Kyseinen firma toimittaa tuotteet ihan miten sattuu.
Itse tilasin työkaluja lupasivat 2vrk
Piti kysellä perään,ja sanottiin vain että on ollu kiirettä ei olla joudettu lähettään. Lopulta meni yli viikko ennen kuin tuotteet oli perillä.
Ostan ensi kerralla jostain muualta jossa toimitusajat pitää ja on parempi asiakaspalvelu.
Protools.fi
6
2264
Vastaukset
- Hfslöqn
Joo minäki tilasin kerran tavaraa.paketti tuli kyllä perille mutta oli vain pelkkä pahvilaatikko sisällä tyhjä pussi.sitten otin yhteyttä asikaspalveluun niin oikeen vittumaisesti vastattiin että jaa varmaan pakkaajalle tullu virhe.
- Haceueb
Samaa kokemusta. Toimituksessa kesti lähes kaksi viikkoa. Ois hyvä mainita jos ei oo tavaraa varastossa!!!
- Kslfns
Joo sama täällä toimituksessa turhan pitkään en enää kyllä tilaa mitään.Ja kun kyseli tilauksen perään niin tosi v mäinen muija vain ilmoitti että ei toimitus aika ole mikään lupaus.
- Yyyyyyyy55555
Sama, ei jatkoon.
- Khfykn
Kyllä Ei jatkoon,ostan muualta
- yx_vaan
Itse olen saanut aina sähkö postilla viestin jossa toimitus aika on kerrottu. Ja tullut siinä ajassa aina. Asiallinen palvelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126