Kokeilin vetää käteen.

Minäitse_13

Olen siis 13 vuotias poika ja kokeilin tänään ensimmäisen kerran vetää käteen. Se sattui eikä tuntunut ollenkaan hyvältä. Siis tottuuko tähän vai onko se yksilöllistä pitääkö tunteesta vai ei?

42

8726

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoliasiko

      Aluksi se voi tuntua kivuliaalta. Seuraavalla kerralla se tuntuu jo mukavemmalta.

      • Minäitse_13

        Ok, kiitos asiallisesta vastauksesta. :)


      • Anonyymi

        minä vedän käteen säännöllisesti onko se väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä vedän käteen säännöllisesti onko se väärin

        Ei minusta . Minäkin aloittin tänä vuonna ja olen 13. Tunne oli hieno. jotenb aion njatkaa sitä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä vedän käteen säännöllisesti onko se väärin

        Kuinka usein? Ikäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä vedän käteen säännöllisesti onko se väärin

        Ei kai siitä oo haittaa. Paitsi jos se haittaa elämää.


    • Riippuu myös vähän siitä, että missä yhteydessä suoritusta sinuun sattui.

      Jos se oli se "vemputtaminen", niin ehkä esinahkasi on tiukka tai käytit liikaa voimaa. Tällöin joku liukaste ja/tai esinahan venyttely saattaa auttaa pitemmän päälle.

      Jos kipu tuli orgasmin yhteydessä, niin se tosiaan saattaa ensimmäisillä kerroilla tuntua vähän epämukavalta.

      Muistan oman murrosiän ajoilta sen, että orgasmin yhteydessä penis ja erityisesti terska tuli äärimmäisen herkäksi kosketukselle. Jos sitä runkkaamista jatkoi laukeamisen yhteydessä vähänkään liian pitkään, niin niin se tuntui erittäin epämiellyttävältä.

      Tässäkin asiassa itsensä tutkiskelu ja harjoitus tehnee mestarin. Muista myös, että jos se ei tunnu hyvältä, niin ei sitä ole mikään pakko tehdä.

      • Anonyymi

        Olen 30v Joel vedän 3krt päivässä ja samalla kuvaan sen aktin.


      • Anonyymi

        Minullakin terska on punainen je herkkä! Sitä ei siedä sormella koskea, vaan on runkattava esinahkaa ótämällä terskan päällä.. Minun kaveri ottaa pioppelini käsiensä V6aliin ja pyörittelee sita, niinkui lçeipoisi pullaa... Lopputulos on hyvä,
        Haluaisin vaan tietää, kuinka kauan tuo terskan herkkyys jatkuu. Voiko sen kanssa joutua elämään loppu elämän?


    • runkkarioppilas

      Oon 11v ja elokuussa 12v. Oon runkkailu puolisen vuotta ja välillä sattuu et o pakko lopettaa joskus tulee vähän spermaa ja silloin tuntuu hyvältä ja ei satu yhtään.
      Eilen saunassa broidin kaveri 14v opetti miten käyttää jotain käsirasvaa ettei sattuisi, se kehui et mulla on iso 13,5cm sillä itellä 10cm ja lauantaina lupasi opettaa lisää mitä kaikkea kivaa voi munalla tehdä. Kertoi et jos on tarpeeksi liukastetta ei käy kipeetä ja suihinotossa kuulema ei satu yhtään. Sillä o tiukempi esari ku mulla.

      • Anonyymi

        Sulla on aika iso iäksesi. Ja se kasvaa vielä! uinka iso se on kovana?


    • Skillsjsjjs

      Juuh ku alottaa se mul vähäsen sattuu mut kun jatkaa nii ei se enää satu.

    • Anonyymi

      vedän käteen joka päivä onko se sairaus

      • Anonyymi

        En tiiä, mutta itteleni riittää noin kerran viikossa.....


    • Anonyymi

      Et tee mitään väärin. On hyvä tutustua itseensä, sitä kautta oppia mikä tuntuu hyvälle. Seksuaalisuuttaan ei pidä hävetä, kunhan muistat missä itseesi tutustut. Omassa rauhassasi se on luonnollista ja erittäin hyväksyttyvää. T. Äiti - ihminen

      • Anonyymi

        Isänä en oikein ymmärrä miksi niin moni aikuinen haluaa välttämättä korostaa tätä omaa rauhaa. Ilmeisesti pelkona on että lapsi tai nuori masturboi kaverin kanssa, jota nykyisessä seksuaalisesti ahdistuneessa maailmassa pidetään jotenkin ongelmallisena?

        Kyllä sitä saa runkata muuallakin kuin oman huoneen lukitun oven takana. Oman kaverin kanssa se on kivempaa joka tapauksessa. En jaksa uskoa että kovin moni haluaa esitellä vehkeitään olohuoneen sohvalla mummolleen, joten jokainen fiksu nuori ymmärtää kuka haluaisi mahdollisesti nähdä ja kuka taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänä en oikein ymmärrä miksi niin moni aikuinen haluaa välttämättä korostaa tätä omaa rauhaa. Ilmeisesti pelkona on että lapsi tai nuori masturboi kaverin kanssa, jota nykyisessä seksuaalisesti ahdistuneessa maailmassa pidetään jotenkin ongelmallisena?

        Kyllä sitä saa runkata muuallakin kuin oman huoneen lukitun oven takana. Oman kaverin kanssa se on kivempaa joka tapauksessa. En jaksa uskoa että kovin moni haluaa esitellä vehkeitään olohuoneen sohvalla mummolleen, joten jokainen fiksu nuori ymmärtää kuka haluaisi mahdollisesti nähdä ja kuka taas ei.

        Jep. Minäkin olem kerram amtamut ka'verin vetäää itselleniu, se tuntui vähän oudolta, kun sillä oli sellainen tekniikka että "leipoi" pippeliä ihan ylhäältä. Ja sitten tuli sperma, jonka anoin valua alushousuille, Vedin housut ylös, ja myöhemmin illalla peseydyin ja vaidoi alushousut puhtaisiin....
        Minua huolestuttaa tuo housuihin pyyhkiminen, kun ne jää likaisiksi, ja joudun vaihtamaan ne myöhemmin sekäa pesemään itseni. Mutta en voi mennä kaverin kanssa kylkppäriinkäänb, vaan homma on hoidettava omassa huoneeesssa. Sperma alushousuissa aina iltaan asti, sitten menen pesulle ja vaihdan alushousut. Likaiset laitan likapyykkiin enkä puhu kenellekään mitään. Vai pitäisikö minun? Olem kaverille luvannut, etten kerro touhuista kenelklekäänb, etenkin vanhemmille,. kun ovat veljeni kaverin vanhempien kanssa hyvi?ä tuttuja. Onko oikei9nm jatkaa näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänä en oikein ymmärrä miksi niin moni aikuinen haluaa välttämättä korostaa tätä omaa rauhaa. Ilmeisesti pelkona on että lapsi tai nuori masturboi kaverin kanssa, jota nykyisessä seksuaalisesti ahdistuneessa maailmassa pidetään jotenkin ongelmallisena?

        Kyllä sitä saa runkata muuallakin kuin oman huoneen lukitun oven takana. Oman kaverin kanssa se on kivempaa joka tapauksessa. En jaksa uskoa että kovin moni haluaa esitellä vehkeitään olohuoneen sohvalla mummolleen, joten jokainen fiksu nuori ymmärtää kuka haluaisi mahdollisesti nähdä ja kuka taas ei.

        Joo, on se kaverin kanssa kivempaa kuin yksinn, mutta kyllä sitäkin jouiuu joskus harjottamaan, kun kaaver ei ole meillä!...


    • Anonyymi

      Erektio täytyy ensin saavuttaa ja sitten kuulan kiillotusta!😋

    • Anonyymi

      Miten vetää käteen

    • Anonyymi

      Miten vedän käteen ensi kertalaisena ilma liukkareita tai voiteta

      • Anonyymi

        vedät ylös ja alas, jos ett ymmärrä, niin sitten ei kannata vielä miettiä tälläisiä asioita.... odota ens kesään....


      • Anonyymi

        Kopeloi pippeliä ensin, että se kovettuu, sen jälkeen lasket housut alas ja otat vehkeestä kiinni yhdell6a kädellä ja vedät ylö ja alas kunnes alkaa tuntumaan hyvältä. Hei ensimmäiselä kerral ei spermaa tule kuin ihan vähän, mutta sitten sitä alkaa tulla enemmän! Tee tämä vessassa, että saat sen sperman vessan p¨nttöön, muuten se voi näkyä housuissa ja joku saattaa ihmetellä, mitä tuossa nyt on....


