Meillä on alkusyksystä tulossa juhlat/iltamat, eikä valitettavasti omaa mökkiä ole. Kyselisinkin millaisia vaihtoehtoja täälä Imatralla on ja minkähintaisia? Etsiskelen siis rantasaunaa tms missä voisi pitää pienet juhlat ystävien kanssa. Eli isompaa tilaa veden äärellä.
Juhlapaikat?
9
384
Vastaukset
- juygr
tähden sauna ukonlinnassa,kalastuspuisto Mansikkalassa, Imatran golf Vuoksenniskalla, nämä dessanyt tuli ensihätään mieleen. ja riiippuu tietysti kuinka paljon on porukkaa tulee.
Niin ja onhan vielä Hossein lahdessa iso sauna, olisiko kaupungin hanskaan alla.- KinuskiKissassa
Kiitos, muilla pääsen jo vähän eteenpäin :)!
- Saimaannorppis
Rantalinnasta kannattaa myös kysellä jos isompi porukka. Siel on paljuki ;)
- Matias121
Mökkejä saa myös vuokrattua. Esimerkiksi itselläni on kaksi mökkiä toisella olen itse kesän aikana ja toista vuokrailen
- KinuskiKissassa
Pitäisi mahtua parikymmentä ihmistä noin. Mutta jos jollain on vuokrata mökki tästä Imatran seudulta niin laittakaa infoa! Olisi kiva viettää kesälomakin jollain mökillä, mistäköhän niitä osaisi etsiä? Olen hiukan huono näiden tietokoneiden kanssa
- vuokraajatar
minulla voisi olla sinulle sopiva paikka. miten voisi ottaa yhteyttä.
Kinus ät suomi24.fi, laittele tuonne sähköpostia niin soitan sinulle? Mahtavaa jos löytyisikin joku mukava mökki vuokralle!
- lietteelle
Lietteen uimarannalla on kota kaikilla mukavuuksilla ja iloista seuraa rannan puolesta.
Juu ei mihinkään lietteelle =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli389313"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn333873Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi852445Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262426Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392294Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251935Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151600Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721054