Mitä pelejä sinulla on asennettuna, mutta joita et ole vain jaksanut pelata (vielä) läpi? Itselläni:
Batman: Arkham Knight. Hyvä peli alussa mutta jotenkin rupesi tympimään 50% storyn jälkeen.
Watch Dogs 2. Melkein läpi, jäänyt seisomaan kuukausiksi sen jälkeen kun kone kaatui pitkän missionin loppusuoralla.
Assassins Creed Rogue: Ollut koneella koskemattomana kohta 2 vuotta, ehkä jaksan palata, ehkä en?
DOOM: 3kk taukoa ollut pelistä, mutta ajattelin kyllä palata kun tarvii pistää aivot narikkaan
Mitä pelejä et ole jaksanut pelata läpi?
4
196
Vastaukset
- isoliuta
Ihan liikaa luetaltavaksi, steamissa yli 100 peliä ja noin puolet pelaamatta läpi. Vaikka ei kysyttykkään, niin myös konsoleilla mulla on ihan mielettömästi vielä läpimenemättä pelejä. Aika ei riitä kunnolla pelailla kun pitää töissä käydä niin pelejä vaan kertyy ja kertyy.
- stiimikone
Itsellä myös Steamissa satoja pelejä, joista olen pelannut muutamaa kymmentä.
- Demonsero
Watch Dogs 2 - Alko peli kyllästyttämään heti kun ensimmäisen tunnin pelasin, nyt on odottanut pelaamista jo yli puoli vuotta (kertokaa joku että se peli paranee kyllä siitä alusta)
Assassin's Creed Black Flag - kaikki kehunu yhdeksi parhaimmaksi AC peliksi mutta noin kuus tuntia pelattu eikä jaksa enään, laivalla kulkeminen on vaa niin saakelin turhauttavaa ja laivojen vallotuksia ei jaksa kun yrittää vaa päästä jonnekkin muualle meren kautta. Muut tehtävät kyllä on kivoja mut en vaa jaksa sitä laivaa.
Rayman Origins - Olen jo ehkä liian vanha tuohon peliin, en jaksanut edes kavereiden kanssa vetää paria leveliä enempää
Tomb Raider Underworld - Ei riitä älli, ei voi mitään. En haluu huijatakkaan ku siitä menee sitten idea.
Muut pelit oon kyllä huolella valikoinu etten malta housuissa pysyä että pääsen läpi pelaamaan. Ärsyttää kyllä suunnattomasti kun Watch Dog pelistä makso sen 60 euroo eikä sitten ollutkaa kiinnostava ja nyt sen sais paljon edullisemmin. - TheNordsOfSkyrim
Itse usein innostun peleistä joita kokeilen, mutta täytyy sanoa, että Far Cry 4 melkein jäi pelaamatta. Tehtävät jotenkin rupesivat tympimään, mutta päädyin kuitenkin pelaamaan sen sitten noin vuotta myöhemmin läpi.
Overwatch on toinen peli, jota ei voi sinänsä pelata läpi, mutta ei sitä tullut pelattua kuin pari tuntia. Ihan mielenkiintoinen se koko rakennettu lore ja maailma, mutta muistutti liikaa Team fortress 2, jota pelaan sitten mieluummin.
Täytyy nyt kysyä tässä ohessa, että onko teillä joitakin pelejä mitä on vaan pakko pelata läpi kerta toisensa jälkeen? Itse olen jäänyt koukkuun Fallout 4 ja Skyrimiin.. Täytyy sanoa, että Bethesda osaa asiansa. :) (Ja bugit tekevät peleistä entistä viihdyttävämpiä.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738