Ärsyttävin esimies

Tzadam2

Kertokaas kokemuksia ärsyttävimmästä esimiehestä.

19

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • javakieli

      ehdottomasti löytyy digialta. Kyttäsi menemisiä ja tulemisia kysellen ketä on paikalla vaikka tilannekatsauksen olisi voinut katsoa kalentereista ihan hiljaakin. Iso mahtava johtaja nainen. Tuli myöhässä ja lähti ajoissa, työajan käytti kertomalla miten lapsen nenä oli yön tukossa ja kovasti räkäinen.
      Siinä välissä ehti arvostelemaan työyhteisön jäseniä alatyyliin ja omaa asemaansa pönkittäen. Huonosti käyttäytyvä, epäystävällinen ja ikävä kaikin puolin. Ei jatkoon.

    • Despootti90

      Sellainen oli ehdottomasti Digialla. Kyttäsi menemisiä ja tulemisia. Itse tuli myöhässä ja lähti ajoissa. Työajan käytti kertomalla miten lapset olivat olleet räkäisiä ja miten hän on väsynyt. Avokonttorissa arvosteli työkavereitaan kirosanojen säestämänä. Paprikasta hän ei tykännyt ja koko kerros tiesi sen. Me, I and myself. Ei jatkoon.

    • AikaPoika9

      Sehän on sellainen joka luulee ja uskoo tietävänsä kaikesta kaiken, aina äänessä, huitoo käsillä ilmaan, sipittää korvaan muiden nähden (eteenkin naisille), salaa katselee naisia ja luulee ettei sitä huomata, tulee lämmäs kuin sivistyneen ihmisen tajuama kädenmitta, laiska, delogoi muille työtehtäviään, haukkuu ja arvostelee muita mutta itse on omasta mielestään maailman viisain ja nokkelian, haluaa nolata toisen julkisesti, ivallinen, nautii toisen epäonnistumisesta, provosoi muita tarkoituksenaan pahoittaa toisen mielen nauttiakseen siitä, oman edun tavoittelija, epäempaattinen narsisti, uskoo muiden olevan hänelle kateellisia mutta onkin itseasiassa itse kateellinen eikä itse sitä tajua, elikkä monella tavalla aika "imbesilli - idiootti".

      • Hiekkaavage

        Naulan kantaan ja tämä kirjoitus sopii hyvin monelle... jätetään omaan arvoon.☺


      • Narsistiko

        Mutta harvinaista, että noi kaikki ominaisuudet ovat yhdessä samassa persoonassa.


    • Johtajha

      Johtaja ihmissuhdealalla. Oli narsisti, ei kuunnellut, syytti syyttömiä, käänsi mustan valkeaksi, salavihanen, lupasi ja mitään ei pitänyt.

      • Työntekijä

        Mustamaalasi kaikki jotka vähänkin kyseenalaisti hänen toimiaan. Otti kunnian itselleen muiden tekemistä ideoista ja ratkaisuista. kiitosta ei kuulunut päinvastoin, runttasi nurkkaan koko idean isän. Saamastaanleimasta työntekijä ei päässyt koskaan irti.


      • maailmanparasmies

        ONHAN NÄITÄ! sano pikku HEIKKI täitä....


    • mopomökkky

      ihan kivoja olleet, kiva sisätyö, haisin viinalle ja poltin savuketta koko ajan paitsi sisällä, sitten tuli vaan tuo kolmas tarkistaja, meirän kiva sisäpiiri romahti

      pari vuotta toimeentulotuella jo menny

      yhdessä jätetää keno entisen kakkos esimiehe kans ja vähä automaattipeliä

    • Näinhänseon

      Hokin kultakimpale... hokki jää kaipaamaan sponsoria.

    • Hupiukkotietää

      Vieläköhän paska rattaissa pyörii vai joko on vapautunut tehtävästään?

    • 467684

      Täysi narsisti. Hukkasi kuukaudessa varmaan tuhatkunta tuntia ihmisten työaikaa siihen, että kuuntelutti näillä joukoittain aivan epäolennaisia horinoita kaikesta mahdollisesta. Syy oli selvästi vain mieltymys omaan ääneen.

    • Juippioli

      Montavuotta rullasi hallien ja kaupungintalon väliä ja ulvoi kakkaa kaikista jotka olivat todellisuudessa vastuussa homman onnistumisesta. Itse ei todellisuudessa tainnut saada mitään aikaiseksi. On sillä ruskee kieli.

    • renkimies65

      Yli-ikäinen narsisti joka nauttii omasta äänestä ja mollaa kaikkia seläntakana...Luulee vielä olevansa korvaamaton firmalle. Surullista kun ihminen kuvittelee olevansa korvaamaton. Ja niitä on paljon!

    • vaskaova

      Niin ja jos tuollainen asuu naapurissa, niin se laskee varmasti kiinteistön arvoa ainakin 40%

    • Twodays

      Trallallaaaa😂

    • OneDayAnymore

      Hihii😆

    • olenonnellinennyt

      en tiedä toista!! voiko ihminen osata niin paljon... muuraus, kirves, sähkö, hitsaus, metalli, metsä, urheilu, pano yms. hommat täydellisesti. En usko että koskaan enää tapaan yhtä viisasta miestä.

    • juhlaanyt

      Ompa helppo hengittää! Työkin maistuu mukavemmalta! Ei haise oma kehu eikä leijona-asennon jälkeinen kuminkäry!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe