Kyseinen firma toimittaa tuotteet ihan miten sattuu.
Itse tilasin työkaluja lupasivat 2vrk
Piti kysellä perään,ja sanottiin vain että on ollu kiirettä ei olla joudettu lähettään. Lopulta meni yli viikko ennen kuin tuotteet oli perillä.
Ostan ensi kerralla jostain muualta jossa toimitusajat pitää ja on parempi asiakaspalvelu.
Protools.fi
6
2235
Vastaukset
- Hfslöqn
Joo minäki tilasin kerran tavaraa.paketti tuli kyllä perille mutta oli vain pelkkä pahvilaatikko sisällä tyhjä pussi.sitten otin yhteyttä asikaspalveluun niin oikeen vittumaisesti vastattiin että jaa varmaan pakkaajalle tullu virhe.
- Haceueb
Samaa kokemusta. Toimituksessa kesti lähes kaksi viikkoa. Ois hyvä mainita jos ei oo tavaraa varastossa!!!
- Kslfns
Joo sama täällä toimituksessa turhan pitkään en enää kyllä tilaa mitään.Ja kun kyseli tilauksen perään niin tosi v mäinen muija vain ilmoitti että ei toimitus aika ole mikään lupaus.
- Yyyyyyyy55555
Sama, ei jatkoon.
- Khfykn
Kyllä Ei jatkoon,ostan muualta
- yx_vaan
Itse olen saanut aina sähkö postilla viestin jossa toimitus aika on kerrottu. Ja tullut siinä ajassa aina. Asiallinen palvelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205