Saako hautausmailta ilmaista multaa ja hiekkaa haudoille vai onko nekin tuotava tullessaan kun menee laittaan kesäkuntoon hautoja?
Vastaukset 12
- 1918saari
Ei ole ilmaista. Sen kaiken maksaa seurakunta. Kuulutko kirkkoon?
- kynkynkt
Kuulun kirkkoon. Saako sitä seurakunnan ostamaa multaa ja hiekkaa ottaa sieltä
haudoille ilman lupaa seurakunnalta. Kysytäänpä sitten näin kun kysymystä ei suoraan
ymmäretty.
- vastaanvastaan
Kysyt lupaa että saako ottaa ilman lupaa :D
- kynkynkt
Siis kirkkoon kuuluva ja haudoille . Ei kotia vietäväksi
- rererrer
Taä kommentoiva kuuluu varmaan seurakunnan työntekijään kun on noin ei ymmärtävä
rehelliseen kysymykseen. Minäkään en tiedä saako multaa tai hiekkaa ottaa sieltä hautojen kunnostukseen vai ei , Kertokaa seurakunnan tietäjät. - nässsu
Samaa mieltä sinun kanssasi. Oikein ilkeä ihminen näköjään haluaa olla vastauksineen.
- kysyy
ei vielä vastausta seurakunnalta. Koska tulee?
- väärä.paikka
Ehkä kannattais ottaa yhteyttä srk:n puutarhuriin ja kysyä häneltä. Täällä noita näsäviisaita piisaa ja asiallista vastausta ei saa pyytämälläkään
- kuoleva
Soitettu on vastausta ei ole saatu. Eikö vastata vai eikö haluta. No kohtahan on jo kaikki kukat istutettu ei tarvita multaa ja hiekkaa . Kiitos seurakunnalle hyvästä palvelusta ja maksuista vuosittain.
- kuoleva
Siis kirkollisveroista
- Eiedeskanttorisaa
Ei tämä ole seurakunnan tiedotus- ja kyselypalsta. Pappi ei saa lukea tällaisia työajalla ja vapaalla hän ei ota vastaan työpyyntöjä.
- ReiluaMeininkiä
Minusta tosiuskovaiset saavat tuoda mullat mukanaan, kun käyttävät pappien "sielunhoitoa" muutenkin hyväkseen käymällä kirkossa.
Sitten taas "pakko-uskovaiset", jotka ovat kirkon jäseniä vaan yleisestä painostuksesta, saavat käyttää seurakunnan multavaroja vapaasti kirkollisveron vastikkeeksi, kun eivät muuhunkaan usko kuin maatuvaan ruumiiseen, eivätkä turhaan kuluta pappien voimavaroja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432