Meitä olis lähössä 5 jätkää 19.8 sunny beachille olisko ketään Suomi tytsyjä lähdössä silloin sinne???
Sunny beach
5
462
Vastaukset
- Zccvbnm
Onko Suomi baaria?
- hubaa
On muutama mihin matkanjärjestäjät yleensä pyytävät tervetuliais tilaisuuteen, mutta eivät ne ole ns. suomalaisten omistuksessa, mutta niissä viihtyy osa suomalaisista. Sunny on myös täynnä muitakin pohjoismaalaisia, heidän seurassaan olen ainakin itse viettänyt monta hauskaa hetkeä. Mutta kukin tietysti viettää lomansa, niinkuin itse parhaaksi näkee ja kokee. Kyllä ne ruotsalaiset ja norjalaisetkin neidot englantia puhuvat :)
- voiaikojavoitapoja
Sanoisisin, että pysykää pösilöt vaan kotomaisemissa niin vähiten vahinkoa pääsee tapahtumaan. Kysymyksen asettelunne paljastaa jo keskenkasvuisuutenne. Ts. se suomibaari mitä kaipaatte on jo nyt riittävän lähellä. Ei tarvii mennä ulkomaille itseänne ja muita härmäläisiä häpäisemään.
- ZZZTOPP
No näinpä. Onko Suomi baaria? Voe helevata teiän kanssa.
- Kämmenenlävistäjät
Otatte käsirasvat mukaan ja mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276