    • Anonyymi

      minäkin ole 13 ja opin vetämään käteen, kun veljen lkaveri kävi meilllä kylässä ja koettteli pippelioäno aikansa, ja sitten pyysi, ett6a näytän se3n hänelle, no minä näytin jja molemmat ihmettelivät alkanutta karvoitustani. Sanoin, että se ei haittaa. No sitten halusivat opettaa minullle vetämään käteen, , ja juoksin siitä sängystä kylppäriin, kun sit¨ alkoi kivasti kutittamaan. Tunne oli kuitenkin niin hieno, että haluanb jatkaa tuota! Se tntui niin hyvältä!.....

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta se on vähän outoa, vaikka tuntuukin hyvältä, Minulla ei sattunuyt yhtään, tuntui vaan ihmeellisen hyvältä!
      En osaa vastata tuohon , että tottuuko siihen vai ei. Minusta ainakin oli hyvä tunne eukä sattunut yhtääm, päinvastoin, tunne oli mitä parhain!

    • Anonyymi

      Onko se normaalia että kun vedän käteen tulee semmoinen efekti että tuntuu niin oudolta että käsi vain lopettaa runkkauksen se estää sen että ei tule spermaa vaikka pari kertaa sitäkin on tullut

      • Anonyymi

        Silloin kun alat, niin vie homma loppuus asti. Muuten saattaa ajan myötä tulla ongelmia.


    • Anonyymi

      Mistä sait tuo päähän? Kuullut asiasta kavereilta, joku kehoittanut sinua, Siis miten?

      • Anonyymi

        joku kehottanut minua.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku kehottanut minua.....

        Kyllä se kannataa loppuun viedä ei ole syytä pantata jos mieli tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kannataa loppuun viedä ei ole syytä pantata jos mieli tekee

        Minä heräsin viime yona ihme kutinaan alapäässä. kun otin alushousut pois, niin siellä oli spermaa! Ikävä tunnne. Mistä se johtuu? Olernb 13 ja T\ytän helmikuujssa 14. Alotin käteen vtämisen nopin vuosi sitten, muttakouluna ja uutena vuotena pidin aukoa. Johtuisiko tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä heräsin viime yona ihme kutinaan alapäässä. kun otin alushousut pois, niin siellä oli spermaa! Ikävä tunnne. Mistä se johtuu? Olernb 13 ja T\ytän helmikuujssa 14. Alotin käteen vtämisen nopin vuosi sitten, muttakouluna ja uutena vuotena pidin aukoa. Johtuisiko tästä?

        saatto hyvinki johtua jos et oo aiemmin nähny ns märkää unta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saatto hyvinki johtua jos et oo aiemmin nähny ns märkää unta

        En, juu. Oli ensimmäinen kerta. Mutta mistä se johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, juu. Oli ensimmäinen kerta. Mutta mistä se johtuu?

        Ehkä siitä ettet ollu runkannu muutamaan päivään. Mut voihan ne märät unet sattua muutenki. Ei oo mitään syytä huolestua.


    • Anonyymi

      Miks kukaa tääl ei osaa kirjottaa?

    • Anonyymi

      ota käteen , anna käteen, TULLAAN SOVITUSTA AJASTA MYÄHÖSSÖ KESKUSTELUT 24.
      HOMO , LESBO REITIT, TV

    • Anonyymi

      Mitä jos jäisin kiinni kun vedän käteen ja tulee spermaa

    • Anonyymi

      itse olen 10v vedän käteen iltaisin, se tuntuu todella hyvältä, yleensä silittelen suonta peniksessä, silloin se alkaa itsestään pumppaamaan. Kädellä veto toimii myös, olisiko jollain muita ehdotuksia itsetyydytykseen

    • Anonyymi

      Tavoitteena 17cm muna, täällä on paljon asiaa siitä että on antanut kaverille munansa, miten kysyitte sitä, että voisi itsekin kysyä😊

    • Anonyymi

      minkä ikäisenä penis alkaa kasvaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe