Corolla ei käynnisty joka kerta! Kun autoa yrittää startata, kuuluu sirinää jostain kojelaudan seudulta apukuskin puolelta? Aivan kuin joku rele ei saisi kunnon kontaktia. Onkos tuossa kojelaudan seudulla jokin rele minkä pitäisi vetää autoa käynnistäessä? Vai onko vika kenties virtalukossa? Auto lähtee käyntiin kun aikansa koittaa startata (rele saa lopuksi kontaktin).
Corolla 2005 1.6 VVT-i ei käynnisty joka kerta
7
2421
Vastaukset
- Justus2016
Minulla sama vika, tänään aamulla startatessa sama ääni. Kolmen tunnin kulutta lähti käyntiin, vein merkki korjaamolle, mitään vikaa ei löytynyt. Pari kuukautta sitten virrat katosi kokonaan. Silloinkaan ei löytynyt vikaa, putsasivat maadoituksen. Tämmöista vikaa ei kuulemma ole esiintynyt, että se siitä. Odotellaan seuraavaa. Kirjoittele jos saat vian tietoon.
- Paljon.uusia.osia
Mulla oli syynä viallinen "avaimentunnistuskytkin". Merkkiliike vaihtoi imusarjan tiivisteen, kampiakselin asentotunnistimen ja moottorin ohjausyksikön, silti vika aina palasi, ennenkuin tuo syyllinen löytyi avaimen tunnistajasta.
Auto oli juurikin Corolla 1,6 vm. 2005.- Toiota-mies
Oliko oireena tosiaan tuo sirinä? Ihmettelen vaan, että miksi merkkiliike vaihtaisi imusarjan tiivisteen, jos on tuollainen vika.
Mitä kustansi uusi avaimen tunnistaja? Onko se vritalukon pohja vai mikä viralliselta nimeltään? - oli.titaanitakuu
Toiota-mies kirjoitti:
Oliko oireena tosiaan tuo sirinä? Ihmettelen vaan, että miksi merkkiliike vaihtaisi imusarjan tiivisteen, jos on tuollainen vika.
Mitä kustansi uusi avaimen tunnistaja? Onko se vritalukon pohja vai mikä viralliselta nimeltään?Sirinää en muista. Välillä oli vaikea saada käyntiin, välillä ei lähteny ollenkaan. Käsittääkseni kyse ei ole virtalukon pohjasta. Liike kutsui osaa tuolla nimellä, en perehtynyt siihen tarkemmin.
- Justus2016
Kiitos tiedosta, välitän tiedon liikkeeseen.
- Toiota-mies
Syynä oli starttimoottorin huono maakontakti ja sirinä kuului ilmeisesti solenoidilta.
- TurvallistaMatkaa
Hyvä että selvisi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601