Oltaisiin perheen kanssa hankkimassa jackrussellia. Meillä itsellämme ei ole ennen ollut koiraa, mutta sisäkissoja on neljä. Olemme aina halunneet hankkia koiran, mutta emme ole uskaltaneet kissojemme takia. Onko jackrusselin tuominen neljän kissan taloon ihan täysi mahdottomuus?
Jackrussell taloon
3
157
Vastaukset
- Russelinnäkönen
On. Kissat tappavat jackrusselin.
- Jrtx
Jos pentua olette ottamassa, yrittäkää etsiä kasvattaja jolla on kissoja kotona. Kissat eivät varmasti ole aluksi mielissään, mutta hitaasti totuttamalla yhteiselo onnistuu yleensä, varsinkin jos koira on nuori ja tottunut kissoihin.
- onvarmastiprovo
miksi juuri russeli, vaikka on muitakin rauhallisempia pieniä koirarotuja, joilla ei ole niin kovaa jahtaamisviettiä. En nyt tyrmää ajatusta, mutta kissat rakastavat rauhaa ja russelit eivät ja luultavasti saa vain kissoilta nenilleen. Russelilla on kuitenki metsästysvietti ja, jos siltä loppuu touhut kesken, niin alkaa jahdata kissoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264