Naarajärven tori kukkia täynnä??

Ohikulkijakumma

Kuka myymässä? Tori värejä tulvillaan.
Kaunista on

54

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivarmaa

      Kuopiosta joku puutarha.
      On hyvät hinnat.
      Kuulema, kaveri kävi.

    • kortonkipöntöt

      Jätekontit koristaa kutsuvasti ostajat paikalle?

    • Viherpiiperoon

      Näyttäisi olevan viherkasveja myös.
      Hinnat ainakin kohdallaan😀

    • Onykköstä

      Parhaat pmäellä

    • Konttitäynnä

      Hinnat hyvät ja auki myöhään illalla.
      Kävimme miehen kanssa ostamassa kesäkukkia takakontin täydeltä.

      Meidän normaali kukkien ostopaikka olikin jo kiinni.

      • sunnuntainsuosija

        Mukava myyjä; Sunnuntaina auki myös.
        Suosittelen lämpimästi, vaikka ulkona ei lämmin olekkaan.


    • Ajaa

      Huiskulan kukka auto?

    • rouvatkauppaa

      Ovatko Taloustalon ihanat, kukkeat, tuoksuvat, tihkuvan mehevät rouvat siirtyneet myymään suloisuuksiaan Naarajärven (tuppukylän syrjäkylän) torille??? Jäppilä voisi olla kiva seuraavaksi kauppapaikaksi.

      • Hintaratkaisee

        Ei Jäppilään tarvita.

        Naarajärvelle tarvittukkin tällaista missä hinnat kohdallaan.


      • Kuustoistakolkyt
        Hintaratkaisee kirjoitti:

        Ei Jäppilään tarvita.

        Naarajärvelle tarvittukkin tällaista missä hinnat kohdallaan.

        Myönteisenä pidän myös aukioloaikoja, myyjä sateista ja tuiskuista huolimatta passissa aamusta iltamyöhään. Arkena ja pyhänä😊


      • Kgiggigiigig

        En ymmärrä tätä taloustalo mollausta?
        Onko joku henk.koht. kauna?


    • Mitenonmahdollista

      Tavaraa jopa -50%.
      Miten tämä on mahdollista?

    • Huomiseksiruusu

      Löytyyköhän yksittäin pakattua ruusua?
      Mielellään kotimainen?

      • parhaimmat.kukat

        Minnalta löytyy torilta ja vielä edullisia ja tietenkin kaikki muutkin kukat sopuhintaan


      • talouskunnossa
        parhaimmat.kukat kirjoitti:

        Minnalta löytyy torilta ja vielä edullisia ja tietenkin kaikki muutkin kukat sopuhintaan

        TalousTalossa on parhaat.


      • takuu-tuote

        Kyllä minnalta saa edullisimmat torilta ja parhaimman palvelun kokemuksen mukaan kestävät parhaiten kuin muiden .


    • Ruuhkaa

      Tänään ihmisiä ihan ruuhkaksi asti.
      Joutui jonottamaan😀

      • tosi.topakoit.olivat

        Kyllä minnan kukkia torilla kyllä kannattaa jonottaa huomasin saman tänään mutta oli pieni vahinko hyviä kukkia kannatti kyllä jonottaa


      • paraskesto
        tosi.topakoit.olivat kirjoitti:

        Kyllä minnan kukkia torilla kyllä kannattaa jonottaa huomasin saman tänään mutta oli pieni vahinko hyviä kukkia kannatti kyllä jonottaa

        Minnalla on parhaat kukat Pmäellä.
        Kestoltaan aivan omaa luokkaansa.


      • Nipsnapskukka

        Saako Minnalta ruukutkin kukkiin samaan hintaan vai velotetaan niistä erikseen? Leikkojen vesiputki maksaa erikseen. Niitä sit mummoilta kerää ilmasix takas.
        Jaa et kestoltaan omaa luokkaa???? No sitä tosiaan ovat.


      • Alanammatilainen
        Nipsnapskukka kirjoitti:

        Saako Minnalta ruukutkin kukkiin samaan hintaan vai velotetaan niistä erikseen? Leikkojen vesiputki maksaa erikseen. Niitä sit mummoilta kerää ilmasix takas.
        Jaa et kestoltaan omaa luokkaa???? No sitä tosiaan ovat.

        Oletko kilpailija kun noin on alan sanasto hallinassa?
        Minnalle ei kyllä kannata olla kateellinen, tekee töitä monen "alanammattilaisen" edestä.
        Ja aina hyvä palvelu.


    • Asiallinenon

      Rautalammillta myyjä. Myy Naarajärvellä käytänöllisesti kaikki kesäkukat; hinta vs laatu ylivoimainen kilpailijoihin nähden.

      • mansi10

        On tosi hyviä ja suht edullisia kukkia. Ihania mansikka-amppeleita kympillä. Ostin eilen sellaisen, ja siinä oli jo parikymmentä kypsää mansikkaa.


    • Kohtuullista

      Mieheni kanssa ostoksilla täällä. Ihana paikka valtavasti kohtuu hintaisia kukkasia ja viherkasveja.

    • Peukkua

      👍👍👍

    • ankeeainavaan

      Turhaan yritätte. Tuppukylänne pmäki on Suomen ankein, suttuinen, likainen, hoitamaton kylärähjä. Eivät auta edes Taloustalon kukkeiden, rehevien rouvien kauppaamat suloudet.

      • Eiymmärräyhtään

        Oo miten littyy tähän......?


    • haukivuoren Katajakankaalta parhaat . Hinnat halvempia kuin Pieksämäen torilla ,isoamppeli 20e.

    • Näinsekannataa

      Naaran kukkakaupan kukat sieltä?
      Hinta triplat?

    • Eikiinni

      Mansikka amppelit 2kpl/10€ !!!!!

      Mökille Jussiksi kiva tuliainen.

      Nyt ei ole hinnasta kiinni.

    • Huhuako

      Kuulltua torilta: myynti ollut hyvää ja ensi kesänä olisi laajentamassa.

      • huhutkulkeepmäellä

        Kultuja huhupuheita, menestys niin hyvä että ensi kesänä perustavat haaraliikkeen Jäppilään.


      • Etsivälöytääkö

        Etsii tiloja naaralta....


      • Kukkoon

        Jätekukon tila tulee lämpimäksi?


    • Inspektöörinpisneksiä

      Kaupungin inspektööri purattaa kukkavaraston torilta ja tori tulee täyteen jätekontteja.

    • Kevättuleeko

      On tulossa keväällä ? Apteekissa oli rouvalle juteltu.

      • Eläkelää

        Mukav oi meillä eläke vahhuksia ei ole rahaa.


    • Eläkeläinenpappa

      Minä ostan siltä naaran torin mukavalta mieheltä jos vaan torille ilmaantuu. Mukava mies tällaista eläkeläistakin kohtaan.

    • Luntaonvielä

      Onko vähän aikaista. lunta tori täynnä😂😂😂

    • Eläkeläisetkaksi

      Miehen kanssa odotetaan kevättä ja sitä ihanaa myyjää.

    • Onkinjoodotettu

      Torikauppias paikalla. On hyvää kukkaa halvalla.

    • Kauppaseon

      Vito mies torila jo 7.30 mummot rivissä kaupoilla☺☺

    • Hyvääkesää

      Kävimme tyttäreni kanssa Sunnuntaina Naarajärven torilla kukkaostoksilla.
      Mukava myyjä, ja aina paikalla.
      Paikallista "alanammattilaista" ei näytä Sunnuntai työ kiinnostavan?
      No on tuo torin myyjä huomattavasti edullisempikin.

      • Yritysfuusioko

        Taitaa olla samaa yritystä kumpainenkin kun aamulla samasta ovesta myytävää lastaavat.


      • Mumpapa
        Yritysfuusioko kirjoitti:

        Taitaa olla samaa yritystä kumpainenkin kun aamulla samasta ovesta myytävää lastaavat.

        Sammoo ilimeisesti ouvat aamukahvilla harva aamu nähny


      • Uteliasnrj
        Yritysfuusioko kirjoitti:

        Taitaa olla samaa yritystä kumpainenkin kun aamulla samasta ovesta myytävää lastaavat.

        Ilalla ohi kävelin. Samaa yritystä ovat, kun kukatkin roikuu Sunnuntaisin kukkakaupan edessä. Jotain remontin tapaista myös menossa?
        Väliseinässä reikä?


    • Mummola

      Onko yrttejä myös?

    • eläkeläine

      Amppelit oli 10€

    • Törkeä

      Naarajärven torin kukkakauppias joka pitää majaa entisen pankinmaksuautomaatin tilassa levittäytyy röyhkeästi kulkuliuskalle joka tarkoitettu liikuntarajoitteisille että pääsevät esteettömästi naapuri liiketilaan.

      • Ööööö

        R kioski?


    • Eläkeläinen66

      Tuleeko tänä vuonna tori mies?

    • Anonyymi

      Eikö tulekkaan tänä vuonna. Sääli.

    • Anonyymi

      Joku,joka tekee töitä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe