Mahtaako kukaan tietää minkälainen aamiainen on hotelli Athineonissa.
Aamiainen minkälainen
7
340
Vastaukset
- Rootos
Osaako joku kertoa tai onko mahdollisesti tällä hetkellä Rodoksen vanhan kaupungin athineon hotellissa?Hotelli myy viikon matkalle aamiaista 70 euron hintaan, mitä mahtaa siihen kuulua,onko riittävä että pärjää iltapäivään
- gesw
riittää jos syö tarpeeksi vai mitä,hyvä se on kaksin käsin vaan ääntä kohti.
- KahdestiAthineonissa
Aika kallis aamiainen, siksi ei pari vuotta sitten ostettu sitä, vaan ostettiin aamiaistarvikkeet hotellin kaupasta.
- Omateväät
Minä otan aamiaistarpeet mukaan suomesta, itsekasvatettuja pottuja, oman pellon viljoista tehtyä leipää ja jauhoja puuroa varten jne. Kuka nyt maksaa 70 Euroa viikon aamiaisista, vaikka niillä melkein päivän pärjäisikin!
- Omateväätontrolli
Omateväät kirjoitti:
Minä otan aamiaistarpeet mukaan suomesta, itsekasvatettuja pottuja, oman pellon viljoista tehtyä leipää ja jauhoja puuroa varten jne. Kuka nyt maksaa 70 Euroa viikon aamiaisista, vaikka niillä melkein päivän pärjäisikin!
Idiootti.
PS. Ei Athineonin aamiaisella pärjää edes lounaaseen.
- varapatruuna
mä en lähtisi ollenkaa jos ei 70 ekee ole varaa ruokaa laittaa.
- 35mythokseen
Miksi maksaa älytöntä ylihintaa, kun vitosellakin sai viime syksynä ihan kunnon aamiaisen?
En jaksa uskoa että olisi yhtään parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246