Itellä on aika huono uimataito ja ahdistais kyllä mennä siellä uimaan
Pitääkö rippileirillä osata uida?
8
504
Vastaukset
- kastetaan
Aika urpo oot jos et osaa kellua vedessä?
Ei rippileirillä tarvitse osata uida, mutta elämässä se olisi ihan hyvä taito.
Teineille ja aikuisillekin on uimakouluja, eikä sellaiselle osallistuminen ole mikään häpeä.- is_no_float
Itse istuin vain laiturilla kun muut uivat. Enkä joutunut mitään selittelemäänkään. Tai jos jotain selitin niin se oli että vesi on kylmää tai että Itämeressä kelluu kaikenlaista epäilyttävää (jälkimmäinen tosin lähinnä vitsinä).
- Miksietvoi
Miksi et uskalla kysyä rippikoulun papilta?
- jeesuspoika
Sielä joutuu uimaan alasti. Vähän nolotti ensin, mut pappi otti kaikki jolla seiso erikoiskoulutukseen ja otti suuhun sanoen Jeesus antaa hänelle siemenet, joka siitä kieltäytyivät joutuivat isosten sänkyyn yöksi.
- karkaansaaresta
jos oot saanu rippikouluinfosta sellase lapun tai jostai postista nii siin pitäis lukee kaikkee et saako lapses osallistuu aktiviteetteihi ja onko uimataito. ite oon saaressa rippileirin nii mietin et laitan etten osaa uida ilman kellukkeita voisin sillee karata sieltä.. mut ei sua pakoteta uimaan onha se toi´sin kiva uida muide kavereide kaa siel mut ei kukaa pakota.
- Isonen2017
Yhteisrukouksella saat helposti uimataidon.
- Isonen2017
Saimme kokea ihmeellisiä asioita riparilla. Kaikki jotka halusivat pystyivät kävellä veden päällä vaikka vettä oli yli 8m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1223714Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701021Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5939- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61835En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830- 42744
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740