Auttakaa Aikuiset! ( Ja teinit)

Hämmentynytteini

Te joilla on ollu jotain suhteita jo nuorena
( 9-13v) , miten suhteet alkoi? Saa puhuu ekasta oikeesta suhteesta. Kumpi osapuoli aloitti suhteen, ja miten? Vinkkejä? Pojat ja tytöt kummatkin saa vastata, ja esim siitä millä luokalla suhde alkoi, ja kauanko kesti? Mulla on siis tällä hetkellä ihastus, joka on 1v vanhempi ku mä. Ja on toinen joka on luokallani! Auttakaaaaaa!

7

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi "meidän aikaan" saatiin olla lapsia lapsen ikäisenä.

9-vuotiaalla "oikea" suhde? Todellako? Edes todella harva 13-vuotias on kypsä sellaiseen. Tai edes 15-vuotias.

Ihastuminen on täysin luonnollista ja normaalia, mutta vaikka silloin istuttaisiinkin vierekkäin sydämmet läpättäen ja jopa pussailtaisiinkin, niin kyllä siitä touhusta on se oikea vakava parisuhde vielä aika kaukana. Onneksi.

• Jokukkkk

Olen vielä parisuhteessa joka alkoi kolmos luokalla olen nyt ysillä ja tyttö aloitti tämän suhteen tulemalla jutteleen ja kysy et voinko mennä niille sitte menin ja siitä lähtien ollaa seurusteltu

• Poika14ww

Neuvon vähän tuon luokkalaisen kohdalla. Onko sinulla ja luokallasi olevalla minkäänlaista kaveruussuhdetta? Jos on niin pyydä hänet luoksesi käymään ja siellä kerro hänelle, että olet ihastunut häneen. Voit myös luonasi kysyä häneltä, että haluaisiko tämä alkaa parisuhteeseen kanssasi. Niin itse ainakin tekisin. Toivottavasti autoin :)

• LisäänpäsTähän

minä lisäisin tähän vielä, että suosittelen tekemään sen pian. Kesäloman aikana luokkalaisesi voi hankkia jonkun muun tyttöystäväkseen.

• Anonyymi
        LisäänpäsTähän kirjoitti:

minä lisäisin tähän vielä, että suosittelen tekemään sen pian. Kesäloman aikana luokkalaisesi voi hankkia jonkun muun tyttöystäväkseen.

Mä olisin kyllä neuvonut että älä tee mitään (olet vielä niin nuori) ja kesäloman jälkeen sulla voisi olla jo uusi 'ihastus' (ja jos tuollainen tilanne, niin parasta ettet silloinkaan olisi tehnyt mitään; ja näin vielä monta vuotta eteenkinpäin).

• OnneksiOlinLapsi

Leikin vielä nukeilla kun olin 9-13-vuotias, nyt olen ollut 30 vuotta naimisissa.

• MirandaUusi

Moi oon 13wee ja etin poikakaveria noin 12-16 vuotiasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      643
      8683
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3346
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      461
      2377
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1305
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1241
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1157
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      969
    Aihe