Mahamakkara

maccaraa

Olen 51-vuotias ja kohdun poiston takia en tiedä vaihdevuosista (suurempia oireita ei ole ollut), mutta jostain kumman syystä on salaa ilmaantunut pallomainen mahamakkara navan yläpuolelle. Jostain olen lukenut, että liittyy yleisesti keski-ikään ja naisilla hormonimuutoksiin. Ruokavaliota olen muuttanut, etten syö valkoisia jauhoja tai roskaruokaa - enemmän kasviksia, kalaa, kanaa. Sitruunaakin olen käyttänyt (kuulemma polttaa rasvaa) ulkolaisen ohjeen muaan. Ladyvitaakin käytän kasviestrogeenina. Mikä neuvoksi, tuntuu, että rasvaa katoaa takapuolesta, muttei oikeasta ongelmakohdasta. Kenelläkään hyviä neuvoja? Pitääkö tässä jo tuorekelmulla muokata vartaloaan, kun kesäkin alkaa painamaan päälle..

4

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läkiikuista

      Kohtu pois.
      Mites munasarjat?

      • maccaraa2

        Munasarjat on ihan tallella ja vaihdevuosiahan ei tiedä kuin verikokeella varmasti. Kummastuttaa vaan, kun tuo makkaraosio on painaessa kovaa ja tiivistä, joten rasvaako siellä sitte piilottelee vai kertyykö just sinne, vaikka ruokavalio pitäis olla ok. No, ei tämä kauhean suuri murhe ole tällä palstalla, mutta ois kiva tietää konsteja/apua.


    • Eivieläviiskytrikki

      Mene nyt lääkärillesi näyttämään makkaraasi, jos se oikeasti vaivaa.
      Voit oikeasti vaan olla tullu vanhaksi, mikä on se paras vaihtoehto. Olet vanha. Hyväksy se.
      Tai sitten olet todella sairas.

      Katso ympärillesi. Makkaramahoja jokapuolella. Useimmat elämänsä parhaassa kunnossa iloitaksren loppuelämästä.

      Ei ihmisen tarvitse jaksaa juosta maratoonia, jos ei ole työkseen maratoonari.
      Ei ihmisen tarvitse pystyä nostaan sataaa kiloa penkistä. No, voi tarvita, jos haluu.

      Naama näyttää väärältä.
      Kroppakin on jotenkin outo.
      Kunnossa olen. Voimaa on.

      Peilistä näkyy vanheneva ihminen. Se olen minä. Onneksi sen silmät loistaa vielä.

      Oikeesti, katson peiliin. Katson silmiin. Minä olen tallella ja kaunis. Ihana.

    • maccaraa3

      Kyllähän vanhuus jo iskee ihan varmasti, mutta ihmetytti tosiaan, kuinka pian on tullut tämä ongelma. Selvitinkin tuossa asiaa ja nesteenpoistolääkityskin saa tuon aikaseksi eli nestettä kertyy vatsaonteloon sekä ns. virtsaumpikin voi tulla haittavaikutuksina. Pienensin annostusta ja nyt tuntuu jo ihmismäisemmältä eli voi kummartua jo paremmin ja se yleinen turvotuksenkin tunne pienempi. Kannattaa tutkiskella muutenkin käyttämiään lääkkeitä ja niiden haittavaikutuksia. Nesteenpoistolääkityksen sain puoli vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe