaan peukuta tuolle käppänälle..😄

Paitsi tuota punaista 😅

Noo..kyllähän mä ymmärrän, että ihmisillä on välillä kiireitä..:)) Heittelin täs ny kutsuhuudon, ku oli nii hiljasta :)) Toivotaan nyt ettei sun tartte kauaa kärsiä sen silmän kanssa :(

Toiki on vaan sillai et jotku painaa duunii 24/7 tähän aikaan vuodesta...

• artagnan kirjoitti:

Toiki on vaan sillai et jotku painaa duunii 24/7 tähän aikaan vuodesta...

Juu..ei tuota mun alotuksen huhuilusta saa mitenkää kukaan loukkaantua. Kunhan huutelin porukkaa kasaan. :}

Paitsi tuota punaista 😅

No niinpä!😅

No niinpä!😅

Ja se paukkuuki joka kerta ;)) Harmi ku se ei näy..:/

Ja se paukkuuki joka kerta ;)) Harmi ku se ei näy..:/

Pöpi se on, ja kunnolla..

Pöpi se on, ja kunnolla..

No juu..mutta loppujen lopuksi vaaraton ressukka mistä ei kannata sillai piitata :)

No juu..mutta loppujen lopuksi vaaraton ressukka mistä ei kannata sillai piitata :)

No niinhän se on. Minun silmät on onneksi paremmat tänään, huomenna voin varmaan uskaltaa ulos aurinkoon?😊

No niinhän se on. Minun silmät on onneksi paremmat tänään, huomenna voin varmaan uskaltaa ulos aurinkoon?😊

Todella hieno juttu! :)) Älä innostu sit liikaa sen ulkoilun kanssa, ku simmut on aika herkät esim tuulelle :)

Todella hieno juttu! :)) Älä innostu sit liikaa sen ulkoilun kanssa, ku simmut on aika herkät esim tuulelle :)

Juu, en. Teen vaan arkisin koirun kanssa lenkit, kun mies töissä.. Minä laitan sellaiset aurinkolasi klipsit, silmien suojaksi.😊

• Toimiiko muilla s-posti? Pukkaa ilmoitusta 'yhteys palvelimeen smtp.suomi24.fi evättiin tai yhteysyritys aikakatkaistiin..' Viestin lähettäminen ei ts. onnistu lukuisista yrityksistä huolimatta:( Tähän saakka on toiminut moitteetta.

• Toimii.

• rajallinen_joukko

Kenen/keiden kanssa viestitte?

• näin_epäilen
        rajallinen_joukko kirjoitti:

Kenen/keiden kanssa viestitte?

Alfalla ja Tinttuliinalla on kevätromanssi meneillään.

• eimenejakeluun
        näin_epäilen kirjoitti:

Väännähän rautalangasta?

• näin_epäilen kirjoitti:

😁Juu...ja onkin sitten kuuma romanssi. Ei meinaa ees pöksyt pysyä jalassa, ku on niin kuumaa 😀

• eimenejakeluun kirjoitti:

Väännähän rautalangasta?

Ei kannata vääntää..menee pian rautalanka poikki ;))))

• pässinlihaa
        eimenejakeluun kirjoitti:

Väännähän rautalangasta?

Hra Toljanter ei lämpene enään pikkupimatsun flirttailuille, siitä voi vetää johtopäätökset. Loukkaatko itse lempesi kohdetta huomioimalla muita ollessasi kiimoissasi toiseen?

• onko_hätä

Viestitätkö 'dragonite' pikkupimatsun kanssa?

• pässinlihaa kirjoitti:

Hra Toljanter ei lämpene enään pikkupimatsun flirttailuille, siitä voi vetää johtopäätökset. Loukkaatko itse lempesi kohdetta huomioimalla muita ollessasi kiimoissasi toiseen?

Mitäs jos jättäisit meidät kirjoittajat rauhaan noilta jutuiltas. Tämä kyseinen neitokin on omalla tahollaan varattu ihminen ja kaikilla on oma elämänsä. Kunnioita sitä. Jos sun elämäs on tylsää, nii kirjota vaikka joku rakkausnovelli, ku sulla tuota juttua piisaa.

• Sen mä vaan sanon et tää aika on muutoinki monelle vaikeeta ilman et jauhetaan täyttä paikkaansa pitämätöntä skeidaa... :(

• artagnan kirjoitti:

Sen mä vaan sanon et tää aika on muutoinki monelle vaikeeta ilman et jauhetaan täyttä paikkaansa pitämätöntä skeidaa... :(

Meinas mennä ohi tää viesti..Toivottavasti ei ny mitään vakavaa kuiteskaan.

• itse_täydellisyys

Aiheesta tuota omahyväistä nokka pystyssä kulkevaa pikkupimua näpäytettiin.

• kynä_sauhuamaan
        tinttu-liina kirjoitti:

Mitäs jos jättäisit meidät kirjoittajat rauhaan noilta jutuiltas. Tämä kyseinen neitokin on omalla tahollaan varattu ihminen ja kaikilla on oma elämänsä. Kunnioita sitä. Jos sun elämäs on tylsää, nii kirjota vaikka joku rakkausnovelli, ku sulla tuota juttua piisaa.

Tylsää on. Mikä pistetään nimeksi novellille? :D

• Mä näin eka rentun ruusun jonka poimin oitis talteen kun huomenna on äitienpäivä. Myös ruiskaunokkeja ja pihakaunokkeja laitoin samaan, kauniiseen kimppuun;)

Nyt en kerkiä kirjoittelemaan lisää kun romanssi-hommelit vie kaiken aikani:)

• Tonttulilla on kukkasilmää ;)) Ai miten tuliki Irwinin Rentunruusu-biisi mieleen :)) Nyt se soi mun päässä :P

• Noo..Mites on päivä sujunut? Kakkua massu täynnä? :)) Tänään tuliki ihan nätti päivä, vaikka aamulla oli niin pilvistä :)

• Minä soitin äidille puhelimitse onnittelut, kun asutaan kaukana toisistamme.. Ja laitoin myös lahjan postitse hänelle.😊

Minä soitin äidille puhelimitse onnittelut, kun asutaan kaukana toisistamme.. Ja laitoin myös lahjan postitse hänelle.😊

Olipa nätisti tehty :) Minä vein haudalle ruusuja 🌹

Olipa nätisti tehty :) Minä vein haudalle ruusuja 🌹

❤ Ruusut onkin kauniita..😊 Onkos Tinttu muuten itse äiti? Minä en.

❤ Ruusut onkin kauniita..😊 Onkos Tinttu muuten itse äiti? Minä en.

Kaikki kukat on kauniita..ja varsinkin luonnonkukat on ihania :) Harmi, että monista paikoista ne ajetaan alas kesken parhaimman kukinnan :(

Kaikki kukat on kauniita..ja varsinkin luonnonkukat on ihania :) Harmi, että monista paikoista ne ajetaan alas kesken parhaimman kukinnan :(

Samaa mieltä, kaikki kukat on kauniita, varsinkin luonnonkukat.😊

Samaa mieltä, kaikki kukat on kauniita, varsinkin luonnonkukat.😊

Eipä ole luonto vielä päässy ilottelemaan, ku on niin koleat säät :( Ja mulla on nyt maanantaifiilis..:[ Onko sulla sillai, että joku päivä vaan jostai syystä on semmonen ankean tyyppinen? Monilla se päivä on sunnuntai :]

Eipä ole luonto vielä päässy ilottelemaan, ku on niin koleat säät :( Ja mulla on nyt maanantaifiilis..:[ Onko sulla sillai, että joku päivä vaan jostai syystä on semmonen ankean tyyppinen? Monilla se päivä on sunnuntai :]

Niinpä.. Minäkin odotan innolla luonnon vehreyttä.. Oikeastaan minulla oli tuossa päivällä masis fiilis.. Sain kotityöt tehtyä ja tuli sellainen olo että nyt masentaa ja mikä piristäisi.? No, koira halusi ulos kanssani ja oli mukavaa katsoa sen menoa ulkona..😃 Huomenna lähden Klaan, mukavaa vaihtelua arkeeni.😊

Niinpä.. Minäkin odotan innolla luonnon vehreyttä.. Oikeastaan minulla oli tuossa päivällä masis fiilis.. Sain kotityöt tehtyä ja tuli sellainen olo että nyt masentaa ja mikä piristäisi.? No, koira halusi ulos kanssani ja oli mukavaa katsoa sen menoa ulkona..😃 Huomenna lähden Klaan, mukavaa vaihtelua arkeeni.😊

Sessuli ties mikä sua piristää :) Mua varmaan tympäs tänään aika lailla siksikin, ku oli väsynyt. Tuli eilen katottua ihan loppuun asti jääkiekkolähetys..Se sit kostautui :[

Sessuli ties mikä sua piristää :) Mua varmaan tympäs tänään aika lailla siksikin, ku oli väsynyt. Tuli eilen katottua ihan loppuun asti jääkiekkolähetys..Se sit kostautui :[

Kyllä ne lemmikit vaistoaa omistajansa mielialat..😊 Vieläkö jääkiekkopelejä riittää?

Kyllä ne lemmikit vaistoaa omistajansa mielialat..😊 Vieläkö jääkiekkopelejä riittää?

Tänään tuli just superjännä peli Suomi- Usa. Suomi voitti 2-0!! Jeeeeee!!!! :))))) Ihan meinas tulla pisut pöksyyn kolmannessa erässä, ku oli nii jänskää :)) Kattooko sun siippaskaa ollenkaa kisoja? Vai eikö ole sohvaurheilijoita..;))

Minä soitin äidille puhelimitse onnittelut, kun asutaan kaukana toisistamme.. Ja laitoin myös lahjan postitse hänelle.😊

Ihanaa kun muistit äitiäsi.

• Ilmannimii kirjoitti:

Ihanaa kun muistit äitiäsi.

Täytyyhän sitä..😊

• Kyllä minun mies ja sitten isä katsovat noita pelejä.

• Sä et ole viel innostunut? :) Mä opin jo lapsuudenkodissani kattomaan kaikkea..eihän sitä päässy pakoon :))

Sä et ole viel innostunut? :) Mä opin jo lapsuudenkodissani kattomaan kaikkea..eihän sitä päässy pakoon :))

En vaan ole koskaan välittänyt urheilusta.. Sori!😉

En vaan ole koskaan välittänyt urheilusta.. Sori!😉

No, eihän siitä ole mikään pakko välittää :) Se on nii hassu juttu, että kun alkaa vähänkää kattomaan, nii hetken päästä sitä jo jännittää että kuka voittaa :)

No, eihän siitä ole mikään pakko välittää :) Se on nii hassu juttu, että kun alkaa vähänkää kattomaan, nii hetken päästä sitä jo jännittää että kuka voittaa :)

Okei.😊 Minä mielummin katson muuta, leffoja ja sarjoja..

Okei.😊 Minä mielummin katson muuta, leffoja ja sarjoja..

Katokko telkkarista mitään sarjoja? Joko olet kattonu Walking Dead-sarjaa? Mulla on tallennuksessa muutama jakso mitkä pitäis kahtella jossain vaiheessa. :)

Onko sulle tuttu Griminal Minds-sarja? Mä tykkään siitä, ku on psykologinen sarja :)

Katokko telkkarista mitään sarjoja? Joko olet kattonu Walking Dead-sarjaa? Mulla on tallennuksessa muutama jakso mitkä pitäis kahtella jossain vaiheessa. :)

Onko sulle tuttu Griminal Minds-sarja? Mä tykkään siitä, ku on psykologinen sarja :)

No, olen nyt kattellut dvd:ltä american horror storya.. Ja tykkään myös walking dead sarjasta, criminal mindia en ole katsonut.

No, olen nyt kattellut dvd:ltä american horror storya.. Ja tykkään myös walking dead sarjasta, criminal mindia en ole katsonut.

Tuota Horroria en ole koskan kattonu. Mä tykkään tuosta Griminail Mindsistä, ku ne siinä ratkoo sarjamurhaajien tekosia sillai ihmisen mielen kautta.. :)

Tuota Horroria en ole koskan kattonu. Mä tykkään tuosta Griminail Mindsistä, ku ne siinä ratkoo sarjamurhaajien tekosia sillai ihmisen mielen kautta.. :)

Okei.😊 Minä haluaisin käydä leffassa katsomassa alien covenant-leffan..😃

Okei.😊 Minä haluaisin käydä leffassa katsomassa alien covenant-leffan..😃

Onko siinä jotai avaruusliskojuttuja? Ne ei oikeen koskaan ole iskeny meikäläiseen..ehkä aluks, mut ne on jotenki kesyjä juttuja :)

• Lähdetään kimpassa vaan että meitsi voi pitää pikku kätösistä kiinni kun Chihusta ja Lanasta alkaa pelottamaan.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Lähdetään kimpassa vaan että meitsi voi pitää pikku kätösistä kiinni kun Chihusta ja Lanasta alkaa pelottamaan.. ;-D

Olisi kyllä kiva nähdä tuo scifi/kauhu leffa..😃 Oletko nähnyt ne aiemmat alien leffat? Eka on paras.😊

Onko siinä jotai avaruusliskojuttuja? Ne ei oikeen koskaan ole iskeny meikäläiseen..ehkä aluks, mut ne on jotenki kesyjä juttuja :)

Katsoppas eka alien 1979, se on hyvä, juoni, näyttelijät ja kauhutunnelma..😃

Katsoppas eka alien 1979, se on hyvä, juoni, näyttelijät ja kauhutunnelma..😃

Vuodelta -79..ööh..aika vanha..taitaa olla mustavalkonen ;)))

Olisi kyllä kiva nähdä tuo scifi/kauhu leffa..😃 Oletko nähnyt ne aiemmat alien leffat? Eka on paras.😊

Jepulista vaan ;-) Meitsi tykkää tuollaisista ja hyvässä seurassa vieläkin enemmän..

Vanha ja mustavalkoinen kuin säädyttömän tädin naamataulu.. :-O

Eikä ole mustavalkoinen!

• butch-cassidy kirjoitti:

Jepulista vaan ;-) Meitsi tykkää tuollaisista ja hyvässä seurassa vieläkin enemmän..

Voi että.. Mentäisi nyt porukalla katsomaan se leffa..😃

Meitsillekkin kyllä seura kelpaisi. Parin pimatsun kanssa on tullut käytyä elokuvissa kun tytsiä ei voisi vähempää kiinnostaa :-( Titanicista se katsoi vuosi sitten uppoamisen kun sille sitä leffaa kehuttiin romanttiseksi ja ei-väkivaltaiseksi elikkä kait se pohjaan painuminen oli sitten niitä molempia.. ;-D

Mikäs on Chihunen mieleenpainuvin leffa jonka oot nähnyt? Meikään teki vaikutuksen Donnie Darko aikoinaan. Moniulotteinen juoni jossa oli ajateltavaa jälkikäteenkin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe