miehen lapset vallassa

voihanuusperhe

Huoh. Miehen lapset on tosi kivoja, mutta kasvatettu ihan ilman rajoja. Saavat päättää esim mitä syödään ruuaksi aina. Nyt kun asumme yhdessä, en aina kyselekään mitä syötäisiin vaan teen perus kotiruokia. Miehen 10v poika ei halunnut syödä jauhelihakeittoa joten kävi kaupasta ostamassa kaksi berliininmunkkia omilla rahoillaan. Näin meillä.

40

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunarimutsi

      Meillä on aina kysytty lapsilta, mitä he haluaisivat syödä. Tosin olemme ydinperhe, jos sillä on merkitystä.
      Jos en ole halunnut syödä sitä ruokaa mitä lapsien (3) tekee mieli tai ehdottelevat keskenäänkin jo eri ruokia, teen kaksi eri ruokaa. Ei se ole mikään hirveän iso, maatamullistava juttu? Tänään uunissa tuli makaroni-jauhelihalaatikkoa ja uunilohta.
      Olisit keittänyt jauhelihakeiton ja pyöräyttänyt pojalle, mitä hänen teki mieli sinä päivänä. Yksi vaihtoehto olisi ollut kompromissi. Itsekään en tykkää jauhelihakeitosta, mutta lihakeittoa syön kyllä hyvin mielelläni.

      • Kasvissyöjä

        Heh, lihaa se on jauhelihakin ja kokolihakin on pureskeltava pieneksi, tuskin sitä nielet kokonaisena.


      • Duunarimutsi

        Kyllä, mutta lihakeitto vain maistuu paremalta ja suutuntuma on minusta parempi, kuin jauhelihakeitossa. Nämä ovat makuasioita, mutta mitäpä kasvissyöjä lihakeiton ja jauhelihakeiton eroista tietäisikään. Tiesitkö muuten, että liha on terveellisempää kuin lihan korvikkeet: nyhtökaura, härkis ja tofu?


      • Buhahaaaaa
        Duunarimutsi kirjoitti:

        Kyllä, mutta lihakeitto vain maistuu paremalta ja suutuntuma on minusta parempi, kuin jauhelihakeitossa. Nämä ovat makuasioita, mutta mitäpä kasvissyöjä lihakeiton ja jauhelihakeiton eroista tietäisikään. Tiesitkö muuten, että liha on terveellisempää kuin lihan korvikkeet: nyhtökaura, härkis ja tofu?

        Syö sinä nyt vaikka oman koirasi .


      • Duunarimutsi

        Luuletko, että ottaisin lemmikiksi jonkun haisevan piskin? Olen ehdottomasti kissaihminen.


      • Kyllä pennut syö sitä mitä laitetaan ja päätöksen tekee se joka ruuan laittaa ja jollei ruoka kelpaa niin sit on ilman eikä todellakaan syö MITÄÄN MUNKKIA JOLLEI OIKEA RUOKA KELPAA


      • maksalaatikkoatarjolla
        radikaal kirjoitti:

        Kyllä pennut syö sitä mitä laitetaan ja päätöksen tekee se joka ruuan laittaa ja jollei ruoka kelpaa niin sit on ilman eikä todellakaan syö MITÄÄN MUNKKIA JOLLEI OIKEA RUOKA KELPAA

        Totta, minä laitan aina puolisoni lapsille hyvää ja terveellistä maksalaatikkoa joka kerta, jotta jaksavat . Mitään pitsoja, tai hamppareita meillä ei syödä eikä herkkuja. Olen vastuullinen äitipuoli joka ajattelee lasten terveyttä. Mutta eivät syö, on kummallista nirsoilua.
        MInusta lasten kuuluu syödä sitä mitä heille annetaan, muuten ei ole nälkä tai olkoot nälissään. Karkkia joskus salakuljettavat mutta minä tarkistan aina eput ja takavarikoin herkut, meillä herkkuja ei napsita salaa.
        Maksalatikko kasvaille kersoille on erittäin hyvää ruokaa, suosittelen. Itse en kyllä tykkää mutta en ole kasva ihminen enää.


      • Duunarimutsi
        radikaal kirjoitti:

        Kyllä pennut syö sitä mitä laitetaan ja päätöksen tekee se joka ruuan laittaa ja jollei ruoka kelpaa niin sit on ilman eikä todellakaan syö MITÄÄN MUNKKIA JOLLEI OIKEA RUOKA KELPAA

        Juu, mutta tavallisissa ydinperheissä myös lasten mielipiteitä kuunnellaan. Eikä se tarkoita että syötäisiin joka päivä pizzaa. Meillä lapsilla on ollut inhokkiruokia, enkä niitä heidän kiusakseen valmista. Uusperheissä lienee toisin? Siellä vanhemmat yksin päättää, mitä syödään?

        Lastemme lempiruokia ovatkin tosin tavalliset kotiruuat ja joskus tehdään heidän toiveestaan vähän erikoisempia ruokia. Jotkut ruokatoiveet ovat aika suuritöisiäkin, jolloin ne jätetään viikonloppuun.

        Maksalaatikkoa meillä syödään lähinnä jouluna, mutta toki itse tehty maksalaatikko on herkkua. Äitini osasi tehdä aivan taivaallisen hyvää maksalaatikkoa, nam. Eineksiä meillä ei syödä koskaan. Ne jätän uusavuttomille, lissu-ukolle, radikaalille


      • Duunarimutsi kirjoitti:

        Juu, mutta tavallisissa ydinperheissä myös lasten mielipiteitä kuunnellaan. Eikä se tarkoita että syötäisiin joka päivä pizzaa. Meillä lapsilla on ollut inhokkiruokia, enkä niitä heidän kiusakseen valmista. Uusperheissä lienee toisin? Siellä vanhemmat yksin päättää, mitä syödään?

        Lastemme lempiruokia ovatkin tosin tavalliset kotiruuat ja joskus tehdään heidän toiveestaan vähän erikoisempia ruokia. Jotkut ruokatoiveet ovat aika suuritöisiäkin, jolloin ne jätetään viikonloppuun.

        Maksalaatikkoa meillä syödään lähinnä jouluna, mutta toki itse tehty maksalaatikko on herkkua. Äitini osasi tehdä aivan taivaallisen hyvää maksalaatikkoa, nam. Eineksiä meillä ei syödä koskaan. Ne jätän uusavuttomille, lissu-ukolle, radikaalille

        Juu meilläkin kuunnellaan mutta päätöksen teemme me aikuiset ! Eikä meilläkään syödä pizzaa juurikaan koskaan


      • äitipuolipäättää
        radikaal kirjoitti:

        Juu meilläkin kuunnellaan mutta päätöksen teemme me aikuiset ! Eikä meilläkään syödä pizzaa juurikaan koskaan

        Meillä ei kuunnella,paitsi mun lapsia jotka asuvat täällä. Puoliskon lapset ovat niin harvoin ettei heillä ole sanan valtaa missään asiassa. Ruokaa tuovat joskus mukanaan kun ei mun tekemä ole mukamas hyvää vaikka me innolla syömme kaikki muut. Päätökset meillä tekee minä vain minä, turha tulla valittaa, jos ei kelpaa menkööt sitten vaikka minne syömään.


      • äitipuolipäättää kirjoitti:

        Meillä ei kuunnella,paitsi mun lapsia jotka asuvat täällä. Puoliskon lapset ovat niin harvoin ettei heillä ole sanan valtaa missään asiassa. Ruokaa tuovat joskus mukanaan kun ei mun tekemä ole mukamas hyvää vaikka me innolla syömme kaikki muut. Päätökset meillä tekee minä vain minä, turha tulla valittaa, jos ei kelpaa menkööt sitten vaikka minne syömään.

        Ei et sinä päätä mitään jasyöt ja teet mitä hoitajat sinulle sanovat siellä psykiatrisella LISSU


      • Duunarimutsi
        radikaal kirjoitti:

        Juu meilläkin kuunnellaan mutta päätöksen teemme me aikuiset ! Eikä meilläkään syödä pizzaa juurikaan koskaan

        Meillä ydinperheessä kuuntelemisen lisäksi, myös lapset saavat olla mukana päätöksenteossa. Siinä se pieni ero!


      • Buhahahaaa
        maksalaatikkoatarjolla kirjoitti:

        Totta, minä laitan aina puolisoni lapsille hyvää ja terveellistä maksalaatikkoa joka kerta, jotta jaksavat . Mitään pitsoja, tai hamppareita meillä ei syödä eikä herkkuja. Olen vastuullinen äitipuoli joka ajattelee lasten terveyttä. Mutta eivät syö, on kummallista nirsoilua.
        MInusta lasten kuuluu syödä sitä mitä heille annetaan, muuten ei ole nälkä tai olkoot nälissään. Karkkia joskus salakuljettavat mutta minä tarkistan aina eput ja takavarikoin herkut, meillä herkkuja ei napsita salaa.
        Maksalatikko kasvaille kersoille on erittäin hyvää ruokaa, suosittelen. Itse en kyllä tykkää mutta en ole kasva ihminen enää.

        Juu sulle ei kelpaa, kun viina ja muut päihteet ja kun juot niin alat kuvitella, että sulla on mies ja sen lapsia ,mutta Lässy sulla ei ole kun tuulen huuhtoma perse ja sekin vanha ja haiseva.


      • Duunarimutsi kirjoitti:

        Meillä ydinperheessä kuuntelemisen lisäksi, myös lapset saavat olla mukana päätöksenteossa. Siinä se pieni ero!

        Ei meillä ei lapset tee päätöksiä vain ehdotuksia mitä voisivat haluta ja joskus saakin jos haluan itsekin sellaista ruokaa mutta ei lapset ole mitenkään määräävässä/käskevässä asemassa vaan lähinnä siinä että tekevät mitä aikuiset PYYTÄÄ


      • Duunarimutsi
        radikaal kirjoitti:

        Ei meillä ei lapset tee päätöksiä vain ehdotuksia mitä voisivat haluta ja joskus saakin jos haluan itsekin sellaista ruokaa mutta ei lapset ole mitenkään määräävässä/käskevässä asemassa vaan lähinnä siinä että tekevät mitä aikuiset PYYTÄÄ

        Mutta miksi ei voi tehdä joskus kahta eri ruokaa päivälliseksi? Sellaista mitä itsen tekee mieli ja sitä mitä lapset "pyytävät"? Jos minua ei miellytä lasten ruokatoive, laitan aikuisille uunilohta, se paistuu siinä samalla kuin makaronilaatikkokin. Tai teen kaksi eri kastiketta perunoille tms.

        En ymmärrä, miksi lasten on "joko syötävä sitä mitä tarjotaan tai sitten oltava nälässä". Tosin meillä kyllä lapset ovat tottuneet monipuoliseen ruokaan jo pienestä pitäen. Toivoisin uusperheellisiltä vanhemmilta joustavuutta.
        Tarviiko sitä aina olla natsimutsi ja natsifatsi, joka määrää? Sitten kun ne lapset kasvavat aikuisiksi, he eivät halua nähdä teitä kuin kerran vuodessa, jos sittenkään.


      • Duunarimutsi kirjoitti:

        Mutta miksi ei voi tehdä joskus kahta eri ruokaa päivälliseksi? Sellaista mitä itsen tekee mieli ja sitä mitä lapset "pyytävät"? Jos minua ei miellytä lasten ruokatoive, laitan aikuisille uunilohta, se paistuu siinä samalla kuin makaronilaatikkokin. Tai teen kaksi eri kastiketta perunoille tms.

        En ymmärrä, miksi lasten on "joko syötävä sitä mitä tarjotaan tai sitten oltava nälässä". Tosin meillä kyllä lapset ovat tottuneet monipuoliseen ruokaan jo pienestä pitäen. Toivoisin uusperheellisiltä vanhemmilta joustavuutta.
        Tarviiko sitä aina olla natsimutsi ja natsifatsi, joka määrää? Sitten kun ne lapset kasvavat aikuisiksi, he eivät halua nähdä teitä kuin kerran vuodessa, jos sittenkään.

        Sen takia kun se tekijä joutuu tekemään yleensä muutkin kotityöt työpäivän päälle ja siinä on kasvatuksellinen juttu kanssa siitä ettei aina saa kaikkea mitä haluaa... ...tee sinä bilteilles vaikka jokaiselle oma annos ja kasvata/opeta heidä ruikuttaja velliperseeksi jotka traumatisoituus kun ei saa tahtoaan läpi


      • Duunarimutsi
        radikaal kirjoitti:

        Sen takia kun se tekijä joutuu tekemään yleensä muutkin kotityöt työpäivän päälle ja siinä on kasvatuksellinen juttu kanssa siitä ettei aina saa kaikkea mitä haluaa... ...tee sinä bilteilles vaikka jokaiselle oma annos ja kasvata/opeta heidä ruikuttaja velliperseeksi jotka traumatisoituus kun ei saa tahtoaan läpi

        Juu, kyllä joutuu kotitöitä työpäivän päälle tekemään ja niitä mitä ei ehdi ja jaksa, jää viikonlopuksi. Ehkä sitten teidän perheessä ei ole oikein osaamista? Miten kaksikin ruokaa valmistuu samanaikaisesti ja nopeasti. Ei nämä kyllä yhtään traumatisoituneilta velliperseiltä näytä. Rakastavassa ja välittävässä ympäristössä kasvaa itseään arvostavia yksilöitä. Varmasti vähän toisenlaisia kuin monessa uusperheessä.


      • fsdjkldjfkldjfl
        Duunarimutsi kirjoitti:

        Juu, kyllä joutuu kotitöitä työpäivän päälle tekemään ja niitä mitä ei ehdi ja jaksa, jää viikonlopuksi. Ehkä sitten teidän perheessä ei ole oikein osaamista? Miten kaksikin ruokaa valmistuu samanaikaisesti ja nopeasti. Ei nämä kyllä yhtään traumatisoituneilta velliperseiltä näytä. Rakastavassa ja välittävässä ympäristössä kasvaa itseään arvostavia yksilöitä. Varmasti vähän toisenlaisia kuin monessa uusperheessä.

        Osta kotiapulainen tai jää pois töistä sillä selvii. Ite oon ollu 27 v kotona eikä koskaan ole hommat jääneet tekemättä. Kotiäiti on parasta.


      • Duunarimutsi
        fsdjkldjfkldjfl kirjoitti:

        Osta kotiapulainen tai jää pois töistä sillä selvii. Ite oon ollu 27 v kotona eikä koskaan ole hommat jääneet tekemättä. Kotiäiti on parasta.

        Ei minulla ole mitään ongelmia kotitöiden kanssa, joten miksi maksaisin kotiapulaiselle? En halua kotiäidiksi, sillä he ovat siivellä eläviä luusereita, jotka kasvattavat lapsensakin työtä vieroksuviksi.


      • Duunarimutsi kirjoitti:

        Juu, kyllä joutuu kotitöitä työpäivän päälle tekemään ja niitä mitä ei ehdi ja jaksa, jää viikonlopuksi. Ehkä sitten teidän perheessä ei ole oikein osaamista? Miten kaksikin ruokaa valmistuu samanaikaisesti ja nopeasti. Ei nämä kyllä yhtään traumatisoituneilta velliperseiltä näytä. Rakastavassa ja välittävässä ympäristössä kasvaa itseään arvostavia yksilöitä. Varmasti vähän toisenlaisia kuin monessa uusperheessä.

        Kyllä meillä osataan vieläpä paremmin kuin teillä esim. Meillä ei simputeta/osoiteta kotitöillä vaan kaikki osallistuu diihen ja meillä syödään sitä mitä on tarjolla ! Ja meillä aikuiset käy töissä mutta silti lapset siivoaa pääsäntöisesti oman huoneensa ja palkkaa vastaa vuorollaan tyhjentää astianpesu koneen... ...eikä lapset ole aimuisille piikoja ja vaimon ed.liiton lapset siivoaa siinä missä minun lapset ! Ja kun kotityöt on kesken niin tv,tablettit yms. on kiinni !


      • Duunarimutsi
        radikaal kirjoitti:

        Kyllä meillä osataan vieläpä paremmin kuin teillä esim. Meillä ei simputeta/osoiteta kotitöillä vaan kaikki osallistuu diihen ja meillä syödään sitä mitä on tarjolla ! Ja meillä aikuiset käy töissä mutta silti lapset siivoaa pääsäntöisesti oman huoneensa ja palkkaa vastaa vuorollaan tyhjentää astianpesu koneen... ...eikä lapset ole aimuisille piikoja ja vaimon ed.liiton lapset siivoaa siinä missä minun lapset ! Ja kun kotityöt on kesken niin tv,tablettit yms. on kiinni !

        No meillä vanhemmat pääasiassa hoitavat kotityöt, koska koulu läksyineen on lasten työtä. Sun tekstistä alkaa olla vaikea saada selvää. Taisit tarttua pulloon? :(


      • meillälapsetsiivoo
        Duunarimutsi kirjoitti:

        No meillä vanhemmat pääasiassa hoitavat kotityöt, koska koulu läksyineen on lasten työtä. Sun tekstistä alkaa olla vaikea saada selvää. Taisit tarttua pulloon? :(

        Meillä lapset taas hoitavat kotityöt jotta oppivat mitä pitää tehdä kun muuttavat. Me aikuiset pitkän työpäivän jälkeen voimme nauttia ja huudella et tuokaa kahvia, tuokaa pitsaa, viekää roskat imuroikaa... ja vahtia että työt tulee tehtyä. meille kuuluu leopohetki. Lasten pitää oppia kotityöt ja auttaa isää ja äitipuolta, jotta heillä olisi yhteistä aikaa olla kun lapset ovat muutenkin niin villejä ettei rauhaa saa olla.
        Pian onneksi pääsee pihaa siivoomaan ja kasvimaalle kasvattaa meillä vihanneksia.


      • Koilakieli
        Duunarimutsi kirjoitti:

        Luuletko, että ottaisin lemmikiksi jonkun haisevan piskin? Olen ehdottomasti kissaihminen.

        Ei tarvitse ottaa lemmikiksi, koiran voi ostaa ruuaksi. Sanoo vain ostavansa sen lemmikiksi.


      • Duunarimutsi
        Koilakieli kirjoitti:

        Ei tarvitse ottaa lemmikiksi, koiran voi ostaa ruuaksi. Sanoo vain ostavansa sen lemmikiksi.

        Onko sulle joku ongelma se, että meidän perheelle porsas, nauta, kana ja kala maistuu paremmin kuin koira? Jos on, mene lääkäriin.


      • Duunarimutsi
        meillälapsetsiivoo kirjoitti:

        Meillä lapset taas hoitavat kotityöt jotta oppivat mitä pitää tehdä kun muuttavat. Me aikuiset pitkän työpäivän jälkeen voimme nauttia ja huudella et tuokaa kahvia, tuokaa pitsaa, viekää roskat imuroikaa... ja vahtia että työt tulee tehtyä. meille kuuluu leopohetki. Lasten pitää oppia kotityöt ja auttaa isää ja äitipuolta, jotta heillä olisi yhteistä aikaa olla kun lapset ovat muutenkin niin villejä ettei rauhaa saa olla.
        Pian onneksi pääsee pihaa siivoomaan ja kasvimaalle kasvattaa meillä vihanneksia.

        Sulla meillälapsetsiivoo skitsofrenia pukkaa taas päälle. Kun lasten antaa keskittyä läksyihinsä, niin heistä ei tule työttömiä, velliperseisiä koti-isä/-äiti-luusereita. Ei edes uusperheellisiä, koska ovat niin haluttuja älykkyytensä ja rahakkaan ammattinsa vuoksi, you see? ;)


      • kiivoustameilläjokapäivä
        Duunarimutsi kirjoitti:

        Sulla meillälapsetsiivoo skitsofrenia pukkaa taas päälle. Kun lasten antaa keskittyä läksyihinsä, niin heistä ei tule työttömiä, velliperseisiä koti-isä/-äiti-luusereita. Ei edes uusperheellisiä, koska ovat niin haluttuja älykkyytensä ja rahakkaan ammattinsa vuoksi, you see? ;)

        Jos on lapisa niin kyllä heidän pitää siivoo jotta aikuiset saavat nauttia vapaasta viikonloppusin. Meillä jokainen saa 50 senttiä kun siivoo ja innokkaasti siivookin kun saa palkkaa.
        Eilen ukonkans oltiin sohvalla ja kateltiin telkkua kun penskat siivos ja imuroi ja huudeltiin että mitä vois tehä. Tänää isot likat pesee kaikki ikkunat, ja ovat onnekkaita kun saavat siitä 50 senttiä per tunti.


      • Buhahahaaaa
        kiivoustameilläjokapäivä kirjoitti:

        Jos on lapisa niin kyllä heidän pitää siivoo jotta aikuiset saavat nauttia vapaasta viikonloppusin. Meillä jokainen saa 50 senttiä kun siivoo ja innokkaasti siivookin kun saa palkkaa.
        Eilen ukonkans oltiin sohvalla ja kateltiin telkkua kun penskat siivos ja imuroi ja huudeltiin että mitä vois tehä. Tänää isot likat pesee kaikki ikkunat, ja ovat onnekkaita kun saavat siitä 50 senttiä per tunti.

        Juoppohullun fantasiat .....


      • isä1
        kiivoustameilläjokapäivä kirjoitti:

        Jos on lapisa niin kyllä heidän pitää siivoo jotta aikuiset saavat nauttia vapaasta viikonloppusin. Meillä jokainen saa 50 senttiä kun siivoo ja innokkaasti siivookin kun saa palkkaa.
        Eilen ukonkans oltiin sohvalla ja kateltiin telkkua kun penskat siivos ja imuroi ja huudeltiin että mitä vois tehä. Tänää isot likat pesee kaikki ikkunat, ja ovat onnekkaita kun saavat siitä 50 senttiä per tunti.

        Ei lapset siivoaa omat jälkensä mutei ole mitään piikoja vanhemmilensa ja yhteiset alueet siivotaan yhdessä puoliäiti näyttäen esimerkkiä !!


    • äitipuoliosaakaiken

      Meillä kanssa ei mitään rajaa kakaroilla. Mun lapset ovat ihania ja kilttejä, ja heillä on hienot käytöstavat, mutta miehen lapset, ne räyhää, sotkee, juoksee, huutaa ja haukkuu kaikkia, syövät jääkaapin aina tyhjäksi, mellastaa ja heittelee ruokia ja astioita seiniin. Olen yrittänyt kasvattaa mutta ei onnistu, sehän on heidän äidin tehtävä, mutta jätetty mulle kun olen loistava lasten kasvatuksessa. Eilen laitoin lampaankyljyksiä ei kelvannu, vaan miehen lapset heitti ne seinään, sitten komensin niin rupesivat itkemään ja mies haukkui mua et miski kiusaan, minä vaan kasvatin heitä.
      Niin on lellityt ja lihavia ettei edes jaksa tehdä mitään, pullaa syövät ja pakastepitsoja, ja minua kiusaa. mitä teen? Olen yrittänyt opettaa pokkaamisen ja kumartamisen ja kohteliaan käytöksen ja kengät pois kun tullaan sisälle ja lakki päästä. Mutta ei auta, huutaa ja sylkee. Ei mun omat ikinä olisi nin kauheita.

      • PerjantaipulloaVattuna

        Sulla lissu-ukko on ihan eri ongelmat. Avaajan miehen lapsille ei ruoka kelpaa, mutta sun kuvitellut miehen lapset syö jääkaapin tyhjäksi.


      • Miehenlapset

        Buhahaaa, lissu sun" loisto"provojasi


    • enjaksakauaa

      Miesten lapset ovat aina niin avuttomia ja laiskoja. En ymmärrä miksi. Miehet ovat hyvänä esimerkkinä. Usein se äitipuoli hermostuu kun omat lapset osaavat kaiken mutta miehen lapset ovat kuin isoja vauvoja, mitään ei osata eikä mitään tehdä,odotetaan vaan äitipuolen syötävän ja passaavan.
      Eilen tein karjalanpaistia, mutta kukaan ei syönyt muut kun minä ja mun lapset. Ei kelvannu kakaroille liharuoka, piti saaha pakastepitsaa ja limppaira.
      Jos jotain käsken niin ei tehdä, ainoastaan haukutaan päin naamaa. Kauaa en jaksa, kun lempataan miehen lapset ulos. Miksi tulla jos ei osata käyttäytyä? Sen verran voisi kunniottaa äitipuolta että halisi, auttaisi kotitöissä ja sanoisi äiti. Muuta ei tarvi.

      • Lissunoletusmiehenlapset

        Ja taas miehen lapset buhahahaaaa...


    • hjuio

      Miehen lapset, niin mistähän johtuu. Olisiko niin että tämä isä ei ole koskaan joutanut itse olemaan lastensa kanssa ja opettamaan heille arjen asioita käytöstapoja. Kun on pitänyt olla "kollijuoksuillaan", josta ilmeisesti on sinutkin löytänyt, aikaa on sinullakin ollut ilman lapsiasi, sillä muutoin ette olisi kohdanneet. Ja nyt haukkumassa miehen lapsia, jotka mitä luultavammin ovat ihan normaaleja lapsia ja äitinsä ansiosta.

      • juududuudiduf

        Siitä ettei lasten entinen äiti ole osannut kasvattaa lapsiaan yhteiskuntakelpoisiksi. Kaiken ovat jättäneet uudelle äidille. Hänellä on rankka työ siinä että saa miehen lapsista samanlaisia kuin omistaan. Äitipuoli on kuitenkin ylipäällikkö miehen perheessä ja suvussa jolla on kaikki langat käsissä ja joka määrää kaiken. Uusi antaa hyviä vinkkejä lasten kasvatukseen ja hoitaa kaikki asiat suvussa, joten koko suku ja perhe voi olla olla hyvillä mielin kun on fiksu ihminen joka hoitaa kaiken.


      • Lissunmiehenlapset
        juududuudiduf kirjoitti:

        Siitä ettei lasten entinen äiti ole osannut kasvattaa lapsiaan yhteiskuntakelpoisiksi. Kaiken ovat jättäneet uudelle äidille. Hänellä on rankka työ siinä että saa miehen lapsista samanlaisia kuin omistaan. Äitipuoli on kuitenkin ylipäällikkö miehen perheessä ja suvussa jolla on kaikki langat käsissä ja joka määrää kaiken. Uusi antaa hyviä vinkkejä lasten kasvatukseen ja hoitaa kaikki asiat suvussa, joten koko suku ja perhe voi olla olla hyvillä mielin kun on fiksu ihminen joka hoitaa kaiken.

        Lissulla pullot käsissä ja kuvitteelliset miehen lapset ärsyttää.....


      • LissuLöydetty
        Lissunmiehenlapset kirjoitti:

        Lissulla pullot käsissä ja kuvitteelliset miehen lapset ärsyttää.....

        Vaikuttaa siltä, että tuo radikaal on lissu. Olen kyllä aikaisemminkin häntä epäillyt. Menisi kunnon töihin, eikä roikkuisi kaiket päivät netissä.


      • ehkänäin

        On Lissu ja lissun sivupersoonia ovat radikaali, raision mies ja meim, sitten löytyy oyp, pyo, meille ei tulla. ja lukuisa määrä miehen lapsia ja miehiä, luulen että tää trolli lissu on mies, joku peräkammarin työtön poika, joka elää vanhan äitinsä kanssa.


      • LissuLöydetty
        ehkänäin kirjoitti:

        On Lissu ja lissun sivupersoonia ovat radikaali, raision mies ja meim, sitten löytyy oyp, pyo, meille ei tulla. ja lukuisa määrä miehen lapsia ja miehiä, luulen että tää trolli lissu on mies, joku peräkammarin työtön poika, joka elää vanhan äitinsä kanssa.

        Samaan lopputulokseen olen tullut. Skitsofreeninen tapaus, joka ryypiskelee iltaisin, jolloin s- ja d-kirjaimet sekoaa.


    • Trololololoooooo

      MINÄHÄN SANOIN jo pari kuukautta sitten, että Radikaal on Miem ja hän myönsikin asian. Mitä minä sanoin! Naisvihaaja, kannattaa äärioikeistoa ja vihaa myös ei-valkoisia.

      S:n ja D:n sekoittamisesta tunnustan ehkä itse kirjoittaneeni muutaman niistä nimimerkillä Miem

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe