PALOKUNNANKATU

KerrostaloKyylä

Täällä asuu koko Jyväskylän pahimmat kyttääjät ja juoruämmät.

161

3950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauanAsunut

      Jaa, en ole kyllä huomannut.

      • Anonyymi

        Taidatte olla niitä ainuaitta viksuja normaaleita ihmisiä sillä kadulla, kun ette välitä noista turhan päiväsistä höpöttäjistä ja kyttäävistä kyttääjistä.


    • Eilevotonalue

      Samoin en minäkään kyllä ole huomannut. Paras ja rauhallisin, siistein asuinalue, mitä tiedän. Riippuu varmaan asukkaasta itsestään, aiheuttaako toisille häiriöitä, joihin tietysti puututaan. Olen myös asunut alueella pitkään.
      Tiedän kyllä miehen joks käyttäytyy kuin talkkari, mutta ei ole haitaksi. Ja ainahan isossa joukossa on erilaisia ihmisiä.

      • suoratsanatjuu

        Joka talossa ja alueella näitä kortteripoliiseja riittää kytätään kun ei ole omaa elämää..mutta näistäkin pääsee kun tekee pari asiaa selväksi loppuu se kyylääminen


      • Anonyymi
        suoratsanatjuu kirjoitti:

        Joka talossa ja alueella näitä kortteripoliiseja riittää kytätään kun ei ole omaa elämää..mutta näistäkin pääsee kun tekee pari asiaa selväksi loppuu se kyylääminen

        Milläs oikeudella teet pitäis pystyä todistaa et juuri sinua kytätään.. Ei ole rikos jos katselee ikkunasta ulos. Suurimman ja pahimman virheen teet jos alat uhkailemaan ikkunasta katsojaa. Kyllä ikkunasta saa katsoa ulos.


      • Anonyymi

        Et taida tietää ihan kaikkea. Suurin riesa on nämä talossa asuvat ja heidään vieraansa, ketkä harrastavat kiusaamista ovat pahempia kuin koulu kiusaajat ,OVAT AIKUISIA. Eivät osaa lopettaa kun ovat aloittaneet naapurin kiusauksen ,ovat kamalia ihmisiä..!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää ihan kaikkea. Suurin riesa on nämä talossa asuvat ja heidään vieraansa, ketkä harrastavat kiusaamista ovat pahempia kuin koulu kiusaajat ,OVAT AIKUISIA. Eivät osaa lopettaa kun ovat aloittaneet naapurin kiusauksen ,ovat kamalia ihmisiä..!!!!

        Olen samaa mieltä noista kerrostalo kiusaajista. On ilmeisesti perustettu oikein porukoita tekemään kiusaa vanhoille ihmisille. Yö aikaan, kun eivät päivällä uskalla. On se tosi raukkamaista heikompiin ihmisiin kohdistaa kiusa. Tämä on paljon paljon pahempaa kuin ikkunasta katsominen. Tämä on outoa siksikin kun siinä on mukana vanhempia ihmisiä myös. Isät
        Eivät kiellä vaikka tietävät asiasta. Kyllä pitäisi herätyskellojen kilistä jo kovaa. Kiusaan ei tiedetä todellista syytä .


    • Muutamökkiin

      Mitä noista välität ja kyttäät mitä puhuvat ja puhuvatko nyt minusta kun olen niiin tärkeä!
      Hanki mökki maalta metsänlaidasta, niin on vähemmän kyylääjiä. Ei täällä ole pakko asua.

      • eimitäänrotia

        Mökkiläisiä sitä vasta kytätäänkin tyypillistä näiltä maalla asuvilla junteilla niille kun vähän näyttää kakspiippusta johan saa kintut alleen


      • Anonyymi
        eimitäänrotia kirjoitti:

        Mökkiläisiä sitä vasta kytätäänkin tyypillistä näiltä maalla asuvilla junteilla niille kun vähän näyttää kakspiippusta johan saa kintut alleen

        Pitäisikö kaikkien ihmisten vetää muovipussi pähän etteivät näkisi ja sinulle tulisi hyvä mieli saisit kulkea vapaasti.


      • Anonyymi

        Sinä joka luulet ja pelkäät et sinua kytätään ikkunasta älä mene lähellekkään omaa ikkunaa. Laita kaihtimet kiinni ja varmuuden vuoksi paksut mustat verhot vielä eteen. Et varmaan oo julkkis et tulisivat postiluukustasi kyyttää. ÄLÄKKÄ ITSE KYTTÄÄ OLET JÄÄNYT VALO KEILAAN.


      • Anonyymi
        eimitäänrotia kirjoitti:

        Mökkiläisiä sitä vasta kytätäänkin tyypillistä näiltä maalla asuvilla junteilla niille kun vähän näyttää kakspiippusta johan saa kintut alleen

        Oletpa sinä suosittu kun sua kytätään joka paikassa joka lähtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä suosittu kun sua kytätään joka paikassa joka lähtöön.

        Olen sitä mieltä, kun olen seuraillut tilannetta. Nämä jotka riehuu noista niin sanotuista kortteli polliisista, ovat mitä pahimpia kyyliä itse. Kyttäävät salaa millon mistäkin reiästä. Heitä kyrsii kun toiset katsoo reilusti omasta ikkunastaan...EI HÄVETÄ KATSOA.


    • DeeeQuuuu

      Mitäpä tuo kettään haittaa.

      • Kerrostaloasukas

        Ei kai se ketään suoranaisesti haittaakaan, mut onhan se surkuhupaisaa, jos ämmällä ei oo elämässään muuta sisältöä kuin naapureiden tarkkailu ja raportointi muille asukkaille


      • jotainviihdykettä

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Onko se rikos jos katsoo ikkunasta ulos. Mistä tiedät et juuri sinua kytätään. Taidat myös itse kytätä kun tiedät .


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Oletko varma et kun ajat parkkiin autosi et juuri sinua katsotaan. Taidat itse katsoa näkeekö sinua kukaan kun tulet autollasi parkkiin. Taidat ihan toivoa et joku kyttäis tuloasi.


      • Anonyymi
        Kerrostaloasukas kirjoitti:

        Ei kai se ketään suoranaisesti haittaakaan, mut onhan se surkuhupaisaa, jos ämmällä ei oo elämässään muuta sisältöä kuin naapureiden tarkkailu ja raportointi muille asukkaille

        Mistä sinä tiedät et ämmä kyttää ja juoruu. Sinun täytyy itse kytätä kun tiedät noin paljon asioita.


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Mistä löytyy semmonen laki pykälä . Että ikkunasta katselu on kiellettyä. Mistä tiedä että juuri sinua katsellaan ja tirkistellään. Todistappa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma et kun ajat parkkiin autosi et juuri sinua katsotaan. Taidat itse katsoa näkeekö sinua kukaan kun tulet autollasi parkkiin. Taidat ihan toivoa et joku kyttäis tuloasi.

        On sairaus tuo luulotautikin kun luulee kokoajan et sua kytätään. Kai sinä kyttäät jatkuvasti olkapääsi yli seurataanko mistä talosta sinua. Jos tietäisin kuka olet niin menisin heti poi ikkunasta kun lähestyt. En halua että alat luulemaan ja pelkäämään. Voit vaikka vilkuttaa. Niin en kyttää sinua enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sairaus tuo luulotautikin kun luulee kokoajan et sua kytätään. Kai sinä kyttäät jatkuvasti olkapääsi yli seurataanko mistä talosta sinua. Jos tietäisin kuka olet niin menisin heti poi ikkunasta kun lähestyt. En halua että alat luulemaan ja pelkäämään. Voit vaikka vilkuttaa. Niin en kyttää sinua enempää.

        Kokoontuhon ne mt potilaat keskustaan kun siellä tapahtuu tällaista päivittäin? Sellasia hylkiöitä joilla ei ole enää ketään elämässään, kaikonneet tai ei tule toisten kanssa terveellä tavalla toimeen-näitä on pesiytynyt paljon ydin keskustaan-yksinäisiä akkoja ja epätoivoisia rumia yksinäisiä ukkoje,lapsettomia ja kissattomia ääliöitä riittää-ovat ala aste tasolla.


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Jos ne ämmät ja talo polliisit kyttäis ikkunastaan jotakin määrättyä kohdetta. Ei ne varmaan heiluttelis verhojaan, kyllä ne salaa katselis ettei huomattais. Näin minä ainakin kyttäisin salaa ,sais rauhassa vaania ihmisiä.


      • Anonyymi
        Kerrostaloasukas kirjoitti:

        Ei kai se ketään suoranaisesti haittaakaan, mut onhan se surkuhupaisaa, jos ämmällä ei oo elämässään muuta sisältöä kuin naapureiden tarkkailu ja raportointi muille asukkaille

        Sinä et tietäisi et se ämmä kyttää jos et itse myös harrastaisi kyttäämistä. Taaidat olla passissa 24 tuntii ja 7 päivää. Et hyvää päivää golleka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät et ämmä kyttää ja juoruu. Sinun täytyy itse kytätä kun tiedät noin paljon asioita.

        ONKO TULLUT MIELEESI ETTÄ TÄMÄ SINUA HÄIRITSEVÄ IKKUNA PRINSESSA VOI KATSOA OHITSESI JOTAKIN KAUEMPAA TAPAHTUMAA TAI VAIKKAPA MAISEMAA. ÄLÄ LUULE ET OOT AINA KESKIPISTEENÄ. OLET ITSE RAKAS SILLLOIN.


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Mikä ja miten voi ikkunasta katsominen nolata . Ei mua ainakaan nolota ktsoa ikkunasta eikä sekään jos sattuu mun verho jostakin syystä samalla heilahtaa. Miksi sinä kyyläät toisten ikkunaan voisitko vaikka katsoa kyylääkö omassa omistamassasi asunnon ikkunassa vaikka kissa.


      • Anonyymi
        jotainviihdykettä kirjoitti:

        Näillä kortteripoliiseilla ei ole kodin ulkopuolista elämää niin pitää se aikansa saada jotenkin kulumaan..verhot heiluu ikkunassa kun parkkiin autos ajat..ei näille kukkahatuille voi kun nauraa itsensä nolaavat loppupeleissä

        Mitä oikeuksia on näillä ikkunastaan katsovilla sinun valttuutamisilla KORTTELI POLIISEILLA...??????


      • Anonyymi

        Se vasta hupasaa kun nämä jotka näistä kyttääjistä vouhottaa, niin heidän ikkunassa tai parvekkeella koko suku on
        kyttäämässä välillä .pitäisköhän heidän katsoa peiliin, ei pitäisi syytellä muita omasta HARRASTUKSESTAAN.


      • Anonyymi

        Ei pitäis haitata ikkunasta kyttääminen. Enempi luulis haittavan jatkuva kiusan teko. Samat henkilöt terrorisoi pariskunta.He yrittävät olla talon omistajia. Varsinkin vanhempia yksin asuvia naishenkilöitä häiriköivät yötä päivää. Nähin pitäisi puuttua eikä niihin jotka ikkunasta katsovat.


    • TarkkailenSalaa

      Nää kyylät kuvittelee omistavansa koko kerrostalon, vaikka asuvat ainoastaan vuokralla siinä.
      Kova kilpailu kyylillä siitä, kuka kertoo aina mehukkaimman juorun.
      Jos esim joku talon asukas kuolee, niin sit alkaa hirvee kilpailu siitä, kuka kerkeää ensimmäisenä selvittämään kuolinsyyn.
      Jos kuolinsyy ei selviä, niin sit levitellään "varmaa tietoa" et sehän kuoli syöpään, aidsiin tai teki itsemurhan...

      • Anonyymi

        Niin johonki hän varmaan sit kuoli.


      • Anonyymi

        Voi sinua ,selvennys. Jos katsoo pitkään ikkunastaan ei se tarkoita et omistaisi talon. Ehkä haaveilee et ois kiva omistaa tämä talo, kun on niin paljon kytättävää....


      • Anonyymi

        Ompa ajatus maailma kohallaan. Jos katot ikkunasta joku luulee et omistat talon. Olisipa näin minähän katselisin useamman talon ikkunasta ja vielä juoksisin ovellekin katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin johonki hän varmaan sit kuoli.

        ON SE TUO MIELI KUVA MUKAVA VEKKULI, KUN EI VAAN RYÖSTÄYDY LAUKKAAN.


      • Anonyymi

        Taidat olla psykiatri ja velho kun pystyt pureutumaan ikkunan läpi tämän kyttääjän ajatus maalimaan että hän varmaan kuvittelee omistavansa sen talon ja tietysti sen ikkunan josta katsoo...


      • Anonyymi

        Ompa omituinen ajatus. Jos luulee et tuo ikkunasta katsova ihminen ajattelee omistavansa sen talon.????? Outoa!! Minä katselen paljon ikkunasta enkä omista taloa. Tulen myös katsomaan. En aijo anoa lupaasi.


    • Haitatonta

      No tuo nyt ei haittaa mitään.

    • kytätään.kom

      Tosi hyvä että on näitä kyttääjiä, kaikki kerros-ja rivitalokyttääjät voisivat yhdistyä ja jakaa tietoa keskenään, rikollisuus rehottaa, kerrostaloissa asuu kaikenlaista pilvenpolttajaa ja on vaara että polttavat koko kerrostalon, olisi se kyllä kamalaa!

      • kyttäärauhassa

        Sehän jos mikä pitääkin hermot kasassa kun saa vetää jointin ennen kuin painelee kämpästä ulkoilmaan..voi naureskella tekarijengiläisille..


      • Anonyymi
        kyttäärauhassa kirjoitti:

        Sehän jos mikä pitääkin hermot kasassa kun saa vetää jointin ennen kuin painelee kämpästä ulkoilmaan..voi naureskella tekarijengiläisille..

        Tekari jengiin kuulut vielä itsekin elin tapojesi myötä jos luoja suo pitkän elämän sinulle.


      • Anonyymi

        Se olisikin kivaa. Olisi kuin elokuva puhdistus. Saisi kaikki toisin ajattelevat ajettua pois. Niin sais rauhassa kytätä vai mitä.


      • Anonyymi
        kyttäärauhassa kirjoitti:

        Sehän jos mikä pitääkin hermot kasassa kun saa vetää jointin ennen kuin painelee kämpästä ulkoilmaan..voi naureskella tekarijengiläisille..

        No sithä sä näät joka talon ikkunassa kyttääjiä saatat nähdä samassa ikkunassa useammankin kyttääjän. Voi hyvää päivää.


    • tietoasieltä

      Ennen oli sellanen nettisivu missä oli Suomen Kyttääjät, kaupungineen ja kadunositteineen. Kait lopetettu.

    • Välitönnä

      Mitteepä moisella on välijä.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen et nämä jotka väittää et heitä kytätään. Niin heillä ei ole elämää itsellään ja siksi he haluavat että heitä kytättäis. Eivät kehtaa pyytää suoraan että KYTTÄÄ MUAKIN.


    • Ummikotsisällävain

      Ei ole luvatonta heilutella verhoja tai katsella ikkunastaan pihalle. Harhaluuloiset kuvittelevat jonkun olevan kiinnostunut heidän elämästään. Minä ainakin vedän verhon sivuun kun haluan. Saatan seisoa kauankin parvekkeellani katsellen ulos, tykkään katsoa taivasta milloin minkäkin värisenä, koska parvekkeelleni näkyy auringonlasku.
      Ei minua kiinnosta ihmisten tekemiset. Kertokaapa, ettekö itse koskaan avaa verhoja tai katso ikkunasta ulos? Mitä virkaa niillä räppänöillä on?

      • Anonyymi

        Totta turiset. Ei aina tarvii sitä pahinta aatella jos näkee ihmisen ikkunassaan. Voi olla ettei hän pääse jonkun vaivan tai sairauden takia itse ulos. Ja jos sua hatuttaa niin soita polliisille ja sano et joku katsoo ikkunastaan.


      • Anonyymi

        Elät oikeaa elämää niin minäkin teen . Ja sinä joka luulotautinen olet kuvittelet et sinua kytätään käännä pääsi pois päin äläkä kyttää takaisin jos olet viisaampi muka.


    • Analysixis

      Psyykevammaiset talojen kiertelijät pelkäävät ikkunasta ja parvekkeilta katsovia ihmisiä. He kuvittelevat olevansa kohde jota aiotaan vahingoittaa ja säikkyvät jokaista verhon tai hahmon liikettä. Monasti he lopulta ajautuvat itsetuhoon pelkojen muodostuttua ylitsepääsemättömiksi.

      • Anonyymi

        JOS NÄIN ON NIIN PALOKUNNANKATU TÄYTYIS SULKEA JA ERISTÄÄ. ASIA TUTKIA PERINPOHJIN. KIELTÄÄ IKKUNOISTA KATSOMINEN JA PARVEKKEET SULKEA. EI KETÄÄN SAA SATUTTAA IKKUNASTA KATSOMALLA EIKÄ VERHOJA HEILUTTAMALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS NÄIN ON NIIN PALOKUNNANKATU TÄYTYIS SULKEA JA ERISTÄÄ. ASIA TUTKIA PERINPOHJIN. KIELTÄÄ IKKUNOISTA KATSOMINEN JA PARVEKKEET SULKEA. EI KETÄÄN SAA SATUTTAA IKKUNASTA KATSOMALLA EIKÄ VERHOJA HEILUTTAMALLA.

        Tästä maalimasta ei löydy yhtään ihmistä ,joka ei katsoisi ikkunastaan. ILMAN ETTÄ KYTTÄYS OLISI MIELESSÄ. Se kyttää varmasti ketä se ärsyttää ja kuka siitä valittaa. Tule aina sit parvekkeellesi takaperin ettet huomaa kyttääjää mielesi tekee kyllä katsoa. Olemm e kaikki KYTTÄÄJIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä maalimasta ei löydy yhtään ihmistä ,joka ei katsoisi ikkunastaan. ILMAN ETTÄ KYTTÄYS OLISI MIELESSÄ. Se kyttää varmasti ketä se ärsyttää ja kuka siitä valittaa. Tule aina sit parvekkeellesi takaperin ettet huomaa kyttääjää mielesi tekee kyllä katsoa. Olemm e kaikki KYTTÄÄJIÄ.

        MINÄ TULEN AINAKI KATSOO IKKUNASTA VASTAKIN AINA KUN MIELI TEKEEEEE. ET VOI SILLE MUUTA KUIN SULKEA SILMÄSI. AATELLA EI SE MINUA KYTTÄÄ JA HÄIVY POIS. ALA SIT KYTTÄÄ ITSE,. KUN TÄMÄ KYTTÄ ON MENNYT VAIKKA HUILLAAMAAN .


    • ÄmmätHiekkalaatikolla

      Verhon välistä kyylääjät on harmittomia yksinäisiä ämmiä.
      Pahimpia juoruämmiä on ne, jotka kerää pihassa ympärilleen ämmiä ja rupeaa raportoimaan muiden asukkaiden tekemisistä.
      Jos ei löydy mitään oikein mehukkaita juoruja, niin sit keksitään omasta päästä tarinoita, jotta saisi muiden juoruämmien silmissä lisää arvostusta

      • Anonyymi

        Saako pikku lapsetkaan katsoa ikkunasta vai syytätkö heitäkin kyttääjä ämmiksi ja juoru akoiksi. Eiköhä tää kyttäys juttu oo vähä sellanen lätinä juttu joka ainut ihminen katsoo ikkunastaan jos on ,myös sinä ja minäkin.


      • Anonyymi

        Pitäähän lapsilla olla pihassa joku satu Se ppo, se on hienoo ja viksusti aateltu. Tarinat ei pahasta.


      • Anonyymi

        Kuulutko joukkoon kun tiedät asiasta noin paljon . Onko kyse tarhasta vai kerhosta.


      • Anonyymi

        Olet kyllä hyvä näköinen vai katsotko suurennus lasilla kun näet et verhon raostakin tiirataa turhaa lätiset ja vongut.paljastit kyttääväsi itsekkin. Taidat olla niitä PAHEMPIA KYTTIÄ. Yrität pahaa oloasi siirtää naapuri talon ihmisiin. Hyvää kyttäys kevättä. KYTTÄÄMISIIN.


    • Omaasiansa

      No mitä sillä on väliä, höh?

    • Ignatiuslojola

      Palokunnankatu on upea asuinalue. Siellä on rauhallista ja siistiä porukkaa.

      • EnNarkkaa

        Ei ne narkkarit kovinkaan siistiä porukkaa ole.
        Viskovat piikkejään hiekkalaatikoihin ja pöllivät toisten vaatteita pyykkituvan kuivaushuoneesta


    • Välitönnä

      Kuka tuosta nyt välittää?

    • Pyykkilaudalla

      Niii..Mitäpä tuosta varastamisesta viitsii kukaan välittää ei kai haittaa jos sun vaatteita mattoja liinavaatteet varastetaan..Eihän haittaa..???

    • Sairastakoväkeä

      Onko teidän talossanne narkkareita ja varkaita? Meillä ei ole ilmennyt. Ehkä asutte kaupungin vuokratalossa, meillä on oma kämppä.

      • Anonyymi

        Oma vai pankin.


    • Päivällä

      Tuollaista se on pikkukyläkaupungeissa. Itse asun Tampereella ja rauhassa saan olla.

      • kylien.maa

        Mikä ihme näitä Suomen kaupunkeja muuten tosiaan vaivaa? Suhteellisen isotkin keskukset ovat kuin isoja maalaiskyliä, joissa on muutaman kadun keskusta ja joka paikka täynnä kyttääjiä ja juoruajia. Helsinki, Turku ja Tampere ovat ainoita kulmakuntia, joissa olo tuntuu edes jotenkin kaupunkimaiselta, eivätkä nuo kyläkyttääjät hillu.


    • Äijähuseeraajat

      Ei ne kyttääjät Palokunnanmäellä mitään ämmiä ole! Höh! Äijiä jotka vahtivat joka liikettä ja huomauttelevat esim. jätteiden viennistä ja autolla ajamisesta. Kehtaavat töllistellä parvekkeelta että voisivat jostakin huomauttaa. Tilaavat parkkipirkon pikaisesti kun vain nostat kassin autosta ulos.

    • aaddqq

      Kuvittelet varmaakin, jos ne ihmettelevät että vittuako sä kyttäät.

    • PultsareitaNaapurissa

      Palokunnankadulla asuu paljon alkohoilisteja

    • Naapurisiseinäntakaa

      Ei ole pultsareita näkynyt. Ehkä sitten makaavat kotonaan..

    • Travelman3

      Mene pikkasen eteenpäin, niin tosi mukava alue on uusi Savelan kortteli. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Eikö siellä Savelassa kukaan katso ikkunasta .On se sitte hyvä paikka asua. Siellä ei varmaan tupakoida eikä kukaan oo humalassa vai.


    • ÄläAsuTäällä

      Palokunnankadulla häviää fillarit varastosta, pyykit pyykkituvasta ja automurrot jatkuva riesa

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta huono homma enempi kyttääjiä yöllä parvekkeille ja verhoja heiluttaa. Vois sinunkin tavarat säilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä totta huono homma enempi kyttääjiä yöllä parvekkeille ja verhoja heiluttaa. Vois sinunkin tavarat säilyä.

        Minä vaan et kyllä kyttääjistäkin on hyötyä, kun on tarpeeks näppärä ,sukkela ja hyvä näkö voi pian varkaat jäädä kiikkiin. ANNETAAN KYTÄTÄ KEN HALUAA KYTÄTÄ EI SE SATU KUN EI KIINNI KÄY.


      • Anonyymi

        Jospa ne ilkivallan tekijät on Savelasta. Siellä ei nääs tapahdu mitään pahaa. Ne siirtyy palokunnankadulle pahan tekoo.


    • Hyväeläämissävaan

      Ehkä autohalleissa autoon murtautuminen on hieman hankalampaa salassa tehdä, yleensä päästä sinne sisälle sivullisena. Kamerat lisäksi paljastaa tekijän. Polkupyöriä ei kannata pihaan jättää missään. Ja onhan nämä parvekkeilta kyttääjät tässä asiassa hyödyksi :)
      Kateellisten kirjoituksia kuvitelluista epäkohdista. Savela ei ole sen erikoisempi paikka. Ikävännäköistä alankoa ja kaukana keskustasta. Varkaita yhtä paljon sielläkin ja pultsareita.

    • letkujuhulat

      Jaa, sinä vissiin asut siellä sitten?

    • HoikkaNeito

      Pallomaha ämmä väijyy ja raportoi

    • TuollaSeTaasLyllertää

      Juoruämmä näköjään taas kierroksella.
      Täytyyhän ne lähialueet tarkastaa vähintään 6 kertaa päivässä, et mitään ei vaan jää huomaamatta...

      • Anonyymi

        Seuraatko. Silloinhan syyllistyt myös kyttäilyyn .


    • EiOlePakkoOllaSiellä

      Kiertäisin kaukaa tuollaiset mestat

    • OravienYstävä

      Täällä oli kuulemma naulattu orava päästään puuhun kiinni.

      "Paras ja rauhallisin, siistein asuinalue, mitä tiedän"

      Jep,jep..

      • vittumikämeininki

        Palokunnankatu on uusi Kuokkala.
        Eläimetkään ei saa olla rauhassa.


      • viimeinenpariuunistaulos
        vittumikämeininki kirjoitti:

        Palokunnankatu on uusi Kuokkala.
        Eläimetkään ei saa olla rauhassa.

