Onko kokemuksia kylpyhuoneremontista elikkä hyvästä firmasta mikä tekee remontin kunnolla ettei tartte valitusta tehdä?
Hyvä firma Lappeenrannassa kylppäriremonttiin?
5
177
Vastaukset
- Helsink1
Onko siellä maalla kylpyhuoneita? Oi kuinka hienoa, että tukiaisrahoilla saadaan järjestettyä teille peseytymismahdollisuus!
- hesalaiset
huku sinä maalta muuttanut helsinkiläisrunkkari pakolaistulvaan.
- Helsink1
Pysy siellä landella paskareikä, paljon mieluummin tänne saa tulla maahanmuuttajia kuin maaltamuuttajia
- exStadi
Helsink1 kirjoitti:
Pysy siellä landella paskareikä, paljon mieluummin tänne saa tulla maahanmuuttajia kuin maaltamuuttajia
Joo, mutta oletko varma että nämä afgaanit, somalit ja irakilaiset eivät vain tulisi maalta myös?
- Helsink1
exStadi kirjoitti:
Joo, mutta oletko varma että nämä afgaanit, somalit ja irakilaiset eivät vain tulisi maalta myös?
En sanonut niin.
Tarkoitatko, että a) he olisivat asuneet maalla lähtömaissaan, vai että b) Suomessa maaseudulla ja muuttaneet täällä sitten Stadiin?
Jos a), niin silloin suomalainen maaseutu ei ole jättänyt heihin jälkeään ja jos b), niin suuri osa muuttaa aluksi ensin muualle Suomeen, mutta valuu sieltä pk-seudulle, koska täällä on paremmat mahdollisuudet esim saada työtä, mm koska samasta maasta tulleiden yhteisöt auttavat työllistymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817