Meitä olis lähössä 5 jätkää 19.8 sunny beachille olisko ketään Suomi tytsyjä lähdössä silloin sinne???
Sunny beach
5
504
Vastaukset
- Zccvbnm
Onko Suomi baaria?
- hubaa
On muutama mihin matkanjärjestäjät yleensä pyytävät tervetuliais tilaisuuteen, mutta eivät ne ole ns. suomalaisten omistuksessa, mutta niissä viihtyy osa suomalaisista. Sunny on myös täynnä muitakin pohjoismaalaisia, heidän seurassaan olen ainakin itse viettänyt monta hauskaa hetkeä. Mutta kukin tietysti viettää lomansa, niinkuin itse parhaaksi näkee ja kokee. Kyllä ne ruotsalaiset ja norjalaisetkin neidot englantia puhuvat :)
- voiaikojavoitapoja
Sanoisisin, että pysykää pösilöt vaan kotomaisemissa niin vähiten vahinkoa pääsee tapahtumaan. Kysymyksen asettelunne paljastaa jo keskenkasvuisuutenne. Ts. se suomibaari mitä kaipaatte on jo nyt riittävän lähellä. Ei tarvii mennä ulkomaille itseänne ja muita härmäläisiä häpäisemään.
- ZZZTOPP
No näinpä. Onko Suomi baaria? Voe helevata teiän kanssa.
- Kämmenenlävistäjät
Otatte käsirasvat mukaan ja mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3342752Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."802483SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis572225Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251702
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis631566- 1401502
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731348Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.901178Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134