Opi työstäsi enemmän

opiuutta

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun liian monet asiakaspalvelualan ihmiset eivät tiedä yhtään (mistään) mitään.

Kassalla olo on hyvä ammatti, sitä tarvitaan. Mutta eikö kassaihminen jo oman mielenkiintonsa vuoksi halua oppia myymästään tavarasta yhtään mitään muuta kuin sen hinnan joka ilmaistuu näyttöpäätteelle?!

Vaikka lounastunnilla, hyllyjen ohi kävellessäsi, vilkaise tuotekuvaus. Seitsemänä päivänä opit jo 7 uutta asiaa! (aaa, mutta se onkin minun omaa aikaa, en voi käyttää siihen kahta minuuttia oppiakseni uutta - ei ole hyvä vastaus!)

Kukaan ei oleta että olisit kavelevä-tuote-sanakirja, mutta kyllä jotain sentään pitäisi tietää. Jo aivan oman itsesi takia!

2

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahaaaa

Kyllä varmaan paras neuvo ikinä 😂 Miten ajattelit sitten, että nämä kaikki tuotetietoudet jäävät päähän niin, että ne tosiaan vielä muistaakin sitten. Voi toki jokainen halutessaan kokeilla ihan kotioloissa, kuinka kauan sen kuivakaapin kaikkien tuotteiden tiedot pysyvät mielessä.

Varsinkin kun elämä ei (edes sillä kaupan työntekijällä) ole pelkkää työtä, vaan siihen menee ehkä se neljäs-viidesosa viikosta.

• Noniinpäniin

Ai että pitäisi käyttää kallisarvoista taukoaikaa johonkin ylimääräiseen duuniin? Juu, ei tällä palkalla. Eikä suoraan sanoen kiinnostakaan.

Ja tosiaan, jokainen voi ihan itsekin kokeilla, millaista on opetella esim. kotona olevien tuotteiden tuotesisällöt, alkuperämaat ja muut ulkoa. Kannattaa toki muistaa, että kaupassa niitä tuotteita on kymmeniä- tai satojatuhansia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe