Lumityömamut

Eivät sitten tänä talvena rientäneet lumitöihin.

12

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahmetmuhamet

      Ei voi tehdä raskas homma. Mene tukka sekaisin ja ei sovi minu uskonto

    • KiitosLindström

      Me perustetaan firmoja, otetaan teidät töihin. Lindström antaa meille halvalla työntekijöitä. Me rikastutaan.

      • soowhat

        Maksatteko joka pitsan läpyskästä verot?


    • kossukolalla

      LUMIMIEHET! eihän täällä ole JUHANNUKSENA LUNTAKAAN? ehkä?

    • Uksiuksikaksi

      Mita tuota joka talvi tekemaan? Mina tehny uksi talvi jo ja antanut huvaminakuva.

    • Valcosorsa

      Onko tästä mustaa valkoisella?

      • näin.se.menee

        Vastaavanlaisia työsuorituksia on ollut ennenkin, milloinka työnsyrjässä on olleet kiinni venäläiset, milloinka espanjalaiset ja nyt nämä lumityömiehet. Yhteistä näile on, viihdytään työssä niinkauan jotta Kainuunsanomat ehtii ottaa kuvan saadakseen tehdä jutun.


      • sontasiionii
        näin.se.menee kirjoitti:

        Vastaavanlaisia työsuorituksia on ollut ennenkin, milloinka työnsyrjässä on olleet kiinni venäläiset, milloinka espanjalaiset ja nyt nämä lumityömiehet. Yhteistä näile on, viihdytään työssä niinkauan jotta Kainuunsanomat ehtii ottaa kuvan saadakseen tehdä jutun.

        Kainuunsanomat varmaan kerkii ottaa semmoisen kuvan missä matut työssä. Milloinkahan se alkaa ilmestyä arabiankielisenä kun on niin lääpällään matuihin.


      • ketjuvarret
        näin.se.menee kirjoitti:

        Vastaavanlaisia työsuorituksia on ollut ennenkin, milloinka työnsyrjässä on olleet kiinni venäläiset, milloinka espanjalaiset ja nyt nämä lumityömiehet. Yhteistä näile on, viihdytään työssä niinkauan jotta Kainuunsanomat ehtii ottaa kuvan saadakseen tehdä jutun.

        Oliko lapiot toimitettu heille Kainuun Sanomilta?


      • eeromaksaa

        KESA TULI! lumi suli KAJJAANIIN tuli MUSTALAISIA kahvimukin kädessä pummaamaan? kuka toi???


      • caymantilinhoitaja
        ketjuvarret kirjoitti:

        Oliko lapiot toimitettu heille Kainuun Sanomilta?

        Onko lapiot ilmoitettu verottajalle?
        Vai onko kyseessä lahjusrikos?


    • suvakitarihanite

      mamut,matut ja mustilaiset haluavat ehdottamasti duuniin, mutta kukaan ei heitä ota. Tämähän on selvää sortoa ja rasismia näitä onnettomia kohtaan, mutta onneksi on Kela ja SPR mistä saa myös runsaasti rahallista apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe