Nuukuus kannattaa aina.
Tarjousten perässä kannattaa aina juosta, muutaman kymmenen sentin säästö kahvipaketissa tekeekin elinikänä jo suuren summan.
Sattui silmiin aivan loistava säästötarjous. Saat sopuhintaan kahden viikon matkan afrikkaan. Jos olet suunnitellut ulkomaanmatkaa käytä välittömästi ainutkertainen tilaisuus hyväksesi:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005220033.html?ref=rss
Ikinä ennen en ole kuullut, että ihmiskoekaniinin pitää maksaa siitä, että on jonkin lääkefirman pisnestestien objektina. Hunkki, korppikotka. palooma ja muut innovatiiviset ja ennakkoluulottomat maailmanmatkaajat varmastikin menevät puolijuoksua jonottamaan eturivin paikkaa tässä erinomaisen ainutlaatuisessa tapauksessa.
=DW=
Tarjous, mistä ei voi kieltäytyä !
31
615
Vastaukset
Hunkki ei lähde.
Minä luin juttuja tuosta tarinasta moneltakin kantilta.
Luin äsken myös jutun kaapatusta naisesta.
Noh, tuo nainen on Paloman asia.
-
Minä olen ehdottoman kielteinen eläinten-suojelussa.
Tarkoitan tässä syömä-kelpoisia eläimiä.
Elämää yllä-pitävä lääkitys pitäisi aina kohdistaa tuotanto-eläimiin.
Ei tuottamattomiin ihmisiin.
H.- ö-Öö
Hahahaa
Ja taustapiruna häärii myös Bill Gates, elikkäs Microsoft:
http://yle.fi/uutiset/3-9625199?origin=rss
Jostain syystä ei ole ilmoitettu Billin, tahi vaimonsa osallistuvan kokeeseen. Kumma juttu sekin, idea ruotsalainen, koekaniinit suomalaisia....... Kaikki jonossa tekemään hyvää yhteiselle maapallolle ja sen heikko-osaisille asukkaille!
=DW= En kelpaa. Olen liian vanha enkä lähtisi muutenkaan. Ripuli ei ole kivaa matkaseuraa. 😣
- Maksaisin-matkan
Nähdä Hunkki ripulissa ja leijonan kidassa afrikassa ja kuolla.
Elämän täyttymys."Maksaisin-matkan"
Kaikkina aikoina jotka muistan, en ole koskaan ripuloinnut.
Löysähköä menoa ja tuloa on kuitenkin ollut.
Kun mökillä nauttii epä-terveellisinpiä, grillattuja makkaroita ja riittävästi juomaa.
Herää josku öisin.
Pakkasella on helpotus että ei tarvitse viettää kauaa aikaa kylmissä tiloissa.
Mutta ei se ripulointia, ei.
Se on mökkeilyä se.
-
On minua purtu.
Aika kivastikin.
H.hunksz kirjoitti:
"Maksaisin-matkan"
Kaikkina aikoina jotka muistan, en ole koskaan ripuloinnut.
Löysähköä menoa ja tuloa on kuitenkin ollut.
Kun mökillä nauttii epä-terveellisinpiä, grillattuja makkaroita ja riittävästi juomaa.
Herää josku öisin.
Pakkasella on helpotus että ei tarvitse viettää kauaa aikaa kylmissä tiloissa.
Mutta ei se ripulointia, ei.
Se on mökkeilyä se.
-
On minua purtu.
Aika kivastikin.
H....joskus...
H.
- En-o-ropotti-prkle
On loistavat mahdollisuudet saada tauti kotimaankin kamaralla, miksi lähteä pihanurmikkoa kauemmaksi ripuloimaan. Tulee ripulille hintaa 1600 euroa ?
Sitä paitsi suomessa on jo erittäin kilpailukykyinen ripulilääke, esimerkiksi Imodium. Miksi eivät vie sitä afrikkaan?
Mikä parasta, tarvittaessa poikkeat tuttuun Terkkariin legurille ja puhua kotimaan kielin. Samalla voi uusia vanhaksi menneitä reseptejä.
Ennaltaehkäisynä myös maitohappobakteerit toimivat jossakin määrin.- eppu2
Tuo Imodium hoitaa oireita, ei varsinaisesti syytä.
Ihmetellä täytyy, että moisesta ripulireissussa pitäisi vielä maksaa.
Kaipa niitä osallistujia aina löytyy, juttuun kun juttuun. - Piimästä.apu
Imodium ei auttanut minulla eikä muutkaan samantapaiset lääkkeet, puolitoista viikkoa podin ripulia mökillä kunnes naapuri toi piimää joka sisälsi maitobakteeria, sillä se alkoi helpottamaan.
- eppu2
Piimästä.apu kirjoitti:
Imodium ei auttanut minulla eikä muutkaan samantapaiset lääkkeet, puolitoista viikkoa podin ripulia mökillä kunnes naapuri toi piimää joka sisälsi maitobakteeria, sillä se alkoi helpottamaan.
Ripuli sekoittaa suolen normaaliflooran, maitohappobakteerit auttavat sen korjaamisessa.
Myös antibiootit sekoittavat bakteerikannan, siksi suositellaan antibioottien kanssa maitohappobakteereja, ettei tule ns. antibioottiripulia.
Nestettä poistuu myös ripulin myötä, vesi paras auttaja siihen.
Lääkärin vuoro on sitten, jos kotikonstit ei auta.
Ihan tuli pakko kaivaa mökki-kassin pohjalta rasia.
Siinä lukee:
Metalax, Leiras.
Bisacodyl 10mg.
-
Vuosia sitten sain sen lääkäriltä.
Jämsässä.
Sairaalassa.
Jouduin ensin nuoren tyttösen nöyryytyksen kohteeksi.
Olen tapahtumasta kertonutkin.
Etsikää, niin te löydätte.
-
Huom! Lääke aiheuttaa ripulia.
Käyttäessänne muuttakaa saman-tien ulko-huusinne rappusille.
Mikään matka ei lääkkeelle ole riittävän lyhyt.
H.- mimmimum-..mi
Kerro uudelleen....miten voi nuori tyttönen nöyryyttää....jos masuvaivoja valittaa...
mimmimum-..mi kirjoitti:
Kerro uudelleen....miten voi nuori tyttönen nöyryyttää....jos masuvaivoja valittaa...
"mimmimum-..mi"
No enkä kerro!!
Ehkä siinä toisessa...
-
Menköön sitten.
Tyttösellä oli tosi-ohut vesi-letku.
Eikä se ollut tarkoitettu nurmikoille.
Karvoille ehkä.
Pyysin tytöltä anteeksi siivoa, tyttö nauroi ole huoletta.
Meidän siivoojamme osaavat hommansa.
Mies ei yleensä käännä kylkeään noin päin.
Ei edes naiselle.
-
H.- mimmimum-..mi
Ai jaa....no mitä siinä sitten....kai se oli tarkoituskin se tukos avata.....höh...
mimmimum-..mi kirjoitti:
Ai jaa....no mitä siinä sitten....kai se oli tarkoituskin se tukos avata.....höh...
"mimmimum-..mi"
Mitenkä minä sitten sinun...
H.- eppu2
Olit sitten mennyt ummelle. Et kai vaan saanut yliannostusta, jos noin kiire tuli.
- Heikunkeikku
Herttileijaa, että pitäisi MAKSAA 1600 euroa kahdesta viikosta.
Pirun kallista.
En mitenkään, millään muotoa, viitsisi maksaa 1600 euroa vain kahden viikon lomasta. Oli se sitten suunnattu minne tahansa.
Enkä viitsisi olla niin ystävällinen, että antaisin vatsani toimivuuden koekaniiniksi.
En vaikka matka olisi ilmainen.Et kelpaisikaan, jos olet 60 .
Ei "lomasta" tarvitsekaan maksaa mitään, vain lentomatkan kustannukset jokainen maksaa itse. Jos 1500 eurolla pystyy osallistumaan monien pienten lasten hengen pelastamiseen, hinta ei ole mielestäni suurikaan. Jos omat rahat eivät riitä, ehkä voisi yrittää etsiä sponsoreita. ;)
Tiedän useampia ihmisiä ja tunnenkin muutamia, jotka ovat matkustaneet Beniniin omalla kustannuksellaan kehitysapuhommiin.
Maailmaa voi parantaa ja ihmisiä pelastaa monella tapaa. Mitä sinä haluaisit tai olisit valmis tekemään?- Heikunkeikku
optimisti-orvokki kirjoitti:
Et kelpaisikaan, jos olet 60 .
Ei "lomasta" tarvitsekaan maksaa mitään, vain lentomatkan kustannukset jokainen maksaa itse. Jos 1500 eurolla pystyy osallistumaan monien pienten lasten hengen pelastamiseen, hinta ei ole mielestäni suurikaan. Jos omat rahat eivät riitä, ehkä voisi yrittää etsiä sponsoreita. ;)
Tiedän useampia ihmisiä ja tunnenkin muutamia, jotka ovat matkustaneet Beniniin omalla kustannuksellaan kehitysapuhommiin.
Maailmaa voi parantaa ja ihmisiä pelastaa monella tapaa. Mitä sinä haluaisit tai olisit valmis tekemään?Kyllä kelpaisin, sillä 18-65 vuotiaat voivat osallistua kokeeseen.
Matka maksaa 1600 euroa ja minun mielestäni se on aika kallis.
Arvostan toki ihmisiä, jotka lähtevät esimerkiksi kehitysapuhommiin, mutta itse en varmaankaan osaisi tehdä sielä paljon mitään. Tosin en voisikaan lähteä, koska olen vielä työelämässä.
Kuten kirjoitit, maailmaa voi parantaa ja ihmisiä pelastaa monella tapaa.
Minä laitan aika usein rahaa erilaisiin avustuksiin. Viimeksi (2kk sitten) Pelastakaa lapset Ry:lle.
Myös Punaiselle Ristille olen laittanut. - New-age
Kuka vastaa seurauksista, jos olet lumeryhmässä ja saat karmean ripsakan.
Millaista vettä? Meillä on eri bakteerikanta jo ennen koneeseen astumista.
Kuka maksaa, jos palaa hengetönnä peltipurkissa. Onhan riski saada muitakin
tauteja. Miks suomalaisia 800. Vainko meitä. Istutetaanko kenties jokin muu tauti tuliaiseksi kotiin. Suomalaiset pois maailmankartalta. Pönttöinäkö meitä pidetään Bill-boy:lla olisi varaa kustantaa matkat. Saisko tuollaiseen excursioon vakuutusta.
Onko tämä sittenkään ihan eettistä? - Kyllä-se-jämptiä-on
Suomalainen tura-korven taavetti ja city kaupunkilainenkin ovat niin rankasti tyhmä, että lähtee moiselle matkalle kun halvalla pääsee.
1600 euroa on hänelle yhtä kova tarjous kuin Tokmannin euron ämpäri. Suomi parka ei ajattele hengenlähtöään. Se haluaa hyväntekeväisyys tapahtumaan ja saahan siinä palan afrikkaakin samaan hintaan. - eppu2
Kyllä-se-jämptiä-on kirjoitti:
Suomalainen tura-korven taavetti ja city kaupunkilainenkin ovat niin rankasti tyhmä, että lähtee moiselle matkalle kun halvalla pääsee.
1600 euroa on hänelle yhtä kova tarjous kuin Tokmannin euron ämpäri. Suomi parka ei ajattele hengenlähtöään. Se haluaa hyväntekeväisyys tapahtumaan ja saahan siinä palan afrikkaakin samaan hintaan.Siis kuka? Tura-korven taavetilta, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan, tuskin löytyy 1600 euroa.
Jaa, että halvalla pääsee??
City-kaupunkilaisista en tiedä, onko se sitä Ville Niinistön porukkaa?
Minkähän takia sitä rokotetta ei voi kokeilla siellä niihin paikallisiin lapsiin, jotka ovat vaarassa saada sen ripulitaudin? Lentoyhtiö ja hotellihan siitä nyt ei tosin tienaisi silloin mitään. Niitten mainosjippoko tuo homma on?
Minä en ainakaan lähtisi sinne asti paskalle vaikka tuo summa maksettaisiin minulle päin. Vessa kotonakin.- yön.turaukset
Se vaan on nyt niin, että hameen helmat kainaloon, housut nilkkoihin ja nokka kohti uusia afrikoita.
Ittelläni ei ole shortseja ei maastopukua moskiitto hunnuin eikä ripulia. Siksi en lähde mukaan. - New-age
Taas tuli tällainenkin ajatus. Suomen yliopisto? Henkilöt, jotka vastaavat?
Tilaustutkimus? Miltä taholta? Antaako joku taho rahaa yliopistolle ja sieltä on sanottu joo? Lääketehtaat? Olisin kovin varovainen unitautia aiheuttaneen rokotuksen jälkeen.
Jos lasten hyväksi tehdään, miksi sinne raahataan aikuisia?
Eikös jo nyt ole ripulilääkkeitä ja ruokailuohjeita. Kuka ottaa vsstuun, jos suomalaiset tartuttavat uutta ripulia eteenpäin?
Mielestäni tärkeämpi asia on puhdas vesi ja hygienia ja tähän päätelmään ei uutta tutkimusta tarvita vaan insinöörejä ja kehitysapua. - eppu2
New-age kirjoitti:
Taas tuli tällainenkin ajatus. Suomen yliopisto? Henkilöt, jotka vastaavat?
Tilaustutkimus? Miltä taholta? Antaako joku taho rahaa yliopistolle ja sieltä on sanottu joo? Lääketehtaat? Olisin kovin varovainen unitautia aiheuttaneen rokotuksen jälkeen.
Jos lasten hyväksi tehdään, miksi sinne raahataan aikuisia?
Eikös jo nyt ole ripulilääkkeitä ja ruokailuohjeita. Kuka ottaa vsstuun, jos suomalaiset tartuttavat uutta ripulia eteenpäin?
Mielestäni tärkeämpi asia on puhdas vesi ja hygienia ja tähän päätelmään ei uutta tutkimusta tarvita vaan insinöörejä ja kehitysapua.Peukun pistin, niin hyvä kommentti.
- mummi-tältä-tähdeltä
Yliopistojen tehtävänä on myös tieteen tutkimus, kuten syöpä, ALS, ripuli-vatsavaivat kokonaisuudessa, ihmiskunnan hyödyksi, taudeille hoidon ja lääkityksen avulla.
Nuoret 60 v, eivät näköjään enää muista , miten pitkälle 1900-luvun alkupuolella tuhoisa Tuberkuloosi riehui ja vei hautaan monen nuorenkin henkilön elämän. Samoin rokko-taudit joihin tiede on löytänyt ennalta ehkäisevän rokotteen.
Afrikassa riehunut EPOLA-virus senkin leviäminen on saatu estettyä sekä tauti hoidettua.
Harmillisia ovat virukset jotka eivät tarvitse passia levitessään ilman mukana ympäri tellusta.
Jokainen muistaa takavuosien tartunta taudit, jotka riipaisivat monien perheiden elämää.
Tieteellinen tutkimus esim syöpien ja muistisairauksien ehkäisyssä ja hoidossa, on jo hyvin pitkälle edennyt. Kummallakin alueella on jo käytössä ehkäiseviä - hoitavia lääkkeitä joilla voidaan sairaus pysähdyttää kokonaan tai ainakin estää sairauden kulkua.
Peukut pystyyn tutkijoiden motivoimiseksi, siis minunkin lapsenlapselle hyvin edistyneessä tutkimuksessa! - eppu2
mummi-tältä-tähdeltä kirjoitti:
Yliopistojen tehtävänä on myös tieteen tutkimus, kuten syöpä, ALS, ripuli-vatsavaivat kokonaisuudessa, ihmiskunnan hyödyksi, taudeille hoidon ja lääkityksen avulla.
Nuoret 60 v, eivät näköjään enää muista , miten pitkälle 1900-luvun alkupuolella tuhoisa Tuberkuloosi riehui ja vei hautaan monen nuorenkin henkilön elämän. Samoin rokko-taudit joihin tiede on löytänyt ennalta ehkäisevän rokotteen.
Afrikassa riehunut EPOLA-virus senkin leviäminen on saatu estettyä sekä tauti hoidettua.
Harmillisia ovat virukset jotka eivät tarvitse passia levitessään ilman mukana ympäri tellusta.
Jokainen muistaa takavuosien tartunta taudit, jotka riipaisivat monien perheiden elämää.
Tieteellinen tutkimus esim syöpien ja muistisairauksien ehkäisyssä ja hoidossa, on jo hyvin pitkälle edennyt. Kummallakin alueella on jo käytössä ehkäiseviä - hoitavia lääkkeitä joilla voidaan sairaus pysähdyttää kokonaan tai ainakin estää sairauden kulkua.
Peukut pystyyn tutkijoiden motivoimiseksi, siis minunkin lapsenlapselle hyvin edistyneessä tutkimuksessa!Paljon on saatu hyvää aikaan keksimällä ennaltaehkäiseviä rokotteita, mutta tuo kyseinen tutkimus vaikuttaa kyllä oudolta.
Että täältä lennätetään ihmisiä Afrikkaan, josta pitää vielä itse maksaa.
Eiköhän 60 sentään näitä juttuja muista ja tiedä.
Ei olisi minuakaan, kun äite oli jo ´´kuolemankoppiin´´ viety, kunnes eräs lääkäri tuli ja antoi pistoksen, josta äidin toipuminen alkoi. Kyseessä oli tubi.
Äidin kysyttyä mitä se oli, lääkäri oli vain vastannut, että niin, mutta kun meillä ei sitäkään tahdo olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.684900Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2834225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383190Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271868- 1051630
- 1721281
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA881168