Apua! Tekstiviestini menivät poliisille!

HuolestunutHemmo

Aamulla oli mun kännykkään ilmestynyt viesti tähän tapaan että "kaiki viestisi on lähetetty Seinäjoen poliisille ja seuraava lähetettävä viesti voi olla heiltä tai minulta..." Oli oikein kolme pistettä perässä.
Oletan tuon "minun" olevan rakkaani isä, joka on saanut kiinni minun kaksi rakkaustekstariani.

Mitähän tästä seuraa? En kirjoitellut asiattomia, mutta ilmoitin numeroni ja sähköpostiosoitteeni.

7

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestu, jos olet tehnyt rikoksen.

• EiEnääHuolestunutHemmo

No ei, en ole uhkaillut ketään tai kehottanut rikokseen ym. tai painostanut.

Lähetin vain kaksi viestiä peräkkäisinä päivinä ja oli paljon "minä rakastan sinua" ja "pliis lähetä mailii tai jotain, ois mukava puhua kanssasi" ja "ajattelen sinua öin ja päivin" no ei ihan noin sanatarkasti mutta oli hirveästi rakkauden toistamista, mutta laitoin sekaan paljon hymiöitä ettei tyttö vain tuntisi oloaan painostetuksi.

Nyt kun ajattelen, niin mun ei tarvii olla ensinkään huolissaan, paitsi että tästä menee huoltajille tieto no eihän se nyt paha oo ja miksi nolostuisin kun kaikki mitä kirjoitin on totta ja korostin että en valehtele tai kiusaa vaan todellakin rakastan sinua, en mitään halunnut tapaamista koska se vasta tuntuis ainakin alkuun epäilyttävältä enkä todellakaan mitään rikollista kirjoitellut.

Hei AIDS, loppujen lopuksi mun ei tosiaankaan tarvitse olla huolissani kun nyt ajattelen. En tehnyt mitään rikollista. Minä vain nauran tälle Arille joka ilmoitti tyttärelleen Aliisalle osoitetut rakkaudentunnustukseni poliisille. Kyllä poliisit tajuu muutamasta seikasta että pelkkä kersahan se siellä viesteissä vikisee, ei mikään aikuinen pedofiilimies.

• nim.kokemusta

asia on erittäin vakava. yleensä poliisit kokoavat tekstiviestisi parin vuoden ajalta ja tulostuvat ne paperille ja antavat vanhemmillesi. vanhempien kuuluu tietää sinun tekeleistäsi siellä puhelimenkin puolella.

• Kirjesalaisuus pätee myös tekstiviesteihin. Idiootti.

• animehomo- kirjoitti:

Kirjesalaisuus pätee myös tekstiviesteihin. Idiootti.

Kyllä hän sen tietää. Halusi vain aiheuttaa pahaa oloa. :(

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Kyllä hän sen tietää. Halusi vain aiheuttaa pahaa oloa. :(

Voi olla että hän oikeasti luulee että poliisi lukee tekstiviestit ja näyttää vanhemmille, tosin Suomi24 käyttäjät tuntien kaikki ovat trolleja.

• HEMMO1234

NONIIN KAIKKI SELVENI MAANANTAI-ILTANA

Ei tullut poliisiltä puhelua. Sen isä vain soitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3658
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2156
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36