        Johtuu pitkälti siitä, että tänne ovat muuttaneet nimenomaan ns. uudemmat asukkaat juurikin puparista ja kelstusta, tai jostain maalta... Käytöksen huomaa heti uudesta asukkaasta, mm. pukeutumisesta ym. ulkoisesta hapituksesta, että on rupusakkia. Tähänkin taloon muutti lapsiperhe, joka ihan selvästi on rupusakkia, ja heti alkoi uuteen, vuonna 2014 rakennettuun hissiin piirtely ja kaivertelu. Rööki palaa ja koirat haukkuu, kakarat huutaa yömyöhään pihassa ja pompottaa palloa. Pitäisiköhän jonkunlainen seula kuitenkin JVA:lla esim.olla, että arkkitehtoninen Palokunnankadun kulmaus säästyisi moisilta tuhoajilta.


      • LuojanLuomiaKaikki
        viimeinenpariuunistaulos kirjoitti:

        Johtuu pitkälti siitä, että tänne ovat muuttaneet nimenomaan ns. uudemmat asukkaat juurikin puparista ja kelstusta, tai jostain maalta... Käytöksen huomaa heti uudesta asukkaasta, mm. pukeutumisesta ym. ulkoisesta hapituksesta, että on rupusakkia. Tähänkin taloon muutti lapsiperhe, joka ihan selvästi on rupusakkia, ja heti alkoi uuteen, vuonna 2014 rakennettuun hissiin piirtely ja kaivertelu. Rööki palaa ja koirat haukkuu, kakarat huutaa yömyöhään pihassa ja pompottaa palloa. Pitäisiköhän jonkunlainen seula kuitenkin JVA:lla esim.olla, että arkkitehtoninen Palokunnankadun kulmaus säästyisi moisilta tuhoajilta.

        Älä ny vaan ala ihtees ylentämään johonkin korkempaan kastiin, noihin asuntoihinhan ei kannata lainkaan mennä asumaan, jos ei voi sietää asumisen ääniä eikä erilaisia ihmisiä erilaisine tapoineen, uskontoineen jne. Samanlaista elämää on kaikkien suurien vuokranantajien asuintaloissa, ei ihmisten tapoja voi kukaan ennen asukasvalintaa tietää...


      • eiolevaikeaa

        Kyllä porukan pitää osata yhteiset pelisäännöt, jos meinaavat asua kerrostalossa. Mölyäminen, rähinöinti, murtautuminen yhteisiin tiloihin, roskaaminen ja muu häiriökäyttäytyminen ei kuulu kerrostaloon, vaikka olisi miten neljännen polven alkoholisperheestä tai harjoittaisi suuren Bugurungu-jumalan palvontamenoja. Nämä ovat loppujen lopuksi aika pieniä asioita jokaisen toteuttaa (älä mölyä, räyhää tai häiritse toisia ihmisiä) eikä pitäisi olla mitenkään ylivoimaista täysjärkisille. Holhoksen alaiset ovat sitten eri kategoria toki.


      • Anonyymi
        eiolevaikeaa kirjoitti:

        Kyllä porukan pitää osata yhteiset pelisäännöt, jos meinaavat asua kerrostalossa. Mölyäminen, rähinöinti, murtautuminen yhteisiin tiloihin, roskaaminen ja muu häiriökäyttäytyminen ei kuulu kerrostaloon, vaikka olisi miten neljännen polven alkoholisperheestä tai harjoittaisi suuren Bugurungu-jumalan palvontamenoja. Nämä ovat loppujen lopuksi aika pieniä asioita jokaisen toteuttaa (älä mölyä, räyhää tai häiritse toisia ihmisiä) eikä pitäisi olla mitenkään ylivoimaista täysjärkisille. Holhoksen alaiset ovat sitten eri kategoria toki.

        Minä olen samaa mieltä .Säännöt pitää olla ei yksi pariskunta voi märätä ja elää omilla säännöillään. Metemöidä vieraittensa kanssa ja toisia komenella ei saa katsoa tv vaikka ääni olisi 1tasolla niin se häiritsee heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä .Säännöt pitää olla ei yksi pariskunta voi märätä ja elää omilla säännöillään. Metemöidä vieraittensa kanssa ja toisia komenella ei saa katsoa tv vaikka ääni olisi 1tasolla niin se häiritsee heitä.

        Olen samaa mieltä. Pienet lapset ja koirat ovat eri asia, niitä ei aina saa hiljaseksi jos ei käytä väkivaltaa JA NIIN EI SAA TEHDÄ. Lapsen pitää saada kodissaan joskus purkautua ja koirakin voi haukkua kun ei ole jatkuvaa soittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Pienet lapset ja koirat ovat eri asia, niitä ei aina saa hiljaseksi jos ei käytä väkivaltaa JA NIIN EI SAA TEHDÄ. Lapsen pitää saada kodissaan joskus purkautua ja koirakin voi haukkua kun ei ole jatkuvaa soittoa.

        Nämä kerrostalo kiusaajat ovat sit oma sakkinsa varsinki ne jotka yöllä tekevät kiusaa kun eivät saa unta. Joskus on ihan pelottavaa kun herää sellaseen pistävään pahaan hajuun. Tulee mieleen et yrittääkö he tosissaan saada tajun pois. Näille teoille pitäisi saada loppu.


      • Anonyymi
        eiolevaikeaa kirjoitti:

        Kyllä porukan pitää osata yhteiset pelisäännöt, jos meinaavat asua kerrostalossa. Mölyäminen, rähinöinti, murtautuminen yhteisiin tiloihin, roskaaminen ja muu häiriökäyttäytyminen ei kuulu kerrostaloon, vaikka olisi miten neljännen polven alkoholisperheestä tai harjoittaisi suuren Bugurungu-jumalan palvontamenoja. Nämä ovat loppujen lopuksi aika pieniä asioita jokaisen toteuttaa (älä mölyä, räyhää tai häiritse toisia ihmisiä) eikä pitäisi olla mitenkään ylivoimaista täysjärkisille. Holhoksen alaiset ovat sitten eri kategoria toki.

        OLEN SAMAA MIELTÄ SÄÄNNÖT PITÄISI OLLA JA NIITÄ JOKAISEN ASUKKAAN TÄYTYISI NOUDATTAA. HÄIRIKÖT EI SAISI KERTÄ YMPÄRILLEEN SAMAN HENKISTÄ TURVA VERKOSTOA. KAIKILLA PITÄISI OLLA YÖ RAUHA JA TURVALLINEN OLO ASUA.


    • KaikkiPöllitään

      Multa on varastettu 2 lukittua polkupyörää lukitusta varastosta.
      Eihän siinä, jos pihasta viedää...mutta että lukitusta varastosta.
      Tyhmempikin tajuaa, että jollakin talon narkilla sormensa pelissä.

      • SellaistaSattui

        No kotivakuutushan sellaisen korvaa eli saat uudet ja paremmat pyörät syysalesta


      • Pyörävaras
        SellaistaSattui kirjoitti:

        No kotivakuutushan sellaisen korvaa eli saat uudet ja paremmat pyörät syysalesta

        ...jos pyörä on vaikkapa 5 vuotta vanha, niin siitä ei saa kuin korkeintaan kymppejä vakuutuksesta


    • helganeiti

      Eniten miehet täällä kytsii muiden elämää, kai niiltä iteltään jotain puuttuu. Muuten ok paikka, paitsi huoneistoissa yömyöhään räyskyttävät pikkukoirat.

      • Anonyymi

        Tai pariskunnat.


    • Palokuntalainen

      Missähän kaupunginkulmalla sitten on sellainen onnela, missä kaikkien elämä on täydellistä eikä kukaan kyttää eikä ole erimielisyyksiä? Kukaan ei varasta eikä riko mitään, kukaan ei pidä ääntä, koirat ei hauku eikä lapset itke.

      • Anonyymi

        Joo minä haluaisin myös sinne onnelaan. Katselen paljon ikkunasta en kyllä myönnä et kyttäisin aikani kuluksi katselen en mitään kohdetta varsinaisesti. Pitäisi kehitellä joku kyltti minkä työntäisi ensin verhon raosta missä lukisi mitä katson ettei luultaisi et kyttään jotakin kohdetta.


      • Anonyymi

        Eikähän tuo ole normaalia, että ei varadta, kyttää, ja jättää muut rauhaan.


      • Anonyymi

        Ei tarvii olla täydellinen onnela. Kunhan on etes järki tasolla oleva missä voi asua normaalisti. Poissa kerrostalo kiusaajat
        Heille voisi olla ihan oma paikka kunta.


    • lämmin.sekottaa

      Asuuko siellä muita kuin vuokralaisia, niiltä voi odottaa vaikka mitä.

      • KatsoinUlosIkkunasta

        Elämänpyörästä pudonneita tai muuten vaan nyrjähtäneitä koiranulkoiluttajia koko seutu täynnä 😖


      • Anonyymi

        Sinä taidat asua omistus asunnossa missä ei ole ikkunoita ollenkaan, et näin ollen syllisty ikkunasta katselu rikokseen. Siksi taidat pitää itseäsi pyhimyksenä. Me vuokralla asuvat olemme mielestäsi rikollisia syyllistytään ikkunasta katsomiseen. Ompas paha asia.


      • Anonyymi

        Olet sinä yhenlainen kerrostalon omistaja kyttäämllä oot varmaan saamut talon omaksesi. Onnee omistajuudesta.


    • Koirankusettaja

      Palokunnankadun alapää on se kaikkein pahin getto.
      Siellähän se jyvälän lastentarhakin tuhopoltettiin ja siiliä potkittu hengiltä

    • Anonyymi

      Talot pitäis rakentaa ikkunoitta ja ei saisi olla parvekkeita niin ei kukaan päsisi kyttää ainakaan sisältä pitäis tulla ihan ulos ast i kyttäämään niin sit voisi sanoa heille heti. Ei tarttis kirjotella joutavia.

    • Anonyymi

      Ja yhdessä talossa taitaa asua pahempia kerrostalo kiusaajia, mitä jyväskylässä on. Kerrostalo kiusaaminen on yhtä paha asia kuin koulu kiusaaminen on. Miettikääpä sitä...ei taida kyttääminen voittaa tätä kiusaamis pahuutta.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta näille kiusaajille pitäisi löytää ihan oma kortteli jossa kiusaisivat toisiaan. Ehkä tulisivat järkiinsä kun heitä kiusattaisiin samanlailla, kuin he kiusaavat.


    • Anonyymi

      Jos olet huomannut et joku katsoo ikkunastaan ei ehkä sinua katso. Ja sinähän myös silloin kyttäät jos näet jonkun ihmisen ikkunassaan ET ON KAKSI KYTTÄÄJÄÄ EIKÖ VAAN. SINÄ JA HÄN.

    • Anonyymi

      Enempi olisin huolissani näistä kerrostalo kiusaajista. Jotka hakkaa patteriin , lavuaariin , kattoon, vasaralla seiniin, vetää sänkyä yöllä ees taas. Metelöi aamu 4jään viikon ajan. Eikö nämä ole pahempia.

      • Anonyymi

        KYLLÄ OVAT. Tämä asia pitäisi ottaa vakavasti. Kaikilla pitäisi olla rauha asua ja yöllä nukkua turvallista unta.


    • Anonyymi

      Dragon-laji VIHAA palokuntaa, katuineen.

      • Anonyymi

        Käytä Alunaa, joka palokunnalta kielletty nykyään, mutta toimii demoneihin.


    • Anonyymi

      En kyllä usko et on Jyväskylän pahin asuin alue. On paljon rauhattomampia vielä olemassa . Et turhaa lätinää. Avatkaa vaan kaikki verhonne ja naamat reilusti ikkunaan nenää myöten ja kyttäys täysillä päälle.

    • Anonyymi

      Kannattaa liikkua päiväs_aikaan niin saa kulkea rauhassa.

    • Anonyymi

      Unohditko nuo tirkistelijät sithän täällä on koko Jyväskylän kerma koollaa.

    • Anonyymi

      Psykoosikatu ois parempi nimi.

      • Anonyymi

        On sulla paha mieli kun yksi katu on elämäsi este ,elä mene sinne päin ollenkaan niin ei tarvii mieltä pahoittaa.


    • Anonyymi

      Tiedän mistä nämä kyttäämis syytökset on lähtösin. Sieltä kytätään myös jopa kiikarien kanssa. Jos ymmärrät niin myös sinä oot kova kyttääjä ja luulo tautinen et tietäisi et jossain joku on ikkunassa etkä et talossa olisi joku kuollut jos et kyttäis ja olis niin pirun utelias. Älä syytä muita koska itse teet sitä myös.

    • Anonyymi

      Missä jvan taloja, siellä ongelmia,

      • Anonyymi

        EN USKO TUOTA.


    • Anonyymi

      No niinpä asuu, nimittäin sinä itse.

    • Anonyymi

      Miksi sinä katsot itse ikkunastasi ja muita haukut kyttääjäksi. Sinähän se kyttääjä olet koska tiedät et joku on toisen talon ikkunassa vai soittaako sinulle joku et sen talon ikkunassa on ihminen. On tosi outoo!!! Jos sinuun käytäs kiinni siellä ikkunassa ymmärtäisin kipusi ja tuskasi.!!??

