Hämeenlinnan seudulta hakusessa kohtuuhintainen mutta TUNNOLLINEN remonttifirma. Pitäisi teettää rivitaloasunnon sisäremontti. Muutamista firmoista kokemuksia, mutta tähän asti paras oli Akaasta. Mitä firmaa kannattaa ehdottomasti välttää? Kokemuksia?
Onhan noita mainoksia, mutta kun firmoihin soittaa niin ovatkin buukattuja ensi vuoteen asti tai sitten ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta!
Edullinen mutta HYVÄ remonttifirma?!
9
2798
Vastaukset
- Priimaaa
Makkonen hoitaa.
- Varotus
Älä Leppästä vaan Rastikaaresta palkkaa, huijarimies, vie rahat mutta työt jää tekemäti !
- Oranssitt
Höpöhöpö, leppänen on yks parhaista kirvesmiehistä, mitä maa päällään kantaa. Kato netistä referenssejä, niin syöt sanasi.
- TottaJokaSana-
Oranssitt kirjoitti:
Höpöhöpö, leppänen on yks parhaista kirvesmiehistä, mitä maa päällään kantaa. Kato netistä referenssejä, niin syöt sanasi.
Ketäs Leppästä mahdat tarkottaa, tämä mistä minä puhun, on ainakin huijarirakentaja ja siitä on omakohtasta referenssiä, tilaaja tai teettäjä ottakoon taustat ite selville, minä jo ne tiedän kokemuspohaisesti . :(
- maksareilusti
Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan.
- HuijaritJaTunarit
Huijareita ja muita kusettajia sitäkin enemmän joita rakentajan tulee välttää, ottakaa taustoista selvää ennen kuin teette työsopimuksia!
- Pimpmyhome
"maksareilusti" : ei olekkaan tarkoitus ainoastaan päästä halvalla vaan -kuten otsikossa sanotaan- löytää TUNNOLLINEN firma. Kaikenlaisia hälläväliä- remppareiskoja on jo koettu joo. Ei jaksais enää reklamoida ja reklamoida ja odottaa korjausten korjauksia. Kun vaan löytäis firman joka tekee omantunnon mukaan kerralla valmista!
- JoseiOlejoKonkassa
Matejan Nohevaa Eeroa kannattaa kysellä sitten ehdottomasti vastaavaksi mestariksi. Ihan jäätävää ammattitaitoa ja firman ns. timpureillakin on kai kaikilla peruskoulu suoritettu jollain lailla loppuun!
- AsikasTimo
Holopainen Jarmo on rakennusmestari, jolla kannattaa antaa valvonta hoidettavaksi. On kohtuuhitainen ja ammattitaitoiden. yli 40- vuoden kokemuksellaan. 046-5318403
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740