Meillä on alkusyksystä tulossa juhlat/iltamat, eikä valitettavasti omaa mökkiä ole. Kyselisinkin millaisia vaihtoehtoja täälä Imatralla on ja minkähintaisia? Etsiskelen siis rantasaunaa tms missä voisi pitää pienet juhlat ystävien kanssa. Eli isompaa tilaa veden äärellä.
Juhlapaikat?
9
343
Vastaukset
- juygr
tähden sauna ukonlinnassa,kalastuspuisto Mansikkalassa, Imatran golf Vuoksenniskalla, nämä dessanyt tuli ensihätään mieleen. ja riiippuu tietysti kuinka paljon on porukkaa tulee.
Niin ja onhan vielä Hossein lahdessa iso sauna, olisiko kaupungin hanskaan alla.- KinuskiKissassa
Kiitos, muilla pääsen jo vähän eteenpäin :)!
- Saimaannorppis
Rantalinnasta kannattaa myös kysellä jos isompi porukka. Siel on paljuki ;)
- Matias121
Mökkejä saa myös vuokrattua. Esimerkiksi itselläni on kaksi mökkiä toisella olen itse kesän aikana ja toista vuokrailen
- KinuskiKissassa
Pitäisi mahtua parikymmentä ihmistä noin. Mutta jos jollain on vuokrata mökki tästä Imatran seudulta niin laittakaa infoa! Olisi kiva viettää kesälomakin jollain mökillä, mistäköhän niitä osaisi etsiä? Olen hiukan huono näiden tietokoneiden kanssa
- vuokraajatar
minulla voisi olla sinulle sopiva paikka. miten voisi ottaa yhteyttä.
Kinus ät suomi24.fi, laittele tuonne sähköpostia niin soitan sinulle? Mahtavaa jos löytyisikin joku mukava mökki vuokralle!
- lietteelle
Lietteen uimarannalla on kota kaikilla mukavuuksilla ja iloista seuraa rannan puolesta.
Juu ei mihinkään lietteelle =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752