    • Anonyymi

      Hohhoijaa Mauno, hohhoijaa.

    • Anonyymi

      Mitä hirveän pahaa on ihmiselle tapahtunut ,kun noin iso paha mieli on jotain katua kohtaan..

    • Anonyymi

      Ihmisen pitäisi oppia sulkemaan korvansa ja silmänsä. Ei kaikkea pidä nähdä eikä kuulla.

    • Anonyymi

      Asuuko siellä paljonkin palokuntalaisia?

      • Anonyymi

        10000000.


    • Anonyymi

      No siellähän on sitten homma hanskassa, että seurataan muutakin , kuin kännylaatikkoa, hyvä .Tiällä maasevulla on oikein tapana kaikilla, että kun n.7 aikoihi herätään laitetaan kahveet tippumaan ja säleverhot auki, sit ryystetään kahvia ja katellaan ulos, jokos muutkin heräilee ,soon sitä sosiaalista kanssakäymistä ja välittämistä niinku pittääkin . Sit tulet uuniin ja linnuille ruokaa ja puunhakuun varstosta ,päivän uutiset ,lumenluonnit, hiihto ym lenkkeilyt ja vähän jutustelemaan naapureitten ja tuttujen kanssa ja puotissa käymään ym.Voi tätä elämän mukavuutta, lähenkin tuohon rupattelemaan naapurin Viken kaa, näkkyy kahtelevan kelejä. Juu pidetään toisistamme huolta !

      • Anonyymi

        Tuo se on oikeeta elämää .


      • Anonyymi

        Ei täällä kerrostalossa voi vielä 7.00 kahvia juoda ja yhtään ei saa kolistella. Täällä tämä yö kiusaaja alkaa silloin nukkumaan vasta. Et kyllä se niin on , et maalla on mukavaa.


    • Anonyymi

      Insinööriä haetaan!

      • Anonyymi

        Opettele helmitaululla.


    • Anonyymi

      Letkutiellä asuu kuulemma Jyväskylän tavoitelluin poikamies. Joku mies joka näyttää pojalta, mutta helvetin hyvän näköseltä pojalta. Sellanen äärihetero ja perheetön, sinkku ja vähän kaljaan menevä. Kova tekemään töitä ja makuuhuoneessaan käyttää lempinimeä "rankaisija".

      Kristian Parviaisen ja Artp Laurin mukaan mies on eliittipsykiatri, vaikka varmaa tietoa ei ole. Kristianin tuntien, ei pidä paikkaansa.

      Ihana mies kuulemma kaikin puolin. Väitetään stalkkeriksi joissain piireissä, mutta pitää päivät pitkät verhoja kiinni ja pysyttelee omissa oloissaan omia hommiaan tekemässä, niin joka iltaisten kaljanhakureissujen lisäksi en usko että kaupan kassojen lisäksi näkee moniakaan ihmisnaamoja päivässä.

      Tykkää kuulemani mukaan villasukista, eläimistä ja vanhanaikaisita naisista. Kuulostaa siis ihan valmiilta asettumaan jaloilleen ja aloilleen.

      Joitain yhteyksiä Pakistanin hallitukseen miehellä kuitenkin on, vaikka on kantasuomalainen, joka mielestäni kuulostaa vähän epäilyttävältä, tosin tuntee paljon suomalaisiakin julkkiksia ainakin Facebookin mukaan.

      Ehkä kannattaisi tutustua kaveriin, mutten ole vielä uskaltautunut oven taakse, vaikka asun samoissa taloissa.

      Voisikohan joku hyvännäköinen yli 25 vuotias nainen soluttautua puolestani ensin ns. piireihin hänen kanssaan, jonka jälkeen hänet turvalliseksi todettuani voisin lähteä tutustumaan häneen enemmänkin?

      • Anonyymi

        Ihan varmana en ole se Asikaine... Eiku öh... se tyyppi.
        Ai ei mee läpi vai?


      • Anonyymi

        Eläimiin menevä? Asettuisiko aloilleen vaikka kalkkunakukon kanssa? Kuka tämä setä on?


    • Anonyymi

      Mikä avuksi kun 50nen pariskunta on alkanut terrorisoimaan yö grillaamisella 23-2 yö aikaan kolistelevat pimeellä parvekkeella. Talossa ei ole lupa grillata. Sisälle tulee tosi mausteiset ja palaneen kärynneet hajut. He kyllä yrittävät hajua lievittää HAJUVEDELLÄ.. se vasta haju sekoitus on.!!!!APUA.

    • Anonyymi

      Omasta ikkunasta saa katsoa.

      Röyhkeää sitä vastoin on ulkoa katsella ikkunoita, näille ei ole käytöstapoja opetettu, oma koti on monen koko elämän uurastuksen tulos, sitä kunnollinen ihminen kunnnioittaa.

      Tässäpä oma mielipiteeni asiaan.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tietoa Palokunnankatu F talon rauhallisuudesta ja hiljaisuudesta, se talo siis siinä kulmassa?
      Luulisi kuitenkin, että ei ihan hirveästi äänet kuulu, kun niin uusi talo.
      Oli ainakin aika hiljaista kun kävin asuntoa katsomassa.
      Asiallisia vastauksia kiitos.

      • Anonyymi

        Muuta vaan Pitkäkadun slummiin.


      • Anonyymi

        jvan asunto, tupakkaongelma....

        kannattaisi muutenkin katsella asuntoja muualta: tuolla palokunnankadulla ja letkutiellä on tarpeettoman kalliit vuokrat. Palveluihin matkaa ja lähempää keskustaa löytää asuntoja halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jvan asunto, tupakkaongelma....

        kannattaisi muutenkin katsella asuntoja muualta: tuolla palokunnankadulla ja letkutiellä on tarpeettoman kalliit vuokrat. Palveluihin matkaa ja lähempää keskustaa löytää asuntoja halvemmalla.

        jvan asunto, puliongelma


    • Anonyymi

      Miten pitää toimia , kun ei ihminen usko isännöitsijääkään. Että talossa ei ole par
      venkkeella grillaus lupaa joka yö alkaa grillaus kello 23-3yöllä. On se kiva nukkua palaneen käryssä ja muut käryt höysteenä. En voi ymmärtää miksi KIUSAAVAT OVAT AIKUISIJA

      • Anonyymi

        parvekegrillaus on luvallista, edes vuokranantaja ei voi sitä kieltää. Tästä on oikeuden ratkaisukin. Voit tehdä häiriöilmoituksen yögrillailuista, mutta ei se mihinkään johda. Valitettavasti liian iso osa suomalaista on ääri-itsekkäitä, jotka eivät yhtään välitä mitä muille tekevät. Oli se sitten parvekegrillaaja tai parveketupakoitsija: samaa sakkia kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parvekegrillaus on luvallista, edes vuokranantaja ei voi sitä kieltää. Tästä on oikeuden ratkaisukin. Voit tehdä häiriöilmoituksen yögrillailuista, mutta ei se mihinkään johda. Valitettavasti liian iso osa suomalaista on ääri-itsekkäitä, jotka eivät yhtään välitä mitä muille tekevät. Oli se sitten parvekegrillaaja tai parveketupakoitsija: samaa sakkia kaikki.

        En tiedä mistä olet saanut tietosi. Mutta tässä on kyse kiusaamisesta. Harva alkaa kello 23 -24 pakkasella pimeässä jopa kovassa lumituiskussa avo parvekkeella joka yö ruuanlaittoon. Sen ymmärtää jos joskus, savustus ja grillaushan on enempi kesä juttuja. Olisi se mukava nukkua yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parvekegrillaus on luvallista, edes vuokranantaja ei voi sitä kieltää. Tästä on oikeuden ratkaisukin. Voit tehdä häiriöilmoituksen yögrillailuista, mutta ei se mihinkään johda. Valitettavasti liian iso osa suomalaista on ääri-itsekkäitä, jotka eivät yhtään välitä mitä muille tekevät. Oli se sitten parvekegrillaaja tai parveketupakoitsija: samaa sakkia kaikki.

        Oletko sinä myös näitä yö grillaajia, onko sinun mielestä kaikkien aloittaa yö grillaukset ja savustukset toisten ikkunoitten alla. Kehtaatkin tupakan savusta valittaa. Se on pieni harmi tähän muuhun hajuun . Täytys näitten haju harrien tulla sinun ikkunasi alle haisemaan. Et raittiita unia sinulle vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä olet saanut tietosi. Mutta tässä on kyse kiusaamisesta. Harva alkaa kello 23 -24 pakkasella pimeässä jopa kovassa lumituiskussa avo parvekkeella joka yö ruuanlaittoon. Sen ymmärtää jos joskus, savustus ja grillaushan on enempi kesä juttuja. Olisi se mukava nukkua yöllä.

        Outoa touhua on kyllä. Ovat varmaan jotain pimeyden herroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa touhua on kyllä. Ovat varmaan jotain pimeyden herroja.

        okkultismia ja outoja menoja super salaisia naisilta kiellettyjä


    • Anonyymi

      Laihana lojhtuna sanon että kaikissa lähiöissä,kunnissa,asuuinkeskuksissa asuu pihapoliiseja ja kyttiä..ei niistä haittaa sinänsä ole kun etä a vaudu heille ja et tervehdikään.

    • Anonyymi

      JA TÄÄLLÄ ASUU MYÖS KERROSTALO KIUSAAJIA HYVIN ILKEITÄ IHMISIÄ. YÖN PIMETESSÄ ALKAA TAPAHTUA KAIKENLAISTA KIUSAA. OVAT AIKUISIA IHMISIÄ VIELÄPÄ .NUORISOA AINA SYYTETÄÄN PAHAN TEOSTA,MUTTA NÄMÄ AIKUISET NE VASTA ILKEITÄ JA PAHOJA OVAT. OIKEITA KIUSAN KAPPALEITA. PITÄKÄÄPÄ SILMÄT AUKI JA KORVAT KUULOLLA NIIN ETTE JOUDU HEIDÄN KIUSAN KOHTEEKSI.

    • Anonyymi

      Jva on tapahtumarikas vuokrayhtiö.

    • Anonyymi

      Vieläkö se lyllertävä talipallo väijyy siellä?
      Siis se koirilleen puhuva ämmä.

    • Anonyymi

      Miksi ikkunasta katsominen ärsyttää ihmisiä??? Ei sitä tarvii kenenkään kotiin tiirata voihan sitä katsella muuten vaan kaikki ei pysty aina menee ulos terveytensä vuoksi. Ei jaksa seiniäkään sisällä katsella aina. Siis älä kysele juoruakoilta ja usko heidän tarinoita vaan tule kysymään tältä katsojalta suoraan . Tämä juoruakka puhuu vain, että saa pidettyä kuuliat kasassa...EI AINA TOTTAKAAN.!!!

    • Anonyymi

      Pitää tehdä tehdä tälläinen ilmoitus asia kerrostalo kiusauksesta.. Joudun avaamaan parvekkéen oven usei yölläkin , on pakko tuulettaa ja päästää ilmaa asuntoon. En kyttää ketään. Alakerran asukas sabotoi kotiani, grillaa usein parvekkeellaan on saanut useita huomaituksia. Ja nyt kostotoimet on sit yöllä. Asuntooni tulee yöllä savun käryä , sytytysneteen voimakasta hajua, hajuvettä suihkutetaan kkunaani kohti ja myös tupakan savut.!!! EN SIIS KYTTÄÄ KETÄÄN MUITA OLKAA RAUHASSA. Kyttäys kohteeni on vain kiusaajani..

    • Anonyymi

      Mie en oo kuunaan nähny siinä palokunnankavulla kettään kytteemässä. Piäasijassa siinon männy autoja ja polokupyörijä.

    • Anonyymi

      Ainakin täällä eräässä talossa asuu tosi ilkeä nainen joka harrastaa yö kiusaamista, tykkää yöllä pimeän aikaan aloittaa nämä yö touhunsa joka yö. Päivällä sit hänen pitäisi saada nukkua. Suuttuu sit niin julmetusti kun ei saa hiljaisuudessa nukkua. Minusta nämä on niitä kaikkein pahempia, kuin juoruajat..tai ikkunastaan katsojat.

    • Anonyymi

      Täällä Pitkäkadulla kusen alakerran parvekkeelle harva se yö.

    • Anonyymi

      Kannattaa kulkea päivisin, kyllä yöllä kulkijoita saakin pikkasen seuratakin, niillä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.

      • Anonyymi

        Pelottaako? Onko syyllinen olo?


    • Anonyymi

      Palokunnankatu on samanlainen tunkio kuin Kuokkala.
      Fillarit pöllitään lukituista varastoista, kuten myös autonrenkaat.
      Myös kellarikomeroista lähtee kamat muiden matkaan.
      Syrjäytyneitä ja alkoholisoituneita ämmiä vaeltaa lasittunein silmin pitkin Palokunnankatua...

      • Anonyymi

        Siellä onkin Jva:n taloja.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe