akka ratissa

knjjuhkpå

Suht lähellä TAAS KERRAN kolari kun akka ratissa ja ryhmittyminen vasemmalle oli noin kolme metriä liikaa oikealla. Hiukan säikytti kun tajusin että rinnallahan se tulee mukana tänne vasemmalle. Menkää vaikka tukiopetukseen tai pysykää kotona, tapatte vielä jonkun.

16

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkinrehuks

      Varmaan puhelin kädessä. On ne akat vaan niin saatanan tyhmiä!

    • höpöhöpöö

      Sinäkö se sitten ajat aina sääntöjen mukaan. Yleensä ne jotka eivät ole kolaroineet, tai olleet edes läheltä piti tilanteessa, luulevat olevansa jotain superkuskeja. Todellisuudessa joku on vain ehtinyt reagoida ennen rysähdystä ja mennyt menojaan. Asia on niin, että kaikki tunaroivat liikenteessä ainakin kerran elämässään. Myös sinä.

    • premiummii

      Vähän aikaa sitten Kirkkokadun ja Koulukadun risteyksessä nainen kääntyi oikealta kaistalta ylös Kirkkokadulle, kun olin ryhmittätynyt vasemmalle kaistalle, mistä käännytään Kirkkokadulle.
      Tultiin siis vesitornin suunnasta.
      Ei mitään vilkkua päällä.Valojen vaihtuessa nainen kurvasi suoraan eteeni ja melkein kylkeeni.Ei katsellut sivuille.
      En viitsinyt rangaista häntä törmäällä kylkeen, kun oma auto on premiumluokan kulkine ja hänen oli valkoinen voortti vanhus.Mersuun, audiin ja Bemariin olisin täräyttänyt kyllä täysillä.

      • kaltsut

        Vähän aikaa sitten Kirkkokadun ja Koulukadun risteyksessä nainen kääntyi oikealta kaistalta ylös Kirkkokadulle, kun olin ryhmittätynyt vasemmalle kaistalle, mistä käännytään Kirkkokadulle.
        Tultiin siis vesitornin suunnasta.
        Ei mitään vilkkua päällä.Valojen vaihtuessa nainen kurvasi suoraan eteeni ja melkein kylkeeni.Ei katsellut sivuille.
        En viitsinyt rangaista häntä törmäällä kylkeen, kun oma auto on premiumluokan kulkine ja hänen oli valkoinen voortti vanhus.Mersuun, audiin ja Bemariin olisin täräyttänyt kyllä täysillä.

        Mikähän kaupunki lie kysymyksessä. Ei Imatra ainakaan??


    • muistase

      Naiset on aina oikeassa, koska heillä on pillu!

    • pillunkantaja

      muistase oli päivän paras hihihihhiii Samaa mieltä

    • kainovienoanneli

      Läheltä piti tilanteita on sattunut monta kertaa minullekin, kun on UKKO ratissa törttöilemässä.

    • kännykkähanuriin

      Jos jätettäis se puhelimen räplääminen ajaessa, niin välttyis monta tilannetta.

    • Premium_666

      Toyota kuskit taas itkee kun jäävät oikeiden autojen jalkoihin liikenteessä...

      • eemelicarina

        Eiku nauraa ku ne oikeat autot tienlaidassa tai korjaamolla!!!


    • AK-opttaja

      naiset ajaa imatralla huomattavan paremmin kuin samanikäiset miehet

      • fbfbföåöå

        Hahhah, ja 9/10 töhöilijästä on yllättäen akkoja. mikä sattuma.


    • Vepe765

      Ei täällä kyllä taida edes ammattikuskit tietää mitä stop merkki ja viiva tiessä tarkoittaa. Ei niitä ole koristeeksi risteyksiin laitettu. ;)

    • Eräsnaisihminen

      Tänään joku veti autollaan kovaa vauhtia lappeentiellä stop-merkin takaa pysähtymättä. Onneksi en ehtinyt omalla autolla eteensä..ois tullu varmaan kaunista jälkeä. Vielä saivat lapset pitää äitinsä eikä heistä tullut täysin orpoja. Isänsä ovat jo menettäneet.

      Ja pari päivää sitten olin kääntymässä pihalta oikealle, katsoin ettei tullut vasemmalta autoa mutta kun olin kääntymässä tielle, olikin yhtäkkiä oikealla keskellä tietä auto, jossa ratissa vanhempi ukko. Tää "herra" puhui kännykkään ja kun peruutin takas, niin hän ohiajaessaan vielä heristi minulle sormeaan, koska hänhän ei ollut tehnyt mitän väärää. Ja jatkoi tietysti kännykkään puhumista. Ois ees vaan mulkassu vihasesti, mutta ei kun piti oikein sormea heristää niinku pienelle lapselle.

    • UFF-13

      Ihmisillä jotka saavat liikenteestä sellaisia adrenaliinipaukkuja, että ryntäävät keskustelupalstoille kirjoittelemaan kohtaamistaan virheistä, on itsellä ongelmia liikenteen kanssa. Heille sopisi parhaiten suora tie jossa ei ole risteyksiä lainkaan. Valitettavasti sellaisia ei ole.

    • rallimuija

      Samaa mieltä,akat ei osaa ajaa vaikka itsekin akka :D paitsi ite osaan kyl ;) hidastelevia törttöjä yleensä liikentees.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe