Onko muilla ollut tuon Paynen Maksin ja F-Securen välisiä ongelmia? Mulla meni tuo f-secure aivan solmuun, kun tuota Payneä yritti pelata. Jouduin asentamaan uudestaan koko p*skan ja max paynen poistin koneelta samantien.
Woot, noob ja "sä et vaan osaa"-jutut voitte tunkea hanureihinne samantien, jos semmosia neuvoja alkaa satelemaan.
Max kax ongelma
3
654
Vastaukset
Parempi kaikki virustorjunnat sulkea pelaamisen ajaksi.Ja tämä koskee kaikkia pelejä.Ja virustorjuntoja.Itsellä Antivir nykyään ja sekin tilttaa pelin kuten F-Secure.
- .-,-.,-.,-.,.-,-.,
No ainoa peli jonka kanssa on ollut ongelmia on juurikin Max Payne 2. Käytössä F-secure 5.52 ja toimintahäiriötä ilmoitti. Ei sentään tarvinnut uudellen asennela kuten ketjun aloittaja, koneen boottaus auttoi aina.
Ja Minkään muun pelin kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia ja en ymmärrä miksi nuo ohjelmat pitäisi pelien pelaamisen ajaksi sulkea, ei mitään järkeä.
Tuohonkin todennäköisesti löytyy päivitys, mutta enpä jaksanut hakea. Pelihän on niin lyhyt, että sen pelaa päivässä, parissa läpi. .-,-.,-.,-.,.-,-., kirjoitti:
No ainoa peli jonka kanssa on ollut ongelmia on juurikin Max Payne 2. Käytössä F-secure 5.52 ja toimintahäiriötä ilmoitti. Ei sentään tarvinnut uudellen asennela kuten ketjun aloittaja, koneen boottaus auttoi aina.
Ja Minkään muun pelin kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia ja en ymmärrä miksi nuo ohjelmat pitäisi pelien pelaamisen ajaksi sulkea, ei mitään järkeä.
Tuohonkin todennäköisesti löytyy päivitys, mutta enpä jaksanut hakea. Pelihän on niin lyhyt, että sen pelaa päivässä, parissa läpi.Virustorjuntaohjelmat aiheuttavat ongelmia ja kaatumisia monessa pelissä.Ja nettipeleissä tökkivät niin maan perkeleesti.
Ja jos ei omista viimeisintä tykkikonetta niin raskasta pitää päällä viemässä käyttömuistia ja hidastamasa muutenkin konetta.
Ei se virus sinne pelatessa itsestään luikertele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104