Käki kukkuu

henterikkiheikki

Tavallisesti käki kukkuu Suomussalmen korkeudella Erkkinä, mutta nyt taitaa mennä myöhemmäksi. Ei kai kukaan ole vielä kuullut?

17

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesään

      Kyllä se jo munii tähän aikaan.

    • kehityksensuunta

      Tääältä uudet kukkumisajat:
      M u s l i m Pro Time Suomussalmi

    • sunnuntaina.kukkui

      21.5.2017

    • tervasheikki

      Vielä 25. 5 Vääkiön seudulla oli lunta 20 - 40 senttiä, joten metsäsukset olivat tarpeen. Eikä käki kukkunut.

      • alkukesänvinkkinä

        Ei taida tulla uusia käenpesiä tänä kesänä tänne.

        Tyytykäämme tutkimaan siis vanhoja Käenpesiä.


      • pöyhijä
        alkukesänvinkkinä kirjoitti:

        Ei taida tulla uusia käenpesiä tänä kesänä tänne.

        Tyytykäämme tutkimaan siis vanhoja Käenpesiä.

        Eikö niissä ole kirppuja tähän aikaan.


    • JäitäHattuun

      Kun Trumppi ja Putini päättivät, että ilmaston lämpeneminen on ihan huuhaahommaa, niin jopa alkoi pitämään koleita kelejä täällä kainuussakin.

    • syytäpelätä
    • henterikkiheikki

      Tänää voi mennä niin lämpimäksi, että käkikin tarkenee kukkua.

      • kevätsiivous

        Kaksi käkeä kukkui kilpaa aamulla jo ennen kuutta. Käki ei varsinaisesti ole suosikkini, kun se on sellainen "sossupummi". Munii toisten lintujen pesiin ja sitten vielä poikanen hävittää pesän emolinnun poikaset. Varsinainen ilkiö se on, enkä tiedä mikä tarkoitus sillä on luonnossa.


      • suomussalmellanimenomaan
        kevätsiivous kirjoitti:

        Kaksi käkeä kukkui kilpaa aamulla jo ennen kuutta. Käki ei varsinaisesti ole suosikkini, kun se on sellainen "sossupummi". Munii toisten lintujen pesiin ja sitten vielä poikanen hävittää pesän emolinnun poikaset. Varsinainen ilkiö se on, enkä tiedä mikä tarkoitus sillä on luonnossa.

        No niinhän se on. Arvaapa vaan miltä tuntuu, kun ihmisen perheessä tehdään samaa tai pitkälle samat piirteet tunnistettavaa vakavaa häiriköintiä ja toisten elämän pilaamista.


      • munineenni
        suomussalmellanimenomaan kirjoitti:

        No niinhän se on. Arvaapa vaan miltä tuntuu, kun ihmisen perheessä tehdään samaa tai pitkälle samat piirteet tunnistettavaa vakavaa häiriköintiä ja toisten elämän pilaamista.

        Sehän on ensiluokkasta toemintaa naapuriilta.


      • eiollukukkuaseaseei
        munineenni kirjoitti:

        Sehän on ensiluokkasta toemintaa naapuriilta.

        Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.


      • puolikinvuottaehkä
        eiollukukkuaseaseei kirjoitti:

        Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.

        Joka tapauksessa kesä tuli nyt ja se on pääasia se. Eri asia kuinka kauan se kestää.


      • erkkikinehtiihmetellä
        eiollukukkuaseaseei kirjoitti:

        Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.


      • Kesä kestää syksyyn asti ja syksy kestää kunnes talavi tulee ja jne...näin se mennee aina.....


    • knocaout

      Tänään kuulin eka kerran käen kukkuvan. Komeasti kukkui Haverisen ja Aittokosken välisellä metsätaipaleella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe