Juhlapaikat?

KinuskiKissassa

Meillä on alkusyksystä tulossa juhlat/iltamat, eikä valitettavasti omaa mökkiä ole. Kyselisinkin millaisia vaihtoehtoja täälä Imatralla on ja minkähintaisia? Etsiskelen siis rantasaunaa tms missä voisi pitää pienet juhlat ystävien kanssa. Eli isompaa tilaa veden äärellä.

9

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juygr

tähden sauna ukonlinnassa,kalastuspuisto Mansikkalassa, Imatran golf Vuoksenniskalla, nämä dessanyt tuli ensihätään mieleen. ja riiippuu tietysti kuinka paljon on porukkaa tulee.

Niin ja onhan vielä Hossein lahdessa iso sauna, olisiko kaupungin hanskaan alla.

• KinuskiKissassa

Kiitos, muilla pääsen jo vähän eteenpäin :)!

• Saimaannorppis

Rantalinnasta kannattaa myös kysellä jos isompi porukka. Siel on paljuki ;)

• Matias121

Mökkejä saa myös vuokrattua. Esimerkiksi itselläni on kaksi mökkiä toisella olen itse kesän aikana ja toista vuokrailen

• KinuskiKissassa

Pitäisi mahtua parikymmentä ihmistä noin. Mutta jos jollain on vuokrata mökki tästä Imatran seudulta niin laittakaa infoa! Olisi kiva viettää kesälomakin jollain mökillä, mistäköhän niitä osaisi etsiä? Olen hiukan huono näiden tietokoneiden kanssa

• vuokraajatar

minulla voisi olla sinulle sopiva paikka. miten voisi ottaa yhteyttä.

• Kinus ät suomi24.fi, laittele tuonne sähköpostia niin soitan sinulle? Mahtavaa jos löytyisikin joku mukava mökki vuokralle!

• lietteelle

Lietteen uimarannalla on kota kaikilla mukavuuksilla ja iloista seuraa rannan puolesta.

• Juu ei mihinkään lietteelle =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe