Varoitus Designtalosta

varovastidesign

Käytiin kylässä uudessa Designtalossa ja meidän neljä vuotias poika sai syvän haavan ikkunapellin päästä. Onneksi oli vain peukalo eikä ohimo.
Todella vaaralliset ikkunapellit, on leikattu miten sattuu, eikä löydy kahta samanlaista.

19

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekorjatenDT

      Varokaa myös DT:n ovipeltejä, ohut alumiini ei kestä astumista koska sitä ei ole tuettu alapuolelta.
      Iäkäs tai muuten huonosti liikkuva joutuu astumaan pellille ja saattaa yllättyä kun pelti painuu kolme senttiä notkolle.
      Pitääkö tämäkin itse korjata?

    • Halvallahuonoa

      Joo, kyllä Designtalon ostava joutuu paljon korjailemaan huonosti tehtyjä rakenteita. DT:n timpureilla on käden taidot hukassa ja silloin viimeistely jää pakostakin asiakkaalle.
      Mutta haitanneeko se, DT on kuitenkin halvin talopaketti.

    • mietiskellene

      Kateellisten panettelua. Tämän palstan juttujen perusteella jos pitäisi tehdä päätös talopaketista niin ostamatta jäisi jokainen. Lopputulokseen talopaketista riippumatta vaikuttaa ratkaisevasti ne henkilöt, jotka tekevät talon lopulliseen kuosiin ja eniten paketin ostaja. Jos ostaa halvan paketin niin tulee olla valmis joustamaan myös joissakin materiaaleissa. Kynnyspeltiä et saa rosterista vaan alumiinista... ikkunapellit ovat ehkä viimeistelemättömät kuin kalliimpi versio. .. jne.

      Lopettakaa ymmärtämätön valitus ja uskokaa - sitä saa mitä tilaa. Halvassa paketissa voi itse ostaa ja korvata jotakin laadukkaammalla tai sitten ostaa se kalliimpi paketti. Silti voi tulla lopputuloksesta sutta, jos valvoja ei ole oikeasti tehtäviensä tasolla tai kirvesmiehenä tehokas ja nopea moottorisahakirvesmies.

      • Mikäonhalpa

        Mun DT projekti maksoi 700 000. Kuinka paljon endmmän olis pitäny maksaa että saa hyvän? Kun tämä on halpa, pajonko maksaa normaalihintainen?


      • Justjoojoo

        "Uskokaa" Kirjoittaa hän :D
        Oot Lessu :D


      • halpalato

        Olet niin oikeassa, DT on halvin ja huonoin.


      • kkdsirjjfk

        Jos vielä joskus rakennan, niin maksan vaikka 30000 enemmän toisesta merkistä.
        DT vie hermot kun ensin maksaa ja sitten itse korjaa.


    • Digitys
    • Kiertäkääkaukaa

      Varoituksen sana. Välttäkää designtaloa. Kusetusfirma! Vikoja ei korjata!

    • nänytoon

      nää desintalot homehtuu pystyyn! näitä on nyt tullut tosi paljon tietoon! Saa nähdä miten lestat on valmiita lähteen oikeussaliin?Sen jälkeen kun on asiakirjat kädessä niin nää voi julkaista!Mediahan näistä tosi kiinnostunut!Asiasta on hyvin tietoisia myös talotehtaan edustajat! Sitä ollaan sunnuntaisin kädet ristissä!

      • Huijareita

        Tiedän nyt 3 tapausta. Kasaavat ryhmäkanteen kun ei kenelläkään yksin riitä voimat.
        Designtaloja homeessa!!


    • Korjattupaljon

      Designtalon joudut kyllä viimeistelemään itse, se on ihan normaali käytäntö.
      Myös kaikki viat mitkä huomaat vasta maksettuasi viimeisen laskun jäävät sinun korjattavaksi.

      • Oikeastirakentanut

        Hyvä olla kriittinen mutta toi on täyttä pas*an puhetta. Kyllä DT korjaa fibat mitä ehtii ilmoittaa sen parin vuoden sisään muutosta. Näin meillä ja myös kaikilla muilla kenen kanssa olen jutellut. Meillä mm. Tuettiin sisäänkäyntien kynnyksiä paremmin, fiksattiin yhden porrasvalon reunaa seinässä, lyötiin muutama jalkalista alemmas, asennettiin paineentasausventtiili putkistoon. Tosi äkkiä ja auliisiti tekivät fiksaukset yhdellä ilmoituksella ja lyhyellä aikataululla.

        Muuten viimeistely, laatoitus ja listoitus olikin meidän työporukalla ensiluokkaista.


    • Näitänähnyt

      Pääsääntö on kun talo puuta niin homeessa ! Ei yhden talomerkin vika.
      Rossipermanto puulattialla on pahin.

      • Timbermanni

        Juuri näin!
        Esim Muurametalojen nykyinen lämmin koneellisesti tuulettuva alapohja on valovuoden edellä perinteistä trampoliinirossia. Kävin joulukuussa talonäytöksessä. Edustaja sanoi että ovat saaneet sille pikkupatentin eli mallisuojan ja se on vakiona kaikkiin taloihin.
        Varmasti tulee lyömään markkinoilla läpi. Kaikki putkitukset näkyvissä ja kannakoituina. Stabiilit olosuhteet ympäri vuoden. On hyvä. Kaiken pystyy tarkastamaan milloin vaan.
        80cm korkea huoneeseen verrattava ylimääräinen tila jota voi käyttää väliaikaisesti varastonakin.


    • Oikeastirakentanut

      Näitä keskusteluita on hauska lukea. Kaikki talotehtaat ja talomerkit on näiden keskusteluiden perusteella surkeita ja kaikki talot homeessa. Vain itse rakentamalla itse kaadetuista puista saa hyvää:) Koska kukapa omista virheistään täällä huutelee..

      Design Talon konsepti taitaa olla tällä hetkellä paras isoista talotehtaista ja niitä rakennetaan kaksinkertainen määrä moniin ns. perinteisiin talotehtaisiin verrattuna. Sen takia osa talomyyjistä, joilla on työt vähissä kirjoittelee tänne perusteettomia haukkuja ymmärtämättä, että pissii samalla omaankiin puuroonsa. Kannattaa katsoa yhtiöiden taloustietoja ennen kuin tekee valinnan ja uskoo näitä keskusteluita..

      Jos haluaa hyvää laatua valvontaan pitää panostaa, valitseepa minkä tahansa talotehtaan. Erot tulee lopulta siitä miten reklamaatioihin suhtaudutaan. Meillä DT ei kinannut mistään vastaan vaan tekivät kaikki niin kuin meidän vastaava mestari pyysi..

      Tyytyväinen lopputulokseen.

      • Darffurin.komitea

        Otetaan lyhyt perustelu miksi DT on paras. Ilman perusteluita yllä olevan mielipiteen voi jättä huomioimatta.


      • Eiikinädesigntaloa

        Paras konsepti?!?
        Naapurustoon noussut 3 designtaloa kahden vuoden aikana. Kaikissa kanne kuluttajansuojaviranomaiselle!
        Nykyinen laatu aivan karmeaa. Asiakkaita kusetetaan surutta!


    • puhelinrumbaa

      Varokaa myös DT kotiräätäliä, valehtelee surutta että takuuaikana kaikki korjaukset hoituu yhdestä numerosta heiltä. Totuus on että itse saat soitella ja hoitaa erikseen kaikki ongelmat laitteiden toimittajien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe