Oletteko te tänä keväänä Alanyassa olleet kuljettaneet passeja mukananne asumustenne ulkopuolella? Ja onko viranomaiset niitä paljon siellä kysellyt?
Passimukana
28
839
Vastaukset
- Persutomppa
Älä pidä passia mukana,jos sinut pysäytetään lähde juoksemaan karkuun.
Totta puhuen,passi on ehdottomasti pidettävä mukana ellet halua lähteä selvittelemään sitä viranomaisten kanssa.
Turkissa on tällä hetkellä poikkeustila niinkuin on myös Ranskassa jossa myös pidettävä passi mukana. - Ellibes
Tulin viikko sitten Alanyasta ja kyllä matkaopas muistutti asiasta bussissa.
Paikallisten mielestä poliisi ei turisteja pysäyttele tämän asian vuoksi.
Itse pidin passia mukana joskus ,useimmiten en ,varsinkaan rannalla.
Passin kopio minulla on aina mukana ,mutta sehän ei ole sama asia kuin passi.- llkkll
Minä otin passista valokuvan kännykällä ja tallensin muistiin. Kyllä riittää aluksi. Jos poliisi haluaa nähdä passin livenä voi pyytää tulemaan hotellille.
- Hipsuliveivari
Passit kannattaa hävittää lentokoneessa.
Perilla lausutte taikasanan: asylum. Heti teidät viedään hotelliin, vaatettavat ja ruokkivat teidät sekä antavat discorahaa. Järjestävät pyydettäessä kaikenlaista puuhastelua ajankuluksi.
Viipykää aivan niin kauan kuin haluatte.
Kun sitten haluatte palata kotimaahan niin he ostavat teille lentolipun, antavat mukaan pari saattajaa sekä muutaman tuhat euroa matkarahoiksi. - Tietämätöntyyppi
Kiitos Ellibes asiallisesta vastauksesta.
- Kimlik99
Lue matkustustiedote. Siitä se selviää. Kopio ei riitä. Turkkilaisillakin pitää olla kaiken aikaa henkilöllisyystodistus mukana.
- pieniriski
Juu saat pitää passia aina mukanasi, vaikka uimassakin. Kukaan sitä ei tosin kysele, mutta olethan turvallisella mielellä ja muita paremmassa asemassa. Kerrankin. Kuva riittää oikein hyvin...
- Uuniin
Kyllä pitää olla vammanen paska, jos on niin tyhmä että kävelee Alanyan katuja passi taskussa.
Mistä näitä idiootteja sikiää?- OlenÄlykäs
Samat idiootit parkuu räkäposkella Antalyan lentokentällä, kun muut lentää suomeen ja idiootti jää muutamaksi päiväksi odottamaan uutta passia...
- eppiat
Siivotkaa suutanne ja katsokaan peiliin sieltä löytyy se ......Kun ette tiedämitään ja ette osaa sivistynesti vastata.
- AinaPassiTaskussa
Tässä Erdoganin turvamiehet ovat torumassa turisteja joilla ei ole passia mukanaan.
Turvikset erotat mustista puvuista:
https://www.youtube.com/watch?v=KQiLBAMM0-4- TurpaanEttäLotisee
Tässä pätkässä näkyy miten Turkin viranomaiset hyökkäävät passittomien kimppuun:
https://www.youtube.com/watch?v=41IdoEyX9Tg
- ErdoganTykkää
Vain hölmöt matkustavat Turkkiin nyky päivinä. Mutta kun Suomesta ei saa kullia ja halut on kovat.
- NykyPäivä
Muista lähettää kortti, kun olet perillä.
- mistänäitäsekopäitä
Sun kannattaa mennä seksiosioon Suomi24:llä, koska tämä on matkailupalsta. Tai oikeastaan hakeudu ensin terapiaan. Sulla ON ongelma :(
- Vesipää
Eikös matkoilta lähetetä kortteja? En ole ainakaan yhtään korttia seksimessuilta tai bordelleista saanut. Sulla on joku persoonallisuushäiriö, kun käyt täällä trollaamassa paskaa päivittäin.
- NäinNäinTapahtuvan
Jos et pidä passia mukanasi, sinut mestataan Kale kukkulalla kansan hurratessa
- Aikebaier
Hei vaan kaikkelle. Osaatko joku neuvoa millä kuljetuksella tai miten pääsee antalyastaa alanyaan.
- Bbggvv
Autolla 🚕🚗🚌
- Taksimatka
Jos olet varannut lentokenttäkuljetuksen matkavarauksen yhteydessä niin silloin matkustat bussilla. Pääsee Alanyaan taksillakin jos on porukka ja tilataksi. Ei maksa porukassa sen enempää kuin bussikaan.
- Epätiatoinen
Kuinka pääsee Kale- kukkulalle?
- KesälläJälleen
Minä menen Kale- kukkulalle aina taksilla. Olen käynyt siellä jo yli 40 kertaa ja valokuvia on paljon.
- TiedänKaiken
Kale kukkulalle pääsee kaapelihissillä
- eivalmis
Ei pääse. Se ei oo vielä valmis
- MieAlanya
eivalmis kirjoitti:
Ei pääse. Se ei oo vielä valmis
Eilen vielä oli...
- TiedänKaiken
Idiootit maksaa 100 euroa Antalya-Alanya taksimatkasta, viisas maksaa 50 euroa
- Maire76vee
Minulla on kipeä jalka. Maksaako taksi silloin enemmän?
- Hyväkuljetus
Jos olet facebookessa siellä on ryhmä Heidin kuljetukset ViP-lentokenttäkuljetukset/retket. Lennoilta kerätään kaikki suomalaiset Alanyaan ja kyyti pelaa loppuun asti varmasti. tai suomenkielinentaksi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866