Joko suunnittelette isänpäivää

isänpäiväkohta

Miten aiotte viettää sen. Meillä leivotaan kakku ja mies vie ruokailemaan iltapäivällä lapset hänen lapset ja yhteiset lapset. Olisi kiva viettää oman perheen kesken. On kauhea kustannuserä maksaa koko meidän perhe jossa on lapsia paljon. Valitsemme aina edullisen ravintolan jossa on lapsille leikkipaikka, isoille lapsille 14 v siellä ei ole mitään mutta pienille on leluja, voihan noi teinitkin mennä leikkimään.
Sitten menemme koko lössi miehen vanhempia onnittelemaan, anoppi ei tykkää meistä, ja ei puhu mulle paljoo, kun haluisi vaan miehen ja lapset, mutta minä o len sitä mieltä että minä ja mun lapsetkin kuuluu hänen sukuunsa. Siksi menemme.
Eihän se koskaan tule mun lasten synttäreille, vaan lahjoo miehen lapsia, olen monesti meinannut että ei tarvi lahjoo ketään ellei kaikkia. Mun vanhemmat on eri juttu, ne ei halua lahjoa ketään muita, joteneivät tulekkaan.

8

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkomuistisairaskin

      Kuuleppas dementikko ,nyt eletään toukokuuta, tarkista kalenteri ja lääkityksesi.

    • Ehkä sinä naimisiin menon jälkeen mutta ei sun edellisen liiton lapset ole sukua ja tietty isä viettää lapsiensa kanssa isänpäivänä ja sinun edellisen liiton lapset isänsä kanssa

    • eipäole

      lapsia isänpäivänä näkynyt..

    • Huolestunut.kansalainen

      Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää?

    • huolestunut.viranomainen

      Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää???

    • viimetipassameneemönkään

      On parempi suunnitella ajoissa kun että edellisenä päivänä. Meillä häitäkin mietittiin 2 v aiemmin ja kirkko varattiin 1,5 v aiemmin.

      • Pakkohoitoon

        Sinä voit sitte alkaa suunnittelemaan sitä hoitoon menemistä, ennenkö on liian myöhäistä.


    • EiNoinKöyhääElämää

      Emme suunnittele vielä isänpäivää, koska sitä ennen on vielä niin monta muuta juhlan aihetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe