Kannattaako ostaa kyseinen boxi?
HD Thunder 6500
16
317
Vastaukset
- Candemaani
Suosittelen ostamaan sillä on kevyt ja kompakti ratkaisu. Täydellinen käyttöliittymä ja muutenkin helppo käyttää. Ehkä ainut miinus on rauta.
- Remulaattori
Mulla ollut kyseinen boxi käytössä jo kolmisen vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Pienet mokat raudassa ei minua ainakaan haittaa ja kun hankkii WU-stickin niin pääsee jopa nettiin. Suosittelen hankkimaan HD Thunder 6500 digiboxin.
- Parhaista_parhain
Mulla ollut yhteensä kuusi eri boxia ja HD Thunder 6500 on ollut niistä ylivoimaisesti paras.
- Digiaikainen
Johtuuko ulkoantennista kun joskus tulee lukemaan ei signaalia ja tämän jälkeen tulee poikittainen kolmio merkki ja kuva hyppää ajassa taaksepäin kunnes hetken päästä taas palaa normaaliksi?
Miten kyseisellä boxilla onnistuu katseleminen sisäantennilla?- Ulex
HD Thunder 6500 malleissa antennin suuntaus on todella tärkeää. Jos antenni on suunnattu väärin niin esiintyy juuri kuvailemiasi ongelmia. Sisäantennilla en suosittele käyttämään tuossa boxissa, koska tod.näköisesti kuvaa ei tule lainkaan tai sitten esiintyy jatkuvaa häiriötä tai Tv:n sammuilemista.
- andaluusia
Meilläkin on kyseinen laite ja ollaan käytetty sitä HDMI-llä. Nyt yritettiin scartilla, mutta kuvaa ei tullut ja tv sammuili. Mistä moinen voisi johtua?
- Arvelen
Telkan asetuksista täytyy vaihtaa ohjelman tulolähde eli paikka mistä karvasta tuotua tavaraa halutaan katsoa.
Telkan aikaraja sitten automaattisesti katkaisi, kun signaalia ei kuulunut.
Arvelen. - andaluusia
Tulolähde kyllä vaihdettiin. Aikaraja tuli viisi minuuttia, mutta tv sammui heti.
- Laitteistokompo
Asetitko scartille oikean arvon? Scartin arvo pitää tukea digiboxin formaattia jotta grafikkaa voidaan näyttää. selfbokista löytyy ohjeita oikean arvon laittamiseen. Käytitkö RGB vai PAL tuettua scart kaapelia? Jokainen scart on erillainen vaikka sitä ei nopeasti vilkaisemalla huomaa. Vain oikeanlaisella RGB tuetulla tai PAL tuetulla scart formaatilla saadaan grafiikkaa näkymään. Väärä formaatti estää sisällön käytön ja sammuttaa TV:n
- huh_huh
Laitteistokompo kirjoitti:
Asetitko scartille oikean arvon? Scartin arvo pitää tukea digiboxin formaattia jotta grafikkaa voidaan näyttää. selfbokista löytyy ohjeita oikean arvon laittamiseen. Käytitkö RGB vai PAL tuettua scart kaapelia? Jokainen scart on erillainen vaikka sitä ei nopeasti vilkaisemalla huomaa. Vain oikeanlaisella RGB tuetulla tai PAL tuetulla scart formaatilla saadaan grafiikkaa näkymään. Väärä formaatti estää sisällön käytön ja sammuttaa TV:n
Nyt sä sotket Pal ja Cvbs keskenään! Pal-kuvaa se on Rgb-signaalikin. Eikä ole erikseen mitään Pal-tuettua scart-kaapelia vaan kaikki scart-kaapelit siirtää Pal-kuvaa. On sitten eri asia onko scartissa kaikki pinnit kytketty eli kykeneekö scart-kaapeli siirtämään mm. Rgb-signaalia ja onko signaalia pinnissä numero 8.
- RobottiKatsooTelevisiota
Joissakin digibokseissa komposiittivideosignaali on merkitty CVS, CVBS, joissakin PAL. Toinen vaihtoehto on yleensä merkitty RGB. Jos SCART-kaapelista puuttuu piuhoja tai piikkejä, jonmpikumpi voi heittäytyä toimimattomaksi. Kannattaa kokeilla, kummalla tulee parempi kuva. Teoriassa RGB on parempi, mutta ei aina. Asetus kannattaa olla sama sekä boksissaa että tv:ssä. Toiset televisiot tunnistavat signaalin laadun automaattisesti, scart kaapelissa on yksi piikki signaalin tunnistusta varten. HDMI-pistoketta kannattaa käyttää, jos se toimii, siinäkin on asetuksia, kuvan juova ja pikselimäärät on oltava oikein. Lue boksin ja tv:n ohjeet.
- 1boxi1
Omistan myös kyseisen digiboxin ja käytän sitä HDMI:llä. Nyt on ilmennyt seuraavanlaista ongelmaa. Kuva hyppää pois HDMI:ltä TV:n puolelle joskus jatkuvasti ja joskus on pitkiäkin aikoja kun sitä tapahdu. Onko jollain samaa ongelmaa ja mistä se saattaisi johtua ja miten sen saisi pois?
- Laitteistokompo
Tarkista ensin että HDMI kaapeli on kytketty kunnolla kiinni boxin kuin Tv:n päästäkin. Joissain telkuissa ja boxeissa kaapeli raksahtaa kun se on kunnolla kiinni. Jos Tv:ssä on useampi ulkoisen lähteen paikka niin suositellaan aina käyttämään ykkös portissa. On myös mahdollista että HDMI kaapeli on viallinen tai boxin/tv:n portissa on kosketushäiriö.
- Eioonaurunpaikka
HD Thundrissa on huono rauta ja kun HDMI kaapeli kytketään rautaan niin se antaa kosketushäiriön.
- Saman_huomannut
Minulla myös kuvan pysymisessä HDMI:llä on joskus aina ongelmia, mutta ei kuitenkaan läheskään aina. Scart kaapelilla kyseinen boxi ei toimi minulla lainkaan sekä sisäantenilla/heikolla ulkoantenilla ei tule kuvaa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882