Olen monesti yksin kotona ja ainut mitä teen on että lagaan meidän olkkarin lattialla. Mitä voin tehdä että lopetan lagaamisen??? Kertokaa omia kokemuksia!!!!
lagaaminen
7
156
Vastaukset
- Laittiamato
Olen huomannut tämän saman ongelman minussa!! SAMIKSIII!! ehdotan vain että jatkamme samaan malliin vai mitä olette muut mieltä?
- pahvimato
Mielestäni meidän täytyisi nyt ryhdistäytyä! Emme millään voi jatkaa samaan malliin.... Vai pitäisikö jo mennä psykiatrille???? Voisimme tietysti kokeilla lenkkeilyäkin tai jotain muuta urheilua?........ Tai siivoamme. Tai vaan selataaan ig.
- Lantunvihaaja
Hmmm... Hyvä ajatus! Mutta en tiedä paljon mielialainen psykiatri maksaa tiedätkö sinä?? Mutta toisaalta olohuoneen matto on todella lokoisa en ole varma haluanko luopua siitä:-//
- psykopaattiiii
Olen itse käynyt psykiatrilla samasta asiasta ja syyksi tuli kaksisuuntainenmielialahäiriö.... Veikkaan että teilläkkin olisi se mutta Ken tietää... Älkää kuitenkaan suututtako Barbieta!!!! Maksaa 100$ 30min.
- lapamatomeikämannilainen
Mulla on myös ongelmia tämän asian kanssa kun ólin viikonlopun yksinkotona! Olen 18 vuotias jo ja ajattelin että pääsisin tästä eroon jo 17 vuoteen mennessä mutta samassa pisteessä vieläkin ollaan... Olen pettynyt itseeni!! AUTA MINUA!!!!!
- jumalanpalvoja
Nyt täytyy sanoa että käänny Jumalan suuntaan. Rukoile vähintään 3 kertaa päivässä apua häneltä. Jumala siunatkoon sinua.
- pepunheiluttaja
Kiitos avusta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818