Mitä pelejä et ole jaksanut pelata läpi?

pelimotivaatio

Mitä pelejä sinulla on asennettuna, mutta joita et ole vain jaksanut pelata (vielä) läpi? Itselläni:

Batman: Arkham Knight. Hyvä peli alussa mutta jotenkin rupesi tympimään 50% storyn jälkeen.

Watch Dogs 2. Melkein läpi, jäänyt seisomaan kuukausiksi sen jälkeen kun kone kaatui pitkän missionin loppusuoralla.

Assassins Creed Rogue: Ollut koneella koskemattomana kohta 2 vuotta, ehkä jaksan palata, ehkä en?

DOOM: 3kk taukoa ollut pelistä, mutta ajattelin kyllä palata kun tarvii pistää aivot narikkaan

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoliuta

      Ihan liikaa luetaltavaksi, steamissa yli 100 peliä ja noin puolet pelaamatta läpi. Vaikka ei kysyttykkään, niin myös konsoleilla mulla on ihan mielettömästi vielä läpimenemättä pelejä. Aika ei riitä kunnolla pelailla kun pitää töissä käydä niin pelejä vaan kertyy ja kertyy.

    • stiimikone

      Itsellä myös Steamissa satoja pelejä, joista olen pelannut muutamaa kymmentä.

    • Demonsero

      Watch Dogs 2 - Alko peli kyllästyttämään heti kun ensimmäisen tunnin pelasin, nyt on odottanut pelaamista jo yli puoli vuotta (kertokaa joku että se peli paranee kyllä siitä alusta)

      Assassin's Creed Black Flag - kaikki kehunu yhdeksi parhaimmaksi AC peliksi mutta noin kuus tuntia pelattu eikä jaksa enään, laivalla kulkeminen on vaa niin saakelin turhauttavaa ja laivojen vallotuksia ei jaksa kun yrittää vaa päästä jonnekkin muualle meren kautta. Muut tehtävät kyllä on kivoja mut en vaa jaksa sitä laivaa.

      Rayman Origins - Olen jo ehkä liian vanha tuohon peliin, en jaksanut edes kavereiden kanssa vetää paria leveliä enempää

      Tomb Raider Underworld - Ei riitä älli, ei voi mitään. En haluu huijatakkaan ku siitä menee sitten idea.

      Muut pelit oon kyllä huolella valikoinu etten malta housuissa pysyä että pääsen läpi pelaamaan. Ärsyttää kyllä suunnattomasti kun Watch Dog pelistä makso sen 60 euroo eikä sitten ollutkaa kiinnostava ja nyt sen sais paljon edullisemmin.

    • TheNordsOfSkyrim

      Itse usein innostun peleistä joita kokeilen, mutta täytyy sanoa, että Far Cry 4 melkein jäi pelaamatta. Tehtävät jotenkin rupesivat tympimään, mutta päädyin kuitenkin pelaamaan sen sitten noin vuotta myöhemmin läpi.
      Overwatch on toinen peli, jota ei voi sinänsä pelata läpi, mutta ei sitä tullut pelattua kuin pari tuntia. Ihan mielenkiintoinen se koko rakennettu lore ja maailma, mutta muistutti liikaa Team fortress 2, jota pelaan sitten mieluummin.

      Täytyy nyt kysyä tässä ohessa, että onko teillä joitakin pelejä mitä on vaan pakko pelata läpi kerta toisensa jälkeen? Itse olen jäänyt koukkuun Fallout 4 ja Skyrimiin.. Täytyy sanoa, että Bethesda osaa asiansa. :) (Ja bugit tekevät peleistä entistä viihdyttävämpiä.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe