Meillä on alkusyksystä tulossa juhlat/iltamat, eikä valitettavasti omaa mökkiä ole. Kyselisinkin millaisia vaihtoehtoja täälä Imatralla on ja minkähintaisia? Etsiskelen siis rantasaunaa tms missä voisi pitää pienet juhlat ystävien kanssa. Eli isompaa tilaa veden äärellä.
Juhlapaikat?
9
392
Vastaukset
- juygr
tähden sauna ukonlinnassa,kalastuspuisto Mansikkalassa, Imatran golf Vuoksenniskalla, nämä dessanyt tuli ensihätään mieleen. ja riiippuu tietysti kuinka paljon on porukkaa tulee.
Niin ja onhan vielä Hossein lahdessa iso sauna, olisiko kaupungin hanskaan alla.- KinuskiKissassa
Kiitos, muilla pääsen jo vähän eteenpäin :)!
- Saimaannorppis
Rantalinnasta kannattaa myös kysellä jos isompi porukka. Siel on paljuki ;)
- Matias121
Mökkejä saa myös vuokrattua. Esimerkiksi itselläni on kaksi mökkiä toisella olen itse kesän aikana ja toista vuokrailen
- KinuskiKissassa
Pitäisi mahtua parikymmentä ihmistä noin. Mutta jos jollain on vuokrata mökki tästä Imatran seudulta niin laittakaa infoa! Olisi kiva viettää kesälomakin jollain mökillä, mistäköhän niitä osaisi etsiä? Olen hiukan huono näiden tietokoneiden kanssa
- vuokraajatar
minulla voisi olla sinulle sopiva paikka. miten voisi ottaa yhteyttä.
Kinus ät suomi24.fi, laittele tuonne sähköpostia niin soitan sinulle? Mahtavaa jos löytyisikin joku mukava mökki vuokralle!
- lietteelle
Lietteen uimarannalla on kota kaikilla mukavuuksilla ja iloista seuraa rannan puolesta.
Juu ei mihinkään lietteelle =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734114Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli873384Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1003176Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.473079- 1013042
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412684Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2462572Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832462Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152436Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922329