Tavallisesti käki kukkuu Suomussalmen korkeudella Erkkinä, mutta nyt taitaa mennä myöhemmäksi. Ei kai kukaan ole vielä kuullut?
Käki kukkuu
17
549
Vastaukset
- pesään
Kyllä se jo munii tähän aikaan.
- kehityksensuunta
Tääältä uudet kukkumisajat:
M u s l i m Pro Time Suomussalmi - sunnuntaina.kukkui
21.5.2017
- tervasheikki
Vielä 25. 5 Vääkiön seudulla oli lunta 20 - 40 senttiä, joten metsäsukset olivat tarpeen. Eikä käki kukkunut.
- alkukesänvinkkinä
Ei taida tulla uusia käenpesiä tänä kesänä tänne.
Tyytykäämme tutkimaan siis vanhoja Käenpesiä. - pöyhijä
alkukesänvinkkinä kirjoitti:
Ei taida tulla uusia käenpesiä tänä kesänä tänne.
Tyytykäämme tutkimaan siis vanhoja Käenpesiä.Eikö niissä ole kirppuja tähän aikaan.
- JäitäHattuun
Kun Trumppi ja Putini päättivät, että ilmaston lämpeneminen on ihan huuhaahommaa, niin jopa alkoi pitämään koleita kelejä täällä kainuussakin.
- syytäpelätä
Kaikenlaiset ääri-ilmiöt valtaavat alaa.
Kun kylmistä päästään ja lämpenee, niin sitten tietysti on ukkonen myrskyineen niskassa:
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005231871.html - henterikkiheikki
Tänää voi mennä niin lämpimäksi, että käkikin tarkenee kukkua.
- kevätsiivous
Kaksi käkeä kukkui kilpaa aamulla jo ennen kuutta. Käki ei varsinaisesti ole suosikkini, kun se on sellainen "sossupummi". Munii toisten lintujen pesiin ja sitten vielä poikanen hävittää pesän emolinnun poikaset. Varsinainen ilkiö se on, enkä tiedä mikä tarkoitus sillä on luonnossa.
- suomussalmellanimenomaan
kevätsiivous kirjoitti:
Kaksi käkeä kukkui kilpaa aamulla jo ennen kuutta. Käki ei varsinaisesti ole suosikkini, kun se on sellainen "sossupummi". Munii toisten lintujen pesiin ja sitten vielä poikanen hävittää pesän emolinnun poikaset. Varsinainen ilkiö se on, enkä tiedä mikä tarkoitus sillä on luonnossa.
No niinhän se on. Arvaapa vaan miltä tuntuu, kun ihmisen perheessä tehdään samaa tai pitkälle samat piirteet tunnistettavaa vakavaa häiriköintiä ja toisten elämän pilaamista.
- munineenni
suomussalmellanimenomaan kirjoitti:
No niinhän se on. Arvaapa vaan miltä tuntuu, kun ihmisen perheessä tehdään samaa tai pitkälle samat piirteet tunnistettavaa vakavaa häiriköintiä ja toisten elämän pilaamista.
Sehän on ensiluokkasta toemintaa naapuriilta.
- eiollukukkuaseaseei
munineenni kirjoitti:
Sehän on ensiluokkasta toemintaa naapuriilta.
Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.
- puolikinvuottaehkä
eiollukukkuaseaseei kirjoitti:
Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.
Joka tapauksessa kesä tuli nyt ja se on pääasia se. Eri asia kuinka kauan se kestää.
- erkkikinehtiihmetellä
eiollukukkuaseaseei kirjoitti:
Ei sitä tienny Erkkikään, että mille mallille se lopulta meni. Kummallista. Että näin myöhään vasta käki kukkuu.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kesä kestää syksyyn asti ja syksy kestää kunnes talavi tulee ja jne...näin se mennee aina.....
- knocaout
Tänään kuulin eka kerran käen kukkuvan. Komeasti kukkui Haverisen ja Aittokosken välisellä metsätaipaleella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481