Joko suunnittelette isänpäivää

isänpäiväkohta

Miten aiotte viettää sen. Meillä leivotaan kakku ja mies vie ruokailemaan iltapäivällä lapset hänen lapset ja yhteiset lapset. Olisi kiva viettää oman perheen kesken. On kauhea kustannuserä maksaa koko meidän perhe jossa on lapsia paljon. Valitsemme aina edullisen ravintolan jossa on lapsille leikkipaikka, isoille lapsille 14 v siellä ei ole mitään mutta pienille on leluja, voihan noi teinitkin mennä leikkimään.
Sitten menemme koko lössi miehen vanhempia onnittelemaan, anoppi ei tykkää meistä, ja ei puhu mulle paljoo, kun haluisi vaan miehen ja lapset, mutta minä o len sitä mieltä että minä ja mun lapsetkin kuuluu hänen sukuunsa. Siksi menemme.
Eihän se koskaan tule mun lasten synttäreille, vaan lahjoo miehen lapsia, olen monesti meinannut että ei tarvi lahjoo ketään ellei kaikkia. Mun vanhemmat on eri juttu, ne ei halua lahjoa ketään muita, joteneivät tulekkaan.

8

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkomuistisairaskin

Kuuleppas dementikko ,nyt eletään toukokuuta, tarkista kalenteri ja lääkityksesi.

• Ehkä sinä naimisiin menon jälkeen mutta ei sun edellisen liiton lapset ole sukua ja tietty isä viettää lapsiensa kanssa isänpäivänä ja sinun edellisen liiton lapset isänsä kanssa

• eipäole

lapsia isänpäivänä näkynyt..

• Huolestunut.kansalainen

Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää?

• huolestunut.viranomainen

Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää???

• viimetipassameneemönkään

On parempi suunnitella ajoissa kun että edellisenä päivänä. Meillä häitäkin mietittiin 2 v aiemmin ja kirkko varattiin 1,5 v aiemmin.

• Pakkohoitoon

Sinä voit sitte alkaa suunnittelemaan sitä hoitoon menemistä, ennenkö on liian myöhäistä.

• EiNoinKöyhääElämää

Emme suunnittele vielä isänpäivää, koska sitä ennen on vielä niin monta muuta juhlan aihetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe