Olen hanhimummo

sininenlaser

Ja pidän hellareista todella paljon.

44

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanhimuori

      Kukapa ei tykkäisi sellaisista, jotka järkkäävät ilmaiset huumeet ja vielä bentsotkin päälle. Ja vireää elämää jalkoväliin pitkin yötä. Ihan värisyttää.
      Kun yöt valvoo ja päivät on aineissa, ei tulee pulmaa, mitä tekisi, kun ei pysty tekemään mitään.

    • vasenisovarvas

      Voisko joku kertoa, kuka tai mikä on hellari, se kun esiintyy tällä sivulla usein?

      • Tahtoo.rin

        Miettinyt ihan samaa, varmaan joku panomies tai nainen kun antaa hyviä värinöitä jalkoväliin. Voisikohan se tulla meillekkin kun seksielämämme on kuihtunut


    • ent.sininenlaser

      Minulle on tainnut tulla bannia.

      • lähteeköhän

        Kokeilen


      • pahistapahinveli

        Hanhimuori on nyt kyllä pahasti eksynyt aiheesta. Olen odottanut sinua Ankkalammella, ei ole vaan näkynyt. Tulisit nyt muru.


      • Drakaveli

        Mummeli taitaa miettiä kotona vitun porinoita


      • nahk
        pahistapahinveli kirjoitti:

        Hanhimuori on nyt kyllä pahasti eksynyt aiheesta. Olen odottanut sinua Ankkalammella, ei ole vaan näkynyt. Tulisit nyt muru.

        Hanhimummu on siirtynyt lammelta sankarihautojen puistoon


      • ent.sininenlaser

        Itsenäisyydenpuisto meni levottomaksi koululaisten takia, viereiselle autiotontille ei voi mennä, kun on ruohikko täynnä linnunpoikasia. -Olen ollut liikekannalla aika paljon.


        Mikäli sankarihaudat oli vertaus, niin vähän liian hieno. -Ratkaisevat hetket lähestyvät.


      • hyiminua

        Anteeksi linnut .Minä tyhmä paljastin poikasten olemassaolon.


    • Anonyymi

      Hyvä että olet tehnyt sovinnon hellareitten kanssa

    • Anonyymi

      Mikähän ollut motiivina tämän ketjun avaamiselle/kirjoittamiselle ja uudelleen esille ottamiselle.

      • Anonyymi

        ovatko stalkkerit kirjoittaneet kunniakseen: näin mahtavia me ollaan

        sadistit riemuinneet ja potkineet maassa makaavaa,vieläkin näyttää naurattavan

        onko kirjoitettu. jotta luultaisiin minun kirjoittaneen, hyvä peruste hulluksi leimaamiselle, HOITOON ja HÄÄTÖ

        Miten ihmeessä en tehnyt itsaria viimeistään silloin ja miksi ihmeessä olen edelleen hengissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ovatko stalkkerit kirjoittaneet kunniakseen: näin mahtavia me ollaan

        sadistit riemuinneet ja potkineet maassa makaavaa,vieläkin näyttää naurattavan

        onko kirjoitettu. jotta luultaisiin minun kirjoittaneen, hyvä peruste hulluksi leimaamiselle, HOITOON ja HÄÄTÖ

        Miten ihmeessä en tehnyt itsaria viimeistään silloin ja miksi ihmeessä olen edelleen hengissä

        Tästä on poistettu yksi sääntöjen vastainen viesti; minun viimeisin. Ja minua rienaavar viestit ovat ihan sallittuja.

        Vähän ihmettelin , miksi ihminen pitää elämänsyrjästä kiinni ihan kauheissakin olosuhteissa. Mainitsin pari esimerkkiä.

        Pyysin nostamaan lisää ketjuja, että muistan ja jaksan inhota ja halveksia. Luettelin pahoja tekojanne. Niitä saatte ihan vapaasti tehdä, mutta minä en saa niitä mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on poistettu yksi sääntöjen vastainen viesti; minun viimeisin. Ja minua rienaavar viestit ovat ihan sallittuja.

        Vähän ihmettelin , miksi ihminen pitää elämänsyrjästä kiinni ihan kauheissakin olosuhteissa. Mainitsin pari esimerkkiä.

        Pyysin nostamaan lisää ketjuja, että muistan ja jaksan inhota ja halveksia. Luettelin pahoja tekojanne. Niitä saatte ihan vapaasti tehdä, mutta minä en saa niitä mainita.

        On pamauteltu sirinöitä korviin pitkin yötä. Taas siihen heräsin ja HETI INHOSIN TEITÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pamauteltu sirinöitä korviin pitkin yötä. Taas siihen heräsin ja HETI INHOSIN TEITÄ.

        Olen saanut osan inhosta väännettyä adrenaliiniksi. Eiköhän rupea tulosta tulemaan.

        Kun tuo viimeisin sihinä pamautettiin päälle ja siitä vähän tokenin, otin mittarin käteen ja johan näytti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ovatko stalkkerit kirjoittaneet kunniakseen: näin mahtavia me ollaan

        sadistit riemuinneet ja potkineet maassa makaavaa,vieläkin näyttää naurattavan

        onko kirjoitettu. jotta luultaisiin minun kirjoittaneen, hyvä peruste hulluksi leimaamiselle, HOITOON ja HÄÄTÖ

        Miten ihmeessä en tehnyt itsaria viimeistään silloin ja miksi ihmeessä olen edelleen hengissä

        Gs-vainossa ihminen kuolee väkivaltaisesti, itsemurhaan (itsetehty, pakotettu, lavastatettu) tai jää henkiin "vain olemaan".

        Kosto, sehän oli se syy, miksi en tee itsaria. Kosto= haluan paljastaa teidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gs-vainossa ihminen kuolee väkivaltaisesti, itsemurhaan (itsetehty, pakotettu, lavastatettu) tai jää henkiin "vain olemaan".

        Kosto, sehän oli se syy, miksi en tee itsaria. Kosto= haluan paljastaa teidät.

        Edellinen on kirjoitettu ties kuinka monennen sihinäpamauksen jälkeen, sellaisen keskinkertaisen teholtaan.
        Tekevät varmaan hyvää aivoille ja korville ja liian lyhyen ja huonolaatuisen unen seuraukset tiedetään.

        KOSTO ELÄÄ !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen on kirjoitettu ties kuinka monennen sihinäpamauksen jälkeen, sellaisen keskinkertaisen teholtaan.
        Tekevät varmaan hyvää aivoille ja korville ja liian lyhyen ja huonolaatuisen unen seuraukset tiedetään.

        KOSTO ELÄÄ !!!!!!!

        Naapurit ovat vaarassa tollase hullun naapurin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit ovat vaarassa tollase hullun naapurin kanssa

        Kosto = paljastaminen. Jos ovat viattomia, ei ole mitään paljastettavaa,


    • Anonyymi

      Stalkkereille ehdotus: lopettakaa jo salaa lääkitys//huumaus/myrkytys, mikä lie, joka vie tunteet ja tunnon.
      Koirat haistaa sen käsistäni ja pelästyvät.
      Jos se on kosto inhontunteista kirjoittamiselle, ei muuta asiaa: tiedän inhoavani teitä.

      • Anonyymi

        Koirien pelästymiselle on todistajat


    • Anonyymi

      Koirat eivät ole haistaneet ylimääräistä enää.

      Mutta nykyään on surveillance.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista.

        Koirat eivät kulje perässä, vaan ihmiset. Ihan avoimesti valvotaan erinäisissä paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat eivät kulje perässä, vaan ihmiset. Ihan avoimesti valvotaan erinäisissä paikoissa.

        Minullekin käy niin, kun liikun kaupungilla niin aina joku kulkee perässä. On muuten kaupassa sama juttu. Olenko vainottu? No en. Voit kulkea ihan rauhassa kun se on normaalia, että joku kulkee aina perässä. Sitten se ei ole normaalia jos kotonasi joku kulkee perässäsi ja asut yksin, eikä ole vieraitakaan. Siinä pari vinkkiä ja ei maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin käy niin, kun liikun kaupungilla niin aina joku kulkee perässä. On muuten kaupassa sama juttu. Olenko vainottu? No en. Voit kulkea ihan rauhassa kun se on normaalia, että joku kulkee aina perässä. Sitten se ei ole normaalia jos kotonasi joku kulkee perässäsi ja asut yksin, eikä ole vieraitakaan. Siinä pari vinkkiä ja ei maksa mitään.

        Kyttääville perässäkulkijoille on todistajat. Se tehdään tahallisen huomiota herättävästi.


    • Anonyymi

      OLEN MYÖS TINTTIMUMMO JA ORAVAMUMMO

      Minulla on minibaari autokatoksen takana. Siihen kuuluu pähkinäsyöttöteline. Joku on taas alkanut kiusanteon. Käy kahmaisemassa puolet pähkinöistä maahaan Nyt viimeksi siisti vähän kaareva linja koivun rungon edessä.

      Viime talvena lintulauta tyhjeni vähän väliä, puolessa tunnissakin kaikki pähkinät hävisivät. Mutta maassa ei näkynyt juuri mitään. Ei näkynyt kun pähkinät oli levitetty tasaisesti maahan ja lunta päälle.

      Keväällä, kun lumi alkoi sulaa, tuli neliömetrien alueella esiin paksu pähkinäkerros.

      Kuka vieras ihminen voi huomaamatta käydä pihalla. Että onko talon asukas.

      • Anonyymi

        Viime talvena tuli stalkkerit mieleen. Tykkäävät panna minulta rahaa palamaan Kyllä piti pähkinöitä ostaa. - Ja sitten keväällä näin, mitä minulle oli tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena tuli stalkkerit mieleen. Tykkäävät panna minulta rahaa palamaan Kyllä piti pähkinöitä ostaa. - Ja sitten keväällä näin, mitä minulle oli tehty.

        Kun lähdin lenkille, käväisin katsastamassa. Oli vähän pähkinöitä maassa- puolentunnin päästä palasin, oli paljon pähkinöitä maassa ja muitakin havaintoja.
        Mitähän pitäisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lähdin lenkille, käväisin katsastamassa. Oli vähän pähkinöitä maassa- puolentunnin päästä palasin, oli paljon pähkinöitä maassa ja muitakin havaintoja.
        Mitähän pitäisi tehdä.

        Kävin iltapäivällä jaloittelemassa. Oli pähkinät miltei hävinneet maasta. Äsken kävin kurkkaamassa. Nyt niitä oli säännöllisen puoliympyrän muotoisella alueealla.

        Että joko voi vetää johtopäätöksen, että on kaksijalkainen siivetön asialla, sarvet kyllä tulee mieleen-

        Että mikä on tavoitteensa. Että pähkinäntarjoilu seism vaiko ihan voisi minut häätää tai panna taas lukkojen taakse. Vai vielä pahermpaa.

        Ilmoitustaululla on ohje, että vain ripustettavat syöttölaitteet ovat luvallisia. Taloyhtiö on hankkinut kaksi, ihan asiantuntija firmasta. Ovat kaksi läpinäkyvää muiviputkea, joissa reikiä ja istumatikku. Kuoritut auringonkukan siemenet eivät toimineet. Tutkin nettiä. Vain hyvin pienet siemenet käyvät, esim. hampunsiemenet.

        Onko tavoitteena, että pitää lopettaa pähkinän tarjoaminen. Vai saisiko tästä ihan häätöön syyn vai pitr
        Lindlistä löysin hyvin pieniä siemeniä metsälinnuille. Eivät tinttejä näytä kiinnostavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin iltapäivällä jaloittelemassa. Oli pähkinät miltei hävinneet maasta. Äsken kävin kurkkaamassa. Nyt niitä oli säännöllisen puoliympyrän muotoisella alueealla.

        Että joko voi vetää johtopäätöksen, että on kaksijalkainen siivetön asialla, sarvet kyllä tulee mieleen-

        Että mikä on tavoitteensa. Että pähkinäntarjoilu seism vaiko ihan voisi minut häätää tai panna taas lukkojen taakse. Vai vielä pahermpaa.

        Ilmoitustaululla on ohje, että vain ripustettavat syöttölaitteet ovat luvallisia. Taloyhtiö on hankkinut kaksi, ihan asiantuntija firmasta. Ovat kaksi läpinäkyvää muiviputkea, joissa reikiä ja istumatikku. Kuoritut auringonkukan siemenet eivät toimineet. Tutkin nettiä. Vain hyvin pienet siemenet käyvät, esim. hampunsiemenet.

        Onko tavoitteena, että pitää lopettaa pähkinän tarjoaminen. Vai saisiko tästä ihan häätöön syyn vai pitr
        Lindlistä löysin hyvin pieniä siemeniä metsälinnuille. Eivät tinttejä näytä kiinnostavan

        Nyt muistin varikset. En tiedä pystyvätkö heittelemään pähkinöitä maahan, mutta jos niitä on maassa, järjestävät ne niin, että taivaalta katsoessa näyttävät kuuluvan maastoon. ESim. ruohikon ja paljaan maan reunaan nauhaksi, etteivät näyttäisi syötäviltä.

        Närhet heittelee lintulaudatkin tyhjiksi, en vain ole nähnyt tänä syksynä niitä.

        En syytä enää ketään, ihmettelen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muistin varikset. En tiedä pystyvätkö heittelemään pähkinöitä maahan, mutta jos niitä on maassa, järjestävät ne niin, että taivaalta katsoessa näyttävät kuuluvan maastoon. ESim. ruohikon ja paljaan maan reunaan nauhaksi, etteivät näyttäisi syötäviltä.

        Närhet heittelee lintulaudatkin tyhjiksi, en vain ole nähnyt tänä syksynä niitä.

        En syytä enää ketään, ihmettelen vaan.

        En ole nähnyt närheä , mutta olen tainnut kuulla. Nimittäin semmoista rumaa raakuntaa rinteen metsiköstä. Ei ole varis eikä korppikaan rupea raakkumaan, kun menen katoksen takana käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt närheä , mutta olen tainnut kuulla. Nimittäin semmoista rumaa raakuntaa rinteen metsiköstä. Ei ole varis eikä korppikaan rupea raakkumaan, kun menen katoksen takana käymään.

        Jaaha, mitenkä minun pitäisi ymmärtää ne koivunrisut, jotka oli pantu rasva/pähkinäpötkön peitoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, mitenkä minun pitäisi ymmärtää ne koivunrisut, jotka oli pantu rasva/pähkinäpötkön peitoksi?

        Varisten on arvioitu olevan 5 - 6 -vuotiaan lapsen tasolla kognitiivisissa kyvyissä. Pitäisikö minun huolestua, kun jään vähän väliä toiseksi niiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kohta minua vastaan voi nostaa eläinsuojelusyytteen, kun vähän väliä kiusaan lintuja panemalla syötävää laitteisiin, joista sitä ei pysty syömään-

      Kohta voisi nostaa syytteen laitteiden valmistajia kohtaan, kun heidän laitteensa vievät naapurisovun.

      Jos jostakin laitteesta pystyy syömään, niin suuri osa tippuu maahan.

    • Anonyymi

      Taloyhtiön pj. pysäytti pihalla ja kyseli, onko vielä ollut ilkivaltaepäilyjä. Ei ole ollut. Pähkinöitä on enää harvoin ja vähän maassa.
      Variksetkin ovat oppineet lentämään kuin kolibrit pähkinälaatikon edessä. Sieltä nappaavat saalista nokkaan.
      Kun joskus jotakin tippuu. ne syödään nopeasti pois. Naapurin lihava kissakin on näköjään vege. Ei kyttää lintuja vaan pähkinöitä sekin.

      Pähkinät ovat hyvää ravintoa, linnutkin tietävät sen. Siellä käy harmaapäätikkaparikin.

      • Anonyymi

        Tänään iltapäivällä on sitten tehty ilkivaltaa, on pähkinää vaikka kuinka paljon isolla alueella.


    • Anonyymi

      OLETTEKO HELLARIT MYRKYTTÄNEET LINNUN RUOAT?

      Koko aamupäivä viemäräriauto möykkäsi autokatoksen edessä. No eihän sen takana linnut voineet käydä syömässä.

      Käväisin lenkillä. Kun palasin katoksen takana pähkinäpötön ja pötkojen edessä oli hupparimies pyörän kanssa-Oli 2-3 spray-pulloa, jotka suihkutuksen jäljiltä haisivat tai ilma haisi, Kun tasrpeeksi kirosin ja ilmoitin, etten lopeta, lähti pois.

      Siirryin vähän syrjään. Tuntit lensivät hetu pähkinöidhin ja pötköihin. MUTTA lensivät sanan tien pois. Kun odottelin, sama juttu uusien lintujen kanssa. 2 oravaa kävi kääntymässä pähkinäsäilöllä. On myrkytetty nk. kolme kertaa ennenkin tai ainakin tehty syömäkelvottomiksi.

      OLen itsekin saanut rotanmyrkytyksen,kun paljain käsin menin poistamaan pähkinöitä.

      • Anonyymi

        EI NE OLE MYRKYTTÄNEET. OLI LAVASTUS. TARKOITUS SAADA MINUT SYYTTÄMÄÄN.

        Kun menin äsken käymään, siellä oli orava pähkinäsäiliöllä ja linnut pötköillä OLi ilmeisesti tarkkaan ajoittaen e-aseella ammuttu ja saatu lentämään pois samantien. Olisi pitänyt tajuta, ettei myrkkyä sännätä karkuun kuin viimeistä päivää.

        Voi, voi, olen varmaan ihan mielisairaasti häiriköinyt pihalla. Kyllä tommonen pitää saada suljetulle ja sitten häätö.


      • Anonyymi

        Jos entisen kaavan mukaan menee, kun olen ihan viattomilta uhreilta kysynyt, ovatko myrkyttäneet, sen saa kostaa minulle,
        Ennenkin olen kysymyksen jälkeen sen peruttuani, joutunut myrkytetyksi. Ei ihan heti vaan parin kuukauden päästä yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos entisen kaavan mukaan menee, kun olen ihan viattomilta uhreilta kysynyt, ovatko myrkyttäneet, sen saa kostaa minulle,
        Ennenkin olen kysymyksen jälkeen sen peruttuani, joutunut myrkytetyksi. Ei ihan heti vaan parin kuukauden päästä yllättäen.

        En tajunnut ampumiseksi, kun se tehtiin niin tarkan järjestelmällisesti kaikkille "ryhmille", jotka tulivat syömistä yrittämään. -Tuli mieleen, että myrkynhaju osui nokkaan/kuonoon.

        Että semmoinen harrastus tämän taloyhtiön hellareilla.

        Ammuskelun takia siirsin jo pähkinälaitteen alemmaksi aidan taakse. Eihän se auta, kun on 4-kerroksiset talot.

        Olin joutunut katsomaan, kun laiha nuori orava tuli koivunrunkoa alas. Kun pääsi pähkinäsäiliön luo, ampaisi takaisin ylös. Luultavasti ammuttiin vielä ylös juostessa.

        Näin tämän useamman kerran, koska orava minut nähdessään kuvitteli, että suojelisin. Enhän siihen pystynyt. Tänään jouduin taas sen näkemään.

        Että tämmöistä ala-arvoista sakkia täällä asuu. Ja minuahan on tietysti ammuskeltu pihalla. Olisiko näille ostettu paljousalennuksella jokaiselle ultraäänipyssy tai vastaava, On tietty kiva nähdä. kun lähden juoksemaan karkuun.

        PASKAA JOULUA PASKASAKILLE.


    • Anonyymi

      Oma häpeä. Viime talvena päätin, etten enää koskaan ole tekemisissä linnun ruokinnan kanssa. Mutta kuntaloyhtiö oli ostanut muoviputken siihen tarkoitukseen, ajattelin, että voinhan sen täyttää. --- Siitä sitten pulmaketjua ratkoessa pääsivät linnut katsomaan silmiin - Jos nyt pähkinälaiten ja pötkö.

      Ja tässä sitä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe