Olet päässyt mun ihon alle

Metrietäisyyttä

vaivihkaa.. vähitellen nakertanut suojamuuriani alemmas. Vielä on matkaa. Aistin että et ole onnellinen sinäkään. Olenko oikeassa? Olen vähän sellainen haastava, että kun tunteita on pelissä ja tilanne epäselvä, mieluummin peräännyn. Voin jutella muille miehille huolettomasti vaikka mistä ja sinulta piiloudun. Vaikutat tosi sympaattiselta, maanläheiseltä ja kypsältä. Toki niitä tiettyjä juttuja unohtamatta jotka muhun vetoaa ;)

24

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkapeliäsi

      Itserakkaalta narsistilta vaikutat. Jatka siis perääntymistä nainen.
      Haastavat naiset ei kiinnosta enää, kun on helpompiakin saatavilla.

      • game.over-

        Tietysti on, ei kai kukaan ole väittänytkään muuta.


    • mitenasiaton

      Maanläheinen, sympaattinen, kypsä, heh,hee...ehkä äitini näin ajatteli joskus. Voi kun tietäisit.

      • josetenäämaanläheinen

        Oletko nykyisin sitten pleijeri naisten hakkaaja jengiläinen murhaaja saatananpalvoja pornoaddikti oman elämänsä Napoleon?


      • kunkaatuilen
        josetenäämaanläheinen kirjoitti:

        Oletko nykyisin sitten pleijeri naisten hakkaaja jengiläinen murhaaja saatananpalvoja pornoaddikti oman elämänsä Napoleon?

        No en suinkaan. Aloittajan luonnehdihta on läheisempi, varsinkinkin aamuyöstä tuo maanläheisyys on konkreettista.


    • eiriitämetri

      oikein olet aistinut...

    • Kaisitäolisijo

      Onnellisesti naimisissa jos rakastaisi jotain muuta ihmistä.

    • VastaaJmies

      Olet oikeassa kyllä.

    • Voisinkuvitella

      Tämän yhden naisen kirjoittamaksi jonka kanssa on asia jäänyt vähän puolitiehen.. kunpa vielä voitaisiin jatkaa

      • Mitenpuolitiehen

        Miten pitkälle on päästy? :)


      • Voisinkuvitella
        Mitenpuolitiehen kirjoitti:

        Miten pitkälle on päästy? :)

        Yhden kerran keskusteltu/puhuttu :D harmillista :|


      • Voitaisjojatkaa

        Aloitus passaisi joiltakin osin minuun ja nämä kommentit meihin... Puhuttu kerran
        ☺ (Että oli vaikeeta, ai kauhea 😅 jotakuta tais silloinkin liikaa jänskättää)


      • Voisinkuvitella
        Voitaisjojatkaa kirjoitti:

        Aloitus passaisi joiltakin osin minuun ja nämä kommentit meihin... Puhuttu kerran
        ☺ (Että oli vaikeeta, ai kauhea 😅 jotakuta tais silloinkin liikaa jänskättää)

        No joiltakin osin sen vaan ajattelinkin :D et ole ainoa jota jänskättää.. :L harmittaa ettei olla keskusteltu sen jälkeen :|


      • Voisinkuvitella
        Voitaisjojatkaa kirjoitti:

        Aloitus passaisi joiltakin osin minuun ja nämä kommentit meihin... Puhuttu kerran
        ☺ (Että oli vaikeeta, ai kauhea 😅 jotakuta tais silloinkin liikaa jänskättää)

        Kuinka kauan tästä on kun juttelit kyseisen henkilön kanssa?


      • Aikaaonkulunut

        Sen jälkeen kyllä nähty aina sillointällöin.


      • niinollaanki
        Aikaaonkulunut kirjoitti:

        Sen jälkeen kyllä nähty aina sillointällöin.

        Jos sitä voi näkemiseksi sanoa..


      • Voiharmi

        et ole "hän", mutta onnea juttuusi ja hyvää kevättä! :)


      • Voisinkuvitella
        Voitaisjojatkaa kirjoitti:

        Aloitus passaisi joiltakin osin minuun ja nämä kommentit meihin... Puhuttu kerran
        ☺ (Että oli vaikeeta, ai kauhea 😅 jotakuta tais silloinkin liikaa jänskättää)

        Tuu jo takasin! :( keksin vaikka tikusta asiaa jos tuut! Tuli tuosta aloituksesta mieleen että olen itsekkin vähän tuommoinen että kun on tunnetta pelissä ja tilanne epävarma niin piiloudun.. juttelen kyllä muille vaikka ne eivät kiinnostaisikaan.. silti mietin vaan sitä joka kiinnostaa.


      • Tääläollaan

        Pois piilosta ja äkkiä!


      • Voisinkuvitella
        Tääläollaan kirjoitti:

        Pois piilosta ja äkkiä!

        Eipä näy oikeeta henkilöä paikalla..


      • Eitaida
        Voitaisjojatkaa kirjoitti:

        Aloitus passaisi joiltakin osin minuun ja nämä kommentit meihin... Puhuttu kerran
        ☺ (Että oli vaikeeta, ai kauhea 😅 jotakuta tais silloinkin liikaa jänskättää)

        Toista keskustelua enään tulla :|


    • niinsevainon

      Minä itse ainakin ymmärrän hyvin eri tilanteita ja syitäkin. Avoimesti voi tulla juttelemaan. Minulle itselleni on tosi tärkeää tuntea oloni turvalliseksi, ihan sattuneista jutuista johtuen, onneksi jotkut ymmärtää tätä. On voimaannuttavaa käydä irl ihan ylipäätäänkeskusteluja ja yrittää luoda jotain positiivista uskoa tulevaisuuteen ja ettei heti vetäydy.

    • No en vitussa ole!

    • kunpaolisinkii

      Päässy ihon alle :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe