Ketä juontaa napakympin

jeejeeeiksjee

Uusi napakymppi ilmestyy pian kuvaruutuun, veikkataan juontajaa-- minä aloitan .

1. veikkaus : Janne Kataja

22

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-jannea

      Vai kuka?

      Arttu Harkki tai Peltsi olisi mieleinen.

    • Ketä kirjoittaa tuollaisen aloituksen?
      Kannattaisiko opetella suomen kieltä?

      Janne Kataja. Olisi ihan hyvä vaihtoehto juontajaksi. - Minun ei tarvitsisi avata televisiota eikä olisi pelkoa, että juuttuisin katsomaan ohjelmaa. Säästyisi aikaa johonkin parempaan.

    • tiatoo

      Jyrki Leikola.

    • paranoidia

      Ozzy Osburne

    • jeesjeesmiäs

      hunksz

      • New-age

        Dunderfelt ja Lenni-Kalle


    • PPP tai Simo Frangen, joku iloinen ja valoisa mies.
      Miksi muuten pareja yhdistelisi paremmin mies kuin nainen,
      Jenni Pääskysaari eka suosikkini.

    • kybällä

      Maaret Kallio ja Marja Hintikka.

    • Päätöstä-päivälle

      Minulla on lieviä taipumuksia tuijotella omaan napaani kun naisen napaa ei ole näkyvillä.
      Juonnan tapahtumat oman napapiirini ympärillä.
      Esimerkiksi tänään...voi hitto mihin tämä päivä on mennyt. Olen hoitanutkin muiden kuin itseni asioita.

    • teeveeyxkaks

      Anne Flinkkilä.

    • Sanko, Shampanjaa ja vaahto-karkkeja.
      Kakkaaki.

      H.

    • hempppavvn

      "KUKA"!

      • KUTINA!

        H.


    • hyvävalintavalinta

      Kyllä Janne Kaataja, anteeksi Kataja on hyvä valinta. Huumori miehiä kun on.
      Niina Lahtinen on oiva juttu myös.

      • eihyvääpäivääsentään

        Kataja on niin tekohumoristinen läskipökäle, kuin se turkulainen tuppiaivo mikä retro se olikaan. Molemmista nähnyt yhdet jaksot ja niissä molemmat liikaa.
        Kaikkea halpista se media ostaakin ja asiakkaat syö melkein kädestä.


      • tekohauskat

        Lisätään vielä yksi pökäle. Sami Hedberg. Ei naurata, ei.


      • Tositosiaanmyös

        Osuit muuten ytimeen. Satuin näkemään jonkun grilli jakson ja pätkän tyypin lava sessiosta. Tosi asiassa se olin minä, kun jäin suu auki, että mitä helevettiä, mahtuuko suomeen noin monta salillista noin tyhmiä ihmisiä jotka maksaa moisesta keskeneräisestä katkolässytyksestä, jota valheellisesti kutsuvat huumoriksi.
        Ei siis naurattanut edes kahta milliä suupielissä. Jos olisin pystynyt eläytymään, olisi hävettänyt sekä esiintyjän että katsojien puolesta.


    • ö-Öö

      Kulunut formaatti

      Vois saada katsojia, jos juontajana ois Roope Salminen. Kundilla menee lujaa, aivan ylibuukattu, ei se kerkee. Mutta kun kerran kierrätetään, vois ottaa napotismin kehiin. Kysymyksessä realitytekkari, joka on kaluttu kaikkine viidakontyttärineen aivan puhki. Pikkuinen retro, se saa juu joniin verran katsojia. Laarinpohjia imuroidaan nyt, kuten "HAluatko miljonääriksi" jne tuuballa.

      Vaan eiköhän pikkuhiljaa saada tietovisailuille uus pikkubuumi. vähän samantyyppistä musavisaa huumorina jo olut, kuin myös toi miljonäåri. Sellainen vanhanaikainen ulkomuistiin perustuva nippelitietokilpailu, missä udellaan jotain äöliömäistä sivutietoa kostain kummallisesta marginaalialasta. Tupla tai kuitti tyyliin.

      Siin vois nykyajan nettigoogleihminen olla ihmeissään.

      En tiedä, jotain massajuttua telkkariin tarvittaisiin, mitä lie, varmasti joku sen tuo ylös. Nyt vaan kuolevia tai kuolleita kierrätysjuttuja.

      =DW=

      • New-age

        Huomenta
        Riitta Väisänen

        Hihihii eikun

        Vappu Pimiä


      • komedia.on.kadonnut

        Roope Salmisella "kihahti hattuun" hiukan toi pyöritys.

        Tuohon pökäleryppääseen joutaa Riku Nieminen myös.

        Ymmärrän, että fyffee taotaan, kun sitä tarjolla on, mutta joku roti sentään mihin mukaan menee.


    • dfgxdfghfxg

      napakympin juontaja ei juonna ketään, Koska se ohjelma ei ole kuka vaan mikä

      • mää.kysyn.nyt

        no ketä sää sit oot, sää profeetta vai ketä muu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe