Sakot Poltinahontien tietyömaalla

JormaKohennuskeppi

Onko ketään muuta huono-onnista joka on saanut automaattisesta liikenteenvalvonnasta tuolla sakot, 30:n rajoitushan siinä on tietyön takia? Itse en ole ennen nähnyt, että automaattista valvontaa olisi kaupunkialueella.

26

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin.peruna

      On täällä sellainen auto. Ole tarkkana.

      • Transhit

        Jep, ollut jo pari vuotta.


      • Konstaap

        Onko 30 km/h rajoitusmerkki paikallaan klo 16.00 jäkeen?


      • jädeekin

        Jäkeen jäkeen vaan :)


      • Tsot

        Teräväperse, jälkeen.


      • 20min.virkaaikaa
        Tsot kirjoitti:

        Teräväperse, jälkeen.

        Noh!! En tiedä, mutta eihän siitä juuri lujempaa koskaan pääse. Varmistus Teks-meksistä?


      • maansiirtokone

        On paikallaan ellei kukaan siirrä merkkiä.


      • alkonkassieikäy
        maansiirtokone kirjoitti:

        On paikallaan ellei kukaan siirrä merkkiä.

        Tai peitetä asianmukaisesti.


      • kassikuinkassi

        Mutta onhan se merkki silti paikallaan?


      • VirkaintoistenHML

        Jahans, smartassismi heilahtaa takaisinpäin. Eittämättä on, mutta henkilökohtaisesti saattaisin hyvinkin pyytää Linnanintran katulupaosastolta ilmoitustiedot mikäli oikeusasteisiin siirtyisi.


      • taateli123
        Konstaap kirjoitti:

        Onko 30 km/h rajoitusmerkki paikallaan klo 16.00 jäkeen?

        on se täs vituttaakin ajoin viikonloppuna ei työntekijöitä ei liikennettä kaks kertaa 170 ekuu nopeudet 39km ja 42km


    • paskiaiset

      Se on ihan oikein, kun rajoituksia ei noudateta, lappuja kouraan, a, 1000 e. niin eiköhän tarkkaavaisuus parane, tälläkin asuntoalueella rajoitus 40, ja pihasta pitäis kadulle tulla, ja kaaharit laskettelee 70- 80 alueella, miten arviot sen nopeuden kun itse ajat kadulle,, ja oikeudessa on helppo sanoa että tulit pihalta, jne.
      Miksi Poliisit ei valvo nopeusrajoituksia .

      • kuulaKallooJuopoille

        Eihän laki rankaise edes rattijuoppoja...miksi poliisi sen tekisi...


    • Haukan.katse

      Jep harmaa Cäddy vai mikä se oli,oli muuten viime kesänä rahkoilan linja-autopysäkillä vilkku päälä koko ajan hämäyksen vuoksi.

      • photoshop

        Soon transhit connect


    • HirttiköKaasu

      Ylinopeus ei yleensä ole huonoa onnea.

      • yksilö.on.uhri

        Se on aina yhteiskunnan ja poliisin vika. Ja kukkahattutätien. Niin ja mamujen ei tarvii maksaa.


    • TapaniEiKansan

      Varakkaiden ylinopeussakot ovat todellinen ongelma. Esim Nalle joutuu ajamaan ylinopeutta vain autonkuljettajansa kyydissä.

      • Arrogantitlausunnot

        Kansan etu, kun työllistetään autokuskeja.


    • taateli123

      sain vittu kaks sakkoo mennen tullen nopeudet 39km ja 42km varmaan tulee viel kutsu puhutteluun molemmat sakot 170 euroo vittu on hermot kireel

      • RevittyKausari

        Et ole ainoa jolla on Rinkelinmäellä menny hermot.


      • Sightseeing

        Ota vielä kolmaskin lähiaikoina, niin helpottaa kuukaudeksi.
        Tänään räpsäytti edellämenevälle länsiväylällä.


    • Sakkorysät

      Tänään kamerat Paasikiventien siltaremontin kohdalla.

      • KeepItSimpleStubido

        Siinä on 30 rajoitus, eikö sulla ole silmiä päässä? Aja 20 sekkaa 30:ä niin et saa sakkoa.


      • Virkaintoiset paikkaa valtion budjettivajetta sekä kohentaa Hiekkalinnan tilastoja.


    • Ei_ylinopeussakkoja

      Kannattaisko ajella niien merkkien mukaan, niin ei tulis muikkareita, eikä tars täälä itkee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe