Elikkä haluaisin Iphone se joka maksaa n.400e. En kehtais kysyy äidiltä tai iskältä ,kun kummiskin ragee . Naapuristoki aika huono kun asun kerrostalossa espoossa. Ja isovanhemmat asuu Afrikassa
en saa edes mitään viikkorahaa. Ehkä joskus saan loput rahat kauppaan menosta mutta en usein. EI MIELELLÄÄN IHMISIÄ SANOMAAN ETTÄ MITÄ JÄRKEÄ OSTAA IPHONE! Että oisko mitään ideoita miten hankkia rahaa? Mielellään nopeasti koska tällä hetkellä ei ole puhelinta.
Miten saada 400e 11v
14
1504
Vastaukset
- röyukko
Mee töihin.
- iphonese
11 vuotias ei saa helposti työtä usko mua oon kokeillut
- Bruh
Koita esim. kysyy ihmisiltä voikko tehdä niille jotai töitä rahaa vastaan esim. Ruohonleikkuuta, koiranulkoilutusta jne. Näin kannattaa koittaa ja myös kerää pulloja ulkoo ja palauta kauppaan
- RahaHomppeli
Pulloja keräät ja kauppaan! :DD Huutista raha ahneelle homolle.
- eisaatanansaatana
Mihin vittuun sinä tarvitset jonkun aifonen, ihme jonne. Käy skole ja mee töihin, osta sitten se aifone.
Tai kerää pulloja ja osta kånken. - bofofejkpo
Tässä olisi legendaarinen Nokia-puhelin, joka maksaa 36 kuukauden sopimuksella vain 1,62 euroa kuukaudessa: https://elisa.fi/kauppa/#!/laitteet/puhelimet/Nokia-3310 . Siinä on todella kestävä akku. Legendaarinen jo syntyessään! "Nyt ennakkomyynnissä, toimitukset alkavat 31.5." Sopii kaikenikäisille vauvasta vaariin.
- Anonyymi
Sama juttu
Painu helvettiin vitun normo varmaan myös juutalainen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686