Tiputtelu vuotoa

Naaras_eläin_

voiko virtsatie tulehus aiheuttaa veristä vuotoa ei oo ylensä pissan mukana mut aina siteesä on :/ vuoto ei siis ole kovin runasaista vaa tiputtelua / tiehää tällästä vuotoa jo muutama kuukauden kestänyt. mietin ekana stressiä? ostin vähä aikaa sitten Limakalvoille suunniteltu omega 7.. välillä saattaa ettei tuu muutama pv mitää sitten taas onkohan jonkilainen vuotohäiriö ilmennyt... koskaa ei oo kuukautiset ollut normaalit . kärsin kilpirauhasen vajatoiminasta, ja diabetes2 .sta !

9

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pissavika

      Mulla vähän samanlaista ja kävin lääkärillä. Tutki paikat ja sanoi, että vuodon aiheuttaa limakalvojen kuivuminen. Antoi Vagifen lääkkeen. Tuoteselosteessa kuitenkin sanotaan, että voi aiheuttaa veristä vuotoa. Ihmettelen, kun juuri sen vuodon takia menin lääkäriin.

    • laakariauttaa

      Jos virtsatietulehdus aiheuttaa verenvuotoa, niin tilanne on hoidettava nopeasti.
      Jatkuva tai lähes jatkuva tiputtelu on hoidettava.
      Terveyskeskuksesta voit aloittaa, kun ei ole tietoa, missä päin on vika.

    • pissavika

      Tänäään kävin terveyskeskussa uudestaan ja lopetin tuon Vagifen hormoonihoitolääkkeen. Ehdin otta 3 tab. mutta vuodon syy ei varmaan ole se. Nyt otettiin kolmeen eri putkeen pissanäytteet ja tulokset saa, kun bakteeriviljely valmistuu.

    • korkeat_sokerit

      Ikä? Diabeteksen tasapaino? Diabetes voi aiheuttaa myös hiivatulehduksia. Samoin se altistaa syövälle. Eli papa pitäisi ottaa, ellei ole jo otettu. Jos epäillystä tai mahdollisuus on sukupuolitaudeille, nekin pitäisi testata.

      Jos tauti on tasapainossa, niin sinänsä limakalvojen kunnon ja tulehdusriskin ei pitäisi erota vastaavan ikäisen naisen tilanteesta. Tosin harvallahan tasapaino on erinomainen. On sanottu, että diabetekseen ei hyvää hoitoa ole olemassa. Paitsi ennaltaehkäisy niillä, joilla syynä on enemmän elämäntavat kuin geenit.

      Naisdiabeetikollakin alapään verenkierto kärsii siinä kuin muukin ääreisverenkierto, ja voi olla neuropatiaa ym. Erikoislääkärin kannattaisi katsoa tilanne. Tyhjeneeköhän rakko edes kunnollla, jos tulehduksia on jatkuvasti? Onko tablettilääkitys riittävä, pitäisikö olla insuliinipiikitys? Maltatko välttää sokereita? Olen seurustellut insuliinidiabeetikon kanssa, ja siinä meni usko hyvään itsehoitoon. Hän söi sokereita enemmän kuin minä, vaikka miehellä erektio-ongelmat ovat erittäin yleisiä diabeteksen yhteydessä. Minkäs sille tekee. Kukin hoitaa itseään parhaansa mukaan. Itse lopetin sokerit verensokereiden noustessa (ylipainoa ei ole), ja sain sokeritasot sillä alenemaan. Hiivoistakaan en ole kärsinyt.

    • pissavika

      Minulta virtsakokeissa mitattiin U- Gluk ja U Keto, molemmat oli negatiiviset. Eli ei diabetesta ole kyse. Samoin mitattiin U- Prot, sekin neg. Eli ei munuaisista ole kyse.

    • Esimerksi paksuuuntunut kohdunlimakalvo eli hyperplasia voi aiheuttaa vuotoa tai kohdunrungonsyöpä , joka todetaan yleensä vanhemmilla naisilla. Kannattaa mennä gyneologille kohdun ultraukseen tai kohdun limakalvonäytteeseen.

    • pissavika

      Multa lääkäri tarkisti kohdun ja sanoi, että on aivan normaali. Mitä itse olen top puikoilla tarkistanut, niin se veri tippa tulee virtsa aukosta, eikä kohdusta.

    • laakariauttaa

      Virtsatutkimuksiin.

    • pissavika

      Virtsatutkimuksissa kävin. Kaikki OK, paitsi U-BaktVi , E3 sekafloora. Tiputtelu ilmeisesti johtuu ikääntymisestä eli virtsateiden kuivuudesta. Sain Vagifem 10mikrog res. Hoito kestää kaksi kuukautta. Ei siis mitään vakavaa. Kiitos osaltani vastauksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe