Unohdin toissapäivänä onnitella sijaisäitejä! Sydämellisesti onnea äitienpäivänä. Me sijaisvanhemmat teemme erittäin arvokasta työtä! Muistakaamme se aina.
Ruusuja meille sijaisäideille
rakastalasta
1
151
Vastaukset
- ruusuoikealleäitille
Minä onnittelin oikeaa äitiä, joka 10 vuoden ajan joutui elämään vainottuna, jaksoi sinnitellä lapsensa puolesta ja etsiä oikeita tuki-ihmisiä sellaisia jotka eivät uskoneet vainoajien kirjauksiin ja jotka näkivät läheltä että äiti on parempi kuin moni keskiverto vanhempi tai kasvatusalan ammattilainen.
Tuo äiti sai lapsen kotiinsa, omaksensa, pois sairaitten mutta sairaudentunnottomien hyysäreitten vaikutuspiiristä. Ei auttanut häntä yksikään sijaisvanhempi, kuten ei ole auttanut monia muitakaan laittomasti huostaanotettujen lasten oikeita vanhempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070