Vaikka Iso-Britanniassa on jo kauan ollut korkeimman luokan terrorismivaroitus päällä. Niitä iskuja on mahdotonta välttää. Syy siihen on, että turvatarkastuksissa yms on paljon muslimeja, joiden avustuksella iskuja on helppo tehdä. Varmaan Manchesterin iskukin tapahtui muslimiturvatarkastajien myötävaikutuksella.
Terrori-iskut
London787
3
144
Vastaukset
- niintotuus
Terror murhaan Manchester myönsi islamilaisen valtio. Salman Abedin tehty hyökkäys. 22-vuotiaan syntyi Britanniassa, hänen vanhempansa ovat pakolaisia Libyasta.
- tiedotvahvistus
Islamilaiset terroristit ovat luoneet hyvin organisoitu ja läheisessä yhteydessä verkkoon, tyypin terrorin "Internationale "joka ohjaa toimintaa.
lue: http://www.dw.com/en/manchester-bomber-a-life-on-the-move/a-38979272
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023