Juhlapaikat?

KinuskiKissassa

Meillä on alkusyksystä tulossa juhlat/iltamat, eikä valitettavasti omaa mökkiä ole. Kyselisinkin millaisia vaihtoehtoja täälä Imatralla on ja minkähintaisia? Etsiskelen siis rantasaunaa tms missä voisi pitää pienet juhlat ystävien kanssa. Eli isompaa tilaa veden äärellä.

9

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juygr

      tähden sauna ukonlinnassa,kalastuspuisto Mansikkalassa, Imatran golf Vuoksenniskalla, nämä dessanyt tuli ensihätään mieleen. ja riiippuu tietysti kuinka paljon on porukkaa tulee.

      Niin ja onhan vielä Hossein lahdessa iso sauna, olisiko kaupungin hanskaan alla.

      • KinuskiKissassa

        Kiitos, muilla pääsen jo vähän eteenpäin :)!


    • Saimaannorppis

      Rantalinnasta kannattaa myös kysellä jos isompi porukka. Siel on paljuki ;)

    • Matias121

      Mökkejä saa myös vuokrattua. Esimerkiksi itselläni on kaksi mökkiä toisella olen itse kesän aikana ja toista vuokrailen

    • KinuskiKissassa

      Pitäisi mahtua parikymmentä ihmistä noin. Mutta jos jollain on vuokrata mökki tästä Imatran seudulta niin laittakaa infoa! Olisi kiva viettää kesälomakin jollain mökillä, mistäköhän niitä osaisi etsiä? Olen hiukan huono näiden tietokoneiden kanssa

    • vuokraajatar

      minulla voisi olla sinulle sopiva paikka. miten voisi ottaa yhteyttä.

      • Kinus

        Kinus ät suomi24.fi, laittele tuonne sähköpostia niin soitan sinulle? Mahtavaa jos löytyisikin joku mukava mökki vuokralle!


    • lietteelle

      Lietteen uimarannalla on kota kaikilla mukavuuksilla ja iloista seuraa rannan puolesta.

    • Juu ei mihinkään lietteelle =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe