Elääko Artjävellä vielä "Robinhud Sihvola"
"Robinhud Sihvola"
10
675
Vastaukset
- liinukainen
Anteeks vaan mutta missä on Artjäve?
- Laakso2
Serwoodin metsässä.
- virenojanhumppa
Kuka tietää mitä kautta kannattaa ajaa Orimattilan keskustasta Artjärvelle jos aikoo vaikka sinne ravintolaan lauantaina iltaa ja huippu esiintyjiä (Tuksu, Meiju matti ym) kaatsomaan? Pakaan kautta vai Myrskylän kautta vai Kuivannon kautta vai mistä? Siellä kun on ne parhaat esiintyjät aina.
- Ajomiesvuodesta1912
Tornion kautta oon itse aina ajanut, on nopein reitti
- virenojanhumppa
Ok, kiitos. Täytyy kokeilla.
- karjalankunnailta
Vieläkö siellä Artjärvellä on kunnanjohtajana mukava Kuparinen? Joskus 90-luvulla poikkesimme morjestamassa kun käytiin Hiitelän kesäpäivillä.
- töissäkäyvä
Kuparinen on Orimattilan kaupungilla muissa hommissa.Artjärvi on liitetty orimattilaan.
- karjalankunnailta
Kun näet miehen niin kerro terveisiä Yrjöltä ja Tertulta. Hän muistaa kyllä meidät siirtokarjalaiset. Hyvä kun on edelleen työssä, hän oli jo 90-luvulla oikein reipas ja ahkera työssään.
- Anonyymi
Missä hommissa Kuparinen on Orimattilan kaupungilla? Asuimme aikanaan monta vuotta Artjärvellä 2000 luvun alussa. Taisi olla Salmelan aluetta jos oikein muistan. Kuparinen oli mukava ja hööveli kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä hommissa Kuparinen on Orimattilan kaupungilla? Asuimme aikanaan monta vuotta Artjärvellä 2000 luvun alussa. Taisi olla Salmelan aluetta jos oikein muistan. Kuparinen oli mukava ja hööveli kunnanjohtaja.
Kuparii immee munnoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4312874Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182404Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372215- 1211900
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2481614Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2061246Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861230Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511193Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281178Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71095