kolesteroli

isn

Miksi Luumäellä, lähes kaikki yli 40v ihmiset on lääkärin toimesta kehotettu syömään kolesteroli lääkkeitä (staniineja), kokonaiskolesterolin yläraja, norjassa, ruotsissa islannissa 7,9, sopineet sen yhdessä suomen kanssa 2004, sitten iski pekka puska thl:stä, suomessa raja tiputettiin alle 5, miksi.
Statiinit aiheuttaa 46% naisista 2 luokan diabeteksen, (itäsuomen yliopisto), kymmenestä sydänkohtauksen saaneesta kahdeksalla on kolesteroli alle 5 (tilastokeskus), herättääkö ajatusta päässäsi.
Tiede tietää 300 syytä mistä sydänkohtaus voi tulla ja suomessa melskataan kolesterolista, lääkitys on "ilmaista" muka, meistä jokainen sen maksaa kuitenkin veroissaan, ei ole todellakaan ilmaista. (maksaa yli miljardin vuodessa, tilastokeskus, sinä maksat)
Herää kysymys esim. luumäellä olevasta käytännöstä, kuka hyötyy statiinien syöttämisestä luumäkeläisille, lääkäri, apteekki, lääketehtaat, THL.
Haittavaikutuksia julmetusti, ottakaa hyvät ihmiset järki käteenne, ei ne statiininne ilmaisia ole, veronamaksajat ( vauvasta vaariin) ne maksaa, meitä kusetetaan ja rajusti tuossa asiassa. Esim Sakasassa ei tuijoteta kokonaiskolesterolia, vaan katsotaan hdl, ldl ja triglyt erillisinä asioina, mutta ei täällä, triglyt jos on alle 1 niin on 1 syy niistä 300:sta mahdollisuudesta saada sydänkohtaus pois. Meitä kusetetaan ja rajusti, politiikot ja eliitti kusettaa (eliitti on virkamies lauma ja politiikot). Ugh, olen puhunut.

6

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määäääääää

Kerrankin jotain järkevää tällä palstalla, kirjoittajalle iso käsi.

• Varmuuden_vuoksi

syön itsekin pillerin päivässä. Kolesteroliarvoni on hyvin rajojen sisällä mutta koska isäni kuoli sepelvaltimotaudin takia, haluan varmistaa asiaa omalta osaltani. En tiedä mitään sivuvaikutuksista koska mitään ei ole ilmennyt ja annos on pieni. Samalla lailla syön myös pienen pillerin kilpirauhasarvojen takia, vitamiineja, magnesiumia kuntoilun takia sekä pari Omega 3-pilleriä päivässä koska en pidä kalasta. En tiedä, onko niistä lopulta hyötyä tai haittaa mutta voin hyvin, ehkä paljon paremmin kuin ikäiseni keskimäärin.

• tervaskantooon

mie olen 79 vuotias, mitään tutkimuksia ei oo tehty, syön hyvin ja liikun paljon. Terve ku pukki, eikä mitään lääkkeitä!

• epiiiiiiiiiii

Kirjoittajalle nimim., Varmuuden vuoksi, kerrot että kolesteroli arvosi on "rajojen sisällä", herää kysymys kuka on se lääkäri joka on määrännyt/antanut sinulle statiini reseptin jos arvosi ovat täysin Suomessa olevien järjettömien kolesteroliarvojen sisällä ja syöt varmuuden vuoksi statiineja, todella vastuutonta toimintaa jos olet saanut reseptin vaikka arvosi muka on kohdillaan, tässä on esimerkki siitä mihin alkuperäinen kirjoittaja selvästi viittaa, raha, raha, raha. (onko kirjoittajalla "varmuuden vuoksi "kaupallinen tausta, vai huuteleeko ihan ppuskasta).

• lkjhpoijuh
    • Kaaaaaarrrriiiii

Viina ja kateus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe