Miten aiotte viettää sen. Meillä leivotaan kakku ja mies vie ruokailemaan iltapäivällä lapset hänen lapset ja yhteiset lapset. Olisi kiva viettää oman perheen kesken. On kauhea kustannuserä maksaa koko meidän perhe jossa on lapsia paljon. Valitsemme aina edullisen ravintolan jossa on lapsille leikkipaikka, isoille lapsille 14 v siellä ei ole mitään mutta pienille on leluja, voihan noi teinitkin mennä leikkimään.
Sitten menemme koko lössi miehen vanhempia onnittelemaan, anoppi ei tykkää meistä, ja ei puhu mulle paljoo, kun haluisi vaan miehen ja lapset, mutta minä o len sitä mieltä että minä ja mun lapsetkin kuuluu hänen sukuunsa. Siksi menemme.
Eihän se koskaan tule mun lasten synttäreille, vaan lahjoo miehen lapsia, olen monesti meinannut että ei tarvi lahjoo ketään ellei kaikkia. Mun vanhemmat on eri juttu, ne ei halua lahjoa ketään muita, joteneivät tulekkaan.
Joko suunnittelette isänpäivää
8
211
Vastaukset
- Oletkomuistisairaskin
Kuuleppas dementikko ,nyt eletään toukokuuta, tarkista kalenteri ja lääkityksesi.
Ehkä sinä naimisiin menon jälkeen mutta ei sun edellisen liiton lapset ole sukua ja tietty isä viettää lapsiensa kanssa isänpäivänä ja sinun edellisen liiton lapset isänsä kanssa
- eipäole
lapsia isänpäivänä näkynyt..
- Huolestunut.kansalainen
Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää?
- huolestunut.viranomainen
Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää???
- viimetipassameneemönkään
On parempi suunnitella ajoissa kun että edellisenä päivänä. Meillä häitäkin mietittiin 2 v aiemmin ja kirkko varattiin 1,5 v aiemmin.
- Pakkohoitoon
Sinä voit sitte alkaa suunnittelemaan sitä hoitoon menemistä, ennenkö on liian myöhäistä.
- EiNoinKöyhääElämää
Emme suunnittele vielä isänpäivää, koska sitä ennen on vielä niin monta muuta juhlan aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi294958Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2574708Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä524405Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos662400Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461828Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241771Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont171738Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva131442- 1051427