Edullinen mutta HYVÄ remonttifirma?!

Pimpmyhome

Hämeenlinnan seudulta hakusessa kohtuuhintainen mutta TUNNOLLINEN remonttifirma. Pitäisi teettää rivitaloasunnon sisäremontti. Muutamista firmoista kokemuksia, mutta tähän asti paras oli Akaasta. Mitä firmaa kannattaa ehdottomasti välttää? Kokemuksia?
Onhan noita mainoksia, mutta kun firmoihin soittaa niin ovatkin buukattuja ensi vuoteen asti tai sitten ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta!

9

2822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priimaaa

Makkonen hoitaa.

• Varotus

Älä Leppästä vaan Rastikaaresta palkkaa, huijarimies, vie rahat mutta työt jää tekemäti !

• Oranssitt

Höpöhöpö, leppänen on yks parhaista kirvesmiehistä, mitä maa päällään kantaa. Kato netistä referenssejä, niin syöt sanasi.

• TottaJokaSana-
        Oranssitt kirjoitti:

Höpöhöpö, leppänen on yks parhaista kirvesmiehistä, mitä maa päällään kantaa. Kato netistä referenssejä, niin syöt sanasi.

Ketäs Leppästä mahdat tarkottaa, tämä mistä minä puhun, on ainakin huijarirakentaja ja siitä on omakohtasta referenssiä, tilaaja tai teettäjä ottakoon taustat ite selville, minä jo ne tiedän kokemuspohaisesti . :(

• maksareilusti

Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan.

• HuijaritJaTunarit

Huijareita ja muita kusettajia sitäkin enemmän joita rakentajan tulee välttää, ottakaa taustoista selvää ennen kuin teette työsopimuksia!

• Pimpmyhome

"maksareilusti" : ei olekkaan tarkoitus ainoastaan päästä halvalla vaan -kuten otsikossa sanotaan- löytää TUNNOLLINEN firma. Kaikenlaisia hälläväliä- remppareiskoja on jo koettu joo. Ei jaksais enää reklamoida ja reklamoida ja odottaa korjausten korjauksia. Kun vaan löytäis firman joka tekee omantunnon mukaan kerralla valmista!

• JoseiOlejoKonkassa

Matejan Nohevaa Eeroa kannattaa kysellä sitten ehdottomasti vastaavaksi mestariksi. Ihan jäätävää ammattitaitoa ja firman ns. timpureillakin on kai kaikilla peruskoulu suoritettu jollain lailla loppuun!

• AsikasTimo

Holopainen Jarmo on rakennusmestari, jolla kannattaa antaa valvonta hoidettavaksi. On kohtuuhitainen ja ammattitaitoiden. yli 40- vuoden kokemuksellaan. 046-5318403